![]() |
Vraagje over film kijken
Oke, ff een zeer zeer beschaamende vraag voor een 17 jarige jongen als ik. Maar is het een leuk idee om een meisje (die ik leuk vind natuurlijk) te vragen om hier film te komen kijken? Of is dit wel heel erg afgezaagd? Andere ideeen misschien wat niet gelijk zo beladen is?
|
Bij film kijken snapt ze heus wel wat je bedoeling is hoor, ivm 'beladenheid'.
Maar verder is het gewoon leuk. Niet heel origineel misschien maar dat hoeft ook niet altijd. Je kunt praten, maar het hoeft niet, je bent prive maar er hoeft niet geforceerd iets te gebeuren. Gewoon gezellig :) |
Ik vind het een goed idee, dat was ook mijn 'eerste date' met mijn huidige vriend. Het was heel leuk, maar het eind van de film hebben we wel gemist :bloos:
|
Inderdaad een leuk idee, er hoeft niet persé iets te gebeuren, dus het schept geen verplichtingen, maar tegelijkertijd is het wel een mooie mogelijk om wel iets te laten gebeuren als je dat wilt.
|
Hupsakee, doen we dat. Dank jullie wel.
|
En je hoeft niet meteen goede gesprekken te voeren ofzo.
Hoewel ik het ondertussen denk ik toch leuker zou vinden om als eerste date wat te gaan drinken samen (terrasjes ole), zou ik filmkijken zeker niet afslaan... |
Nee maart dat is juist het leuke met haar kan je wel lachen en praten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
trouwens, leuke avonden kunnen zeker leuk zijn zonder dat je er een originaliteitsprijs mee verdient. Filmpje kijken kan heel leuk zijn. Avondje samen, of samen op café, zonder film kan dat ook zijn. Hangt gewoon van jullie zelf af. |
Citaat:
|
Nou ja de mensen die ik ken vatten film kijken niet op als letterlijk een film kijken, meestal is dat code voor de hele avond op de bank liggen vrijen ofzo.
Maar ja als jij dat wil dan geen probleem toch. :p Het ligt inderdaad ook wel aan de film, als je gewoon een goede film gaat kijken zonder romantische shit dan is dat anders dan als je naar titanic gaat kijken ofzo. |
Ja, en huur een enge film, dan kruipt ze algauw dichter. Niets zo lomp als asociaal op de bank, een meter van elkaar af, een film zitten te zien terwijl je eigenlijk wel tegen mekaar wil kruipen :)
Optioneel: zorg voor wijn (of iets dergelijks) en een dekentje (wel niet zo handig met dit warme weer :p). |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga samen van tevoren een film huren. Dat werkt bij mij altijd goed. Dan praat je al wat samen en krijg je niet van de situaties "zal ik em maar aan zetten dan?". Tenminste dat lijkt me redelijk lomp:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar film kijken werkt volgens mij ook wel redelijk goed. Alleen heb ik ook wel wat mannelijke vrienden met wie ik af en toe een film kijk, dus je moet wel zeker weten dat je niet toevallig al bevriend ben, anders kun je misschien voor een vervelende verrassing komen te staan. De bioscoop werkt eigenlijk een stuk slechter. Die stoeltjes zitten nooit lekker en je kunt ook niet echt tegen elkaar aanzitten wegens armleuningen.. |
Citaat:
|
Citaat:
Tenzij jij tijdens een date je tanden gaat poetsen raad ik mensen ten zeerste af om rode wijn te drinken op een date :) |
Misschien ook het beste om als hoofddoel de film kijken te houden. Ga vooral niet lopen hopen op meer, want dat maakt de sfeer niet beter. Betekent niet dat je niet kunt laten merken dat je haar wel leuk vindt.
Als het klikt tussen jullie twee, dan volgen de gesprekken tijdens de film toch wel. Dan heeft ze de keuze tussen jou en de film alvast gemaakt en dan gewoon tijdens het praten kijken hoe ze reageert op wat je vertelt enzo. |
Hoe is het afgelopen met het film kijken? :)
|
Citaat:
|
trek je de armleuning eruit (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar is het hier momenteel geen weer voor (voor een picknick dus) mja, als het een keer mooi weer is is dat wel leuk om te doen... Bij regen zou je ook kunnen wandelen, maar neem dan wel een paraplu mee die groot genoeg is om er met twee mensen onder te kunnen wandelen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52. |