![]() |
Penetratie
Ik zal misschien de zoveelste zijn die over penetratie begint.
Ik kom tijdends penetratie altijd klaar, vaak komen we tegerlijkertijd en het wordt na een tijdje een beetje saai :bloos: . Iemand tips om het wat langer te laten duren (oke, "oma..oma" kan, maar iemand wat speelsere suggesties?) en dat we niet tegerlijkertijd komen? |
Extra dik condoom. Er bestaan er volgens mij zelfs speciale om het gevoel wat te verminderen.
Voor de rest... drie versnellingen trager gaan kan misschien ook helpen? Als je/jullie bijna klaarkomen van standje/condoom/locatie wisselen en daar verdergaan. Bad/douche of van dat soort 'moeilijke' locaties uitproberen. Op de vloer ipv in bed. Accrobatische dingen uitproberen. Enz... |
Wat een luxeprobleem zeg! Ik(we) moet(en) er verdorie altijd keihard voor werken om tegelijkertijd klaar te komen.
Ik snap ook niet waarom je daar vanaf wil in the first place...? En voor de rest: gebruik je fantasie een beetje! Wissel af van standje, bevredig elkaar oraal of met behulp van je handjes: die heb je ook niet voor niets gekregen! :nono: |
Citaat:
|
Andere houding aannemen, vooral een waarbij je allebei goed kan ontspannen (op je zij bijv.). Dan duurt het langer en kan je het gezelliger maken.
|
Je bent 17 en je vindt seks saai? :|
|
Citaat:
En inderdaad, gewoon wat meer hand/mondwerk doen anders vooraf. Of naderhand, je kan toch nog wel verder daar na? anders neem je ff pauze, ga je dan weer verder, hou je het allebei langer uit.. Die condooms die het gevoel verminderen heb ik lang geleden ook ooit eens gekocht, dat performa spul ofzo. Niet doen, zit een of ander goedje in.. en dat stinkt als de tering.. en het werkte duidelijk te goed, want ik voelde echt bijna niks meer, dus dat schoot ook niet op |
Citaat:
|
weet je zeker dat je klaarkomt?
|
man man.. Ik wou dat ik dat probleem had. (wat ik overigens geen probleem vind)
Maar de tips orale seks, van standje verwisselen lijken mij goede oplossingen. |
lol als ik het zo teruglees klinkt het best als een luxeprobleem ><
Mja, bedankt voor de tips, ik zal er eens een paar gaan toepassen. |
wees blij dat je klaarkomt :')
|
Citaat:
|
Samen klaarkomen lijkt me wel wat overrated. Ik wil het gerust eens meemaken, het lijkt me heel intiem, maar om het elke keer te hebben... Ik geniet graag van het feit dat mijn partner klaarkomt, dat ik het zelf intens kan beleven, en dat kan je niet als je op dat moment zelf klaarkomt. Dus ik snap TS haar probleem wel. Tips zijn idd al gezegd, of gewoon dat de ene wacht op de andere.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Na het klaarkomen ga je toch nog een keer sexen? Dat doe ik altijd. Nee, ik ga eigenlijk gewoon door.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: 1) Je hebt een luxe-probleem 2) Als je seks nu al saai vindt, doe je iets fout 3) Weet je wel zeker dat je klaarkomt? 4) Probeer eens wat andere standjes, wel/geen voorspel, geen penetratie maar alleen hand en mond, etc. |
Als je de seks saai vindt.. misschien ligt het dan niet meer aan de seks maar aan je relatie :o.
Tenminste.. tegen mij is altijd gezegd dat seks de afspiegeling van je relatie is ;x. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar OT: ga varieren, ander standje, doe wat rustiger aan als je voelt dat het te dichtbij komt, gewoon telkens weer wisselen op het juiste moment. |
Offtopic:
Citaat:
Brigitte en Herman :o |
Moet je in je clitje knijpen als je dreigt klaar te komen *geen geintje*.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Anaal ? Probeer anaal? :D
|
Citaat:
maareh, tja, ik stel voor intervalseks dus niet aan een stuk door penetreren, maar af en toe een pauze totdat je het gevoel hebt dat het weer 'wat rustiger is'. Logisch toch? en niet ongeduldig worden, dus 1 minuut MINIMAAL eruit. |
Citaat:
|
|
Die condooms met verdovend middeltje werken iets te goed:P (n)
|
Citaat:
|
Oraal? Probeer oraal ?
:D |
tantra sex tip: alleen erin gaan en dan niet (teveel) bewegen...
|
Misschien is het probleem ruim een jaar later al opgelost? ;)
|
Echt, ik zat mn reacties te kijken en ik dacht, huh wanneer heb ik dat nou weer gezegd :D.
|
Best oud ja:o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54. |