![]() |
vriendinnendag
We zouden aankomende zomer met een groepje van 6 meiden op vakantie gaan. Dit gaat wegens omstandigheden niet meer door. Nu wilden we wel graag een dagje (of 2 dagen) wat leuks doen in Nederland.
Iemand leuk idee? |
cursus paaldansen :D (Y)
|
ik kende ooit een meisje die zei tegen mij:
Ik ga niet uit, maar elke zaterdag hebben wij vriendinnenavond. Man wat klinkt dat stom zeg. |
Genoeg leuks te doen.
|
Shoppen.
Want dat vinden meisjes leuk. |
ik heb geen vrienden :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga naar een voetbalwedstrijd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken meisjes die als ze uitgaan een 'meidenavond' en een 'jongensavond' hebben. Bij een meidenavond gaan ze echt met elkaar en 'mag' niemand achter de jongens aan en bij de andere doen ze niet anders :( :confused:
|
Citaat:
|
Een dagje naar een stad waar je niet zovaak komt, vind ik altijd heel leuk. Niet teveel plannen, gewoon rondlopen, beetje shoppen, hapje eten, drinken etc. En zien waar je belandt.
Als je meer van het plan-type bent, kan ik je niet helpen. |
Ik heb een leuk idee!!! Ga iets doen wat jullie allemaal leuk vinden :cool: :cool:
(spreek gewoon een keertje met z'n allen af en ga wat nadenken en ideeën krijgen) |
Als je geld over hebt kun je gaan lasergamen, paintballen, karten, survivalbaan, klimmen, skieen, snowboarden... etc :)
|
Ga een weekendje nederland doorcrossen door in de eerste trein die je tegenkomt te stappen, das best leuk en dan maffen op n camping ofzo.
|
Ahahaa en dan zeggen ze dat ik raar ben. Koop kaartjes voor graspop, 't is dan wel in België maar doe maar of het nog geen 1830 is geweest.
|
shoppen in Bataviastad / Utrecht / Amsterdam (met de trein ;) )
naar een beautyfarm oid? of de sauna? zoiets |
Citaat:
Ik moet bij een vriendinnendag aan de Tina denken :p Ga naar een pretpark ofzo? |
Ga zelfmaakmaskers en make up maken, geeft een hoop zooi en gezelligheid, en natuurlijk ook uitproberen hè :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lekker koken en een wijntje drinken. En daarna wandelen in het park.
|
Citaat:
|
Vriendinnendag.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja natuurlijk, want ik ben een meisje :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
World of Warcraft spelen. :)
|
tandemfietsen, high tea, andere steden bezoeken.
zoiets. |
Citaat:
|
een teennagelpedicuredag
|
Ga gewoon samen iets leuks doen. Hoe moeilijk kan het nou zijn? Als het lekker weer is, pak je een terrasje of ga je naar het strand of zo. En als het geen lekker weer is, dan had je een andere dag moeten uitkiezen. (:p)
|
Schaken.
|
Oh ja, als het niet lekker weer is, dan ga je met z'n allen koken. :cool:
En dan echt koken, met garnalen cocktails, vlees met rode wijn sauzen, chocoladetaarten, verschillende soorten salades, etc |
Die niet zo nieuwe Simpsons DVD-boxen zijn nu maar 20 Euro. Daar heb je toch wel een paar uur plezier mee. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43. |