![]() |
The Music In My Head 2007
8-6: oa. Sparklehorse, Badly Drawn Boy, Mando Diao, Johnossi, Do-The-Undo, Just Jack
9-6: oa. The Rifles, Starsailor, Oi Va Voi, Duke Special, The Pigeon Detectives, The Sounds in het paard van troje, zelf ga ik alleen de 9e. dagkaarten 22,50 euro, passepartout 40 euro |
hm dan zou ik wel willen gaan op 8-6 voornamelijk voor sparklehorse, schijnt dat die live best overtuigt.
|
sparklehorse (y) .
de rest is ruk. eerst ging london calling voor de bijl en nu music in my head. waardeloze line-ups. |
Zag een aantal weken geleden op 3voor12 tv via digitenne ofzo dus afgelopen london calling, wat een fucking aanfluiting. Ik kots erop.
|
klopt.
een miljoen in een dozijn 'indierock' bandjes bleh. waarvan een deel ook op deze editie van mimh staan zz. |
ik ken het verder niet, maar sparklehorse, wat een gay bandnaam:s
|
sparklehorse is erg tof de rest is idd behoorlijk laam.
|
nouja badly drawn boy is anders best ok, ook al een tijdje bezig.
do the undo is ook leuk, maar niet iets om per se voor te reizen. op de tweede dag is alleen oi va voi wel aardig. |
Citaat:
|
jammer dat sparklehorse en starsailor niet op dezelfde dag spelen.
|
Citaat:
|
hmm ok nuja van hem heb ik dan ook niet meer dan 1 nummertje live bij jools holland gezien.
|
Ik ga voor Mando Diao
|
Iemand geweest?
Sparklehorse viel tegen, slecht geluid, kwebbelende mensen, chagrijnige Mark Linkous. Beelden op het scherm waren wel mooi. En The Tellers zijn te gek. |
wat is er mis met oi va voi?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:55. |