![]() |
Wat ben jij nu aan het doen?
Behalve forummen?
Ik ben muziek aan het luisteren, en ik ben wat dingetjes aan het voorbereiden zodat ik zometeen windows xp opnieuw kan installeren. Oh, en ik ben me aan het vervelen.. |
Waalse Pijl kijken, wachten op een mailtje.
|
Citaat:
|
Aan het bedenken hoe ik mijn opdracht taalkunde ga aanpakken. Taalfamilies uitschrijven is best moeilijk, maar ik ben niet zo goed met tekeningen maken en zo.
|
Me keer op keer aan het voornemen naar buiten te gaan en in het park te gaan lezen.
|
Windows XP geinstalleerd :cool: (y)
|
Citaat:
|
youtuben(is dat een werkwoord??)
|
muziek luisteren op de radio en het koud hebben omdat de zon is weggegaan.
|
ik sta op het punt om leervragen te gaan beantwoorden. Het is een leuk punt denk ik want ik sta er al 20 minuten op :P
|
Mijn punt is ook heel leuk, ik sta ook op het punt huiswerk te maken. Maar ik blijf er nog hééél even op staan :P.
|
Tijd verspillen aan het forum en bedenken of ik liever een vertaling ga maken of Grey's Anatomy kijken :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb net gefixed dat de camera het EINDELIJK op de computer doet :cool: (y) Ennu ben ik van mijn 'oh-yeah-gevoel' aan het genieten :cool: :cool: |
Citaat:
Citaat:
|
neuken
|
Citaat:
|
Stageplan schrijven...
|
Leren voor mijn tentamens, en mijn telefoongesprek van 3 kwartier aan het vol praten. Leuke rekening, here we come!
|
Citaat:
Maar ontopic: Ik ga nu klaverjassen. :) |
Het punt laat me niet los. Misschien moet ik word eens opstarten. Dat is al een begin.
|
Citaat:
|
Word is al opgestart :eek:
wat ik vandaag doe, hoef ik niet in het weekend te doen :Y |
Citaat:
|
Ik stond op het punt een eindverslag te maken en drie balansverslagen maar dat is af. Hell yeah! (y)
Nu sta ik op het punt om aan een boekverslag voor Nederlands te beginnen. Maar ik kom erachter dat mijn Nederlandse boek nog op school ligt. :o |
muziek luisteren
msn scriptie hyves |
Citaat:
|
Zoeken naar een passende avatar
eindresultaat <------------- before: http://i5.photobucket.com/albums/y18...r-Bear-Cub.jpg En nu zoek ik een nieuwe citaat. |
Ik ben aan het proberen de foto van mijn promjurk en de foto van de jurk die ik ga vermaken voor volgend jaar eff op mijn computer te krijgen.
|
Ik ben aan het niksen, maar ik moet iets te eten maken.
Dus ik sta nu op het punt om iets te eten te gaan maken. *gaat van het punt af* |
een blow roken, boodschappenlijstje maken, wasje uitzoeken om zo te wassen.
En ik moet ook nog opruimen want straks komt er iemand en het is hier een teringzooi van jewelste. |
Net gedownloade film uitpakken en ondertussen een beetje inpakken omdat ik morgen naar Egypte ga en muziek luisteren. :)
|
Aan m'n bh aan het frunniken.
Tja. |
Tv kijken, msn-en en nog even iets voor school. :)
|
Tijd voor een beetje loungen na een hele lange dag vol leren voor het zwaarste vak van het bachelor onderdeel van m'n studie. Vrijdag voor deel 2 herexamen.
Oh en MSN is instabiel:mad: Da's een nachtmerrie na zo'n extreme dag waar je van 's morgens vroeg tot een uur of half 10 's avonds studeert. Mag eindelijk MSN aan, doet ie het niet. |
tv kijken, brainiac
|
Ik ben Latijn aan het maken.
|
Muziek luisteren, mail beantwoorden. Oja, en een boek aan het lezen, maar dat gaat niet goed samen :o
|
Op vacatures aan het reageren.
|
n00dels aan het maken.
|
Toon Tellegen aan het vertalen.
|
Kamer opruimen, eh, die indruk wekken.
|
Pm'en :)
|
proberen de computer uit te krijgen en naar school te gaan *losscheurt van het forum*
|
ik zit weer op dat punt
|
aan het roken
|
muziek luisteren
hyves |
The black Donellys kijken
|
Muziek luisteren, wiskunde leren, kamer opruimen
|
Met mn nieuwe gadgets aan het spelen :cool: