![]() |
knie
hey jongens,
sinds gisteravond kan ik me knie niet meer goed buigen, nou ja ik kan het wel, maar het voelt niet echt fijn. Op de dag zelf had ik sportdag die ik moest begeleiden, maar je kent het wel ik heb ff meegedaan met die dreumissen en toen vast een verkeerde beweging gemaakt. Mijn probleem is, ik kan wel rennen en lichtjes springen heb ik gemerkt ookal is dat rennen meer joggen harder heb ik niet geprobeerd. En ik heb zondag een belangrijke wedstrijd waar ik gewoon MOET spelen. Dus heeft iemand enig idee wat er met m'n knie aan de hand is? ik kan hem als het ware niet meer van harte buigen. En hoe kan ik dit het snelste verhelpen? Ik ga vanavond nog naar de fitness, misschien hebben de begeleiders nog tips voor me. Maar ik hoop eigenlijk dat het morgen gewoon weer over is... |
Het lijkt me het beste dat je vandaag en morgen rust houd en niet te veel met je knie gaat doen.
Er is iets mis, anders zou je er geen last van hebben dus je knie heeft rijd nodig om te herstellen. Als het morgen niet beter gaat, of je hebt nu het idee dat je geen vertrouwen hebt in je knie (er doorheen gaan o.i.d.) dan zou ik als ik jou was even naar de huisarts gaan. Omdat je zondag MOET spelen zou ik gewoon ff rustig aan doen en morgen zelf kijken of het erg genoeg is voor een huisarts. |
is je knie stijf?
wat zowiezo slecht voor knieen is is door je hurken gaan dus doe dat NIET/NOOIT maar ik denk dat je idd gewoon verkeerde beweging heb gemaakt, kheb er zelf namelijk ook last van ;) en loop er al weken mee maar ik heb het doordak keihard op asfalf ben gevallen met me knie dus da gebeurt nie;) heb je er zondag nog last van niet sporten en niks er omheen doen en maandag ff naar de dokter |
Citaat:
:o |
Je moet natuurlijk niets.
|
Citaat:
jezz hoe kom je er op :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18. |