Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Afspreken? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1574991)

Klaasklever 26-04-2007 21:12

Afspreken?

Een paar weken terug heb ik op een feest een leuke meid ontmoet. Via via het msn adres gekregen en we hebben hele leuke gesprekken. Op mijn voorstel iets af te spreken reageerde ze enthousiast, maar ze was erg druk. Ik heb vandaag gebeld en ze was erg enthousiast en belangstellend aan de telefoon. Had gevraagd of ze op koninginnedag wat wilde doen, maar ze ging die dag met vrienden weg. Ik kon er ff niets meer van maken dan "Oh, nou, dan spreken we een andere keer af." Zij stelde zelf ook niets voor en daarna was het gesprek afgelopen.

Ik zit nu een beetje te twijfelen tussen alsnog bellen om iets af te spreken of het even te laten rusten. Aan de ene kant heb ik het idee dat ze mij ook wel leuk vindt, maar aan de andere kant zegt mijn gevoel dat ze boot een beetje afhoudt. Ik wil zelf gewoon graag eens afspreken, nogmaals kijken hoe ze in het echt is (op een feest is iedereen leuk en gezellig), ik wil alleen niets forceren.

Zwoek 26-04-2007 21:22

Dat ligt er maar net aan wat zij van je vindt. Als een jongen een paar keer snel achter elkaar aan mij vraagt of ik wil afspreken denk ik van doe maar even rustig want je weet dat ik het druk heb, oid. Als ik de jongen in kwestie wel leuk vind, hoop ik juist dat hij het elke keer vraagt.
Wil je het liever aan de telefoon vragen dan via msn?

hermanf 26-04-2007 21:22

Bel haar over minstens een week nog eens op en stel nog eens iets concreets voor. Als ze dan op de door jouw voorgestelde tijd en plaats niet kan, laat haar dan een tegenvoorstel doen. Dan heb je alsnog kans dat ze de komende twee weken zogenaamd geen enkele mogelijkheid ziet om een uurtje wat met je te drinken maar ik hoop dat je begrijpt dat dat dan complete bullshit is en ze verder verspilde tijd is.

Je moet natuurlijk sowieso bellen, de telefoon is veel krachtiger dan msn waar ieder mietje alles durft. Aan de telefoon laat iemand zich ook sneller overrompelen en kun je weleens wat forceren.

Overigens zul je mij niet horen zeggen dat het allemaal eenvoudig is, je kan dit soort dingen heel makkelijk vrij definitief verkloten door te needy over te komen etc. Wat je hier aan kunt doen is goed opletten en zorgen dat je fouten niet te vaak herhaalt, en je focussen op de lange termijn (en zeker niet op 1 meisje)

Krabs 26-04-2007 21:48

Idd, nog een keer bellen van de week. Mss heeft ze ook wel vakantie? En als ze altijd zo druk is zou het met jullie relatie ook niet veel worden.

bingomassacre 26-04-2007 22:10

Even wachten en nog een keer bellen. Dat ze enthousiast overkwam aan de telefoon is een goed teken :) En dat ze met koninginnedag niet kan omdat ze weg gaat met vrienden is logisch.. dus.. nog een keer proberen. Als ze er dan om heen gaat draaien etc. dan weet je genoeg

Kazet Nagorra 26-04-2007 22:10

Lijkt me dat je wel erg snel opgeeft.

Chimera 27-04-2007 08:35

Natuurlijk heeft ze voor koninginnedag al wat afgesproken joh, hele hordes provencialen trekken dan massaal naar Amsterdam e.d. :) Bel d'r gewoon begin volgende week, en vraag of ze zin heeft donderdag of vrijdag wat te gaan drinken.

Drlove 27-04-2007 12:31

logisch dat ze Koninginnedag al iets te doen heeft. Zelfs als de lekkerste vrouw van Nederland me die dag belt voor een date, zeg ik nee. Heb jezelf dan niks te doen? Die dag is een jaar van tevoren al in gedeeld, geldt voor bijna iedere Nederlander.

Klaasklever 27-04-2007 16:35

Citaat:

Mephostophilis schreef op 26-04-2007 @ 23:10 :
Lijkt me dat je wel erg snel opgeeft.
Ik geef niet op, ik vraag me af wat ik het beste kan doen. Ik wil met alle plezier nog eens bellen, maar of dat verstandig is.

Citaat:

Drlove schreef op 27-04-2007 @ 13:31 :
logisch dat ze Koninginnedag al iets te doen heeft. Zelfs als de lekkerste vrouw van Nederland me die dag belt voor een date, zeg ik nee. Heb jezelf dan niks te doen? Die dag is een jaar van tevoren al in gedeeld, geldt voor bijna iedere Nederlander.
Nee, ik heb niks te doen. Ik geef sowieso al niet zo om feestdagen en de komende paar weken is het voor mij voornamelijk leren ivm de examens. Na de afgelopen paar jaar nauwelijks iets uitgevoerd te hebben, moet ik nu wel wat gaan doen ;) Ik had ook wel verwacht dat ze niet kon, maar ik heb het toch geprobeerd. Helaas wist ik ff niet meer wat ik moest zeggen, was wel van plan te vragen of ze een andere dag kon.

Krabs 27-04-2007 17:58

Citaat:

Drlove schreef op 27-04-2007 @ 13:31 :
Die dag is een jaar van tevoren al in gedeeld, geldt voor bijna iedere Nederlander.
Hier in Limburg valt dat vies tegen :p

dext0r 27-04-2007 18:10

Citaat:

Krabs schreef op 27-04-2007 @ 18:58 :
Hier in Limburg valt dat vies tegen :p
je moet ook leren lezen, er staat Nederlander.. :nono: ;)

Krabs 27-04-2007 18:41

Citaat:

dext0r schreef op 27-04-2007 @ 19:10 :
je moet ook leren lezen, er staat Nederlander.. :nono: ;)
Touché

Klaasklever 01-05-2007 15:32

Gebeld en gelukt. Dank voor de reacties :)

Myrtille 01-05-2007 18:07

Veel plezier op je date dan!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51.