![]() |
Wat heb jij vandaag allemaal uitgespookt?
Vertel!
|
De dag is net begonnen?
Gister. Friet gegeten op een veldje bij de piushaven. IJsje gehaald. In m'n vingers gebeten, tot bloedens toe, door een rat genaamd belle. Gechilled. |
Ik ben net wakker, heb mn huisgenoot al half bloot gezien, en er zijn nog meer dingen gebeurd hier die het daglicht geloof ik niet kunnen verdragen. Wat een dag. Nu ga ik naar Hilversum, een auto ophalen en daarmee een bank ophalen en dan het huis schoonmaken.
En mijn vriendje is terug van tour! |
Mijn oog zat vanaochtend helemaal dicht, dus nu probeer ik de opticien te bellen, omdat ik echt een nieuwe bril nodig heb.
|
Citaat:
Ik heb gister gefeest en nu voel ik me kut. |
Vanacht gewerkt en dat was leuk. mijn baas is tevreden over me en mijn collega's klagen ook niet (y) Er kwamen ook nog vriendinnetjes langs aan de bar, dus dat was gezellig. Daarna nog tot half 7 met collega's dronken geworden.
Daarna om 10 uur weer wakker geworden,omdat de onderburen graag van een beetje muziek houden :) Dus vandaag zou mijn humeur niet al te best zijn, gok ik zo.. |
ik werd wakker en heb spierpijn van het voetbal.
en ga nu naar breda met mijn vriendin. |
gister geprobeerd te slapen maar er stonden twentenaren en portugezen voor m'n deur te schreeuwen, toen hadden we opeens internet en heb ik m'n sinds zaterdag weer losse gast ipv in a relationship lekker over de zeik gebracht en gechanteerd, uitgeweest en aldaar de woedende ex van m'n scharrel van woensdag tegengekomen yikes en vandaag ga ik zo weing mogelijk doen denk ik. misschien even naar amsterdam en vanavond onze nieuwe knalgele ijskast bezichtigen. zonnnnn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zit practisch alleen op kantoor en ben nog niet vooruit te branden. maar even wat updates posten terwijl chronix agression bullet for my valentine speelt. waarom!
|
Nu ben ik klanten aan t dissen die aan t trippen zijn dat hun bestelde producten niet op tijd voor hun promoactie geleverd worden door een domme fout van zichzelf....
Awesome... |
Haha, ik maak me al een kwartier lang druk over het feit dat ik in mijn vorige post 'zoekte' schreef en Gerlo me daar op moest wijzen. :')
|
Vanochtend uitgeslapen en toen naar huis gefietst, daar gedoucht en mn nagels gelakt en nu ga ik lunchen, dan naar school en daarna ergens in de zon wat drinken met wat vriendinnen geloof ik. Vanavond werken en daarna de lama's kijken.
|
ik heb een wandschildering afgemaakt en mijn leeromgeving ( ohja leuke term voor in het ergernissentopic) opgeruimd en straks ga ik even de stad in om doeken te halen en olieverf(Y)
|
vannacht gewerkt, was erg gezellig, ander meisje ingewerkt. nu wil ik paardrijden maar ik volgens mij is het enorm warm dus dat kan pas vanavond maar dan heb ik al met iemand afgesproken huuu. nu ga ik denk ik parkhangen of tuinhangen of naar de hoornseplas ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gisteren gedraaid op een mini-festival van Amnesty, vandaag moeite met opstaan, nu aan mijn scriptie werken en straks naar Amsterdam voor Joanna Newsom, ben benieuwd.
|
Citaat:
Vandaag eerst uitgeslapen, toen een aflevering 24 gekeken. Daarna richting stad in m'n zomerse outfit. Heerlijk op een terrasje ontbeten met een vriendin. Daarna nog eventjes wat shoppen en nu weer thuis. Omkleden want moet zometeen met zuslief op de foto voor m'n opa en oma. Leukkk! Daarna maar weer 't terras op tot vanavond. Ik hou van de zomer! Morgen werken van 06:30 tot minstens 22:00 :( |
Ik ging gisteravond uit en het was opzich wel gaaf maar het einde was nogal kut en sommige mensen moeten echt eens even hun mond houden ofzo want dat scheelt een hoop narigheid.
Nu maar eens werken en dan naar een suffe verjaardag of de piekendisco. |
ik werd om 8 uur wakker van de wekker en later weer om 11 uur, dus het had niet zoveel zin meer om naar college te gaan. daarna heerlijk gebruncht met joanypony en nu ga ik maar een beetje studeren in de zon en vanavond lekker buiten eten. (Y)
|
Ik zit nu te herstellen van gisternacht, beetje mentaal voorbereiden op de batavierenrace waar ik vannacht aan mee doe. En ik heb een tentamen gehaald dat ik eigenlijk echt nooit had mogen halen, echt gewoon niet geleerd.
|
Citaat:
|
Vanochtend bij een goede kennis geweest die een lintje kreeg.
|
Citaat:
|
vanmorgen zou er stunt zijn op school maar 5havo lui hadden de boel gesloopt 's nachts dus ging het niet door. Toen maar wythemerplas en zometeen biertje drinken ter ere van een verjaardag en dan paar uurtjes werken en dan weer biertjes drinken. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
+ "mijn italiaanse" Riiigggght... |
Ik zit op stage en ik moet nog een half uur, maar het mag duidelijk zijn dat ik het heb gehad! Straks naar de stad, want ik heb al 3 maanden niks leuks meer gekocht, en ik weet nu al dat ik straks alleen met sokken thuis kom omdat ik blut ben :)
|
Ik ging naar school, zat in het gras, had mijn loopbaangesprek, mag als een van de weinigen over naar de 4e (yay), nu pak ik een cadeautje in, zo ga ik naar mijn zus en vanavond een iniminifeestje.
|
Ik stond te laat op, wilde eigenlijk om half 10 opstaan maar werd ineens om half 12 wakker :| Ontbeten en shizzle, toen wilde ik naar school gaan maar belde m'n opa die niet van ophouden weet, en toen ik na een halfuur ophing belde m'n moeder, dus om half 2 zat ik op de fiets naar school. Werkstuk afgemaakt, uitgeprint en ingeleverd, naar huis gefietst, nu zit ik voor de ventilator achter de computer en ik zou wel in de zon willen zitten maar dan moet ik daarna gaan douchen en ik pak straks om 6 uur de trein naar Eindhoven dus anders haal ik dat niet. Straks in Eindhoven dus eten en chillen op t terras (y)
oh en gister lag ik ook in de zon en ik had een korte broek aan met maar 1 knoop vast en de rest naar beneden gevouwen en daardoor heb ik nu een bruine driehoek op m'n buik :s |
Ik ben verbrand :(
|
Ik heb vandaag bij het plantsoen gezeten met een vriendin, en daarna ging ik voor het huis van m'n vriend zitten. Toen ging ik een uur in de bus zitten naar Emmen, en de airco was kapot en de bus was overvol :( Nu ben ik thuis en ik voel me vies. Zometeen patat eten en DOUCHEN, en misschien nog wel even een terrasje pakken.
|
neuken, heel verfrissend na vijf maanden
|
Schoolwerk, en nu is het tijd voor heftige intoxicatie.
|
Vanavond biertjes tappen,daarna naborrellen en daarna kaartjes voor interpol halen.
|
Citaat:
|
ik had vanochtend mijn propedeuse uitreiking, maar ik had een kater en maar 2 uur geslapen en toen kreeg ik de slappe lach..
daarna gewerkt en nu ben ik sindsdien aan het hangen en me vervelen, want een vriendinnetje heeft afgebeld voor vanavond en daar baal ik van. |
ik kijk toevallig lost en omg BAI LING speelt mee
blij dat ik al gekapt was toen ze met die ijsberen aankwamen enfin kutdag |
nouuuu eigenlijk wil ik slapen maar ik heb beloofd met iemand naar de stad te gaan dus dat doe ik dan maar maar ik wil slapen :(
|
ik heb vandaag aan een essay over gulliver's travels gewerkt en daarna heb ik wat familie bezocht in de diverse pittoreske krochten van zuid-holland. toen kocht ik een 60s verantwoorde bikini waarmee ik over twee weken in een thermalbad in budapest kan gaan liggen weken en daarna heb ik met m'n moeder heel lekker gegeten op een terrasje in GOUDA.
|
Ik ging dus chillen in Eindhoven en dat was gezellig, en toen ik net thuis kwam aangefietst lagen er 3 plassen kots voor de voordeur. :| :eek: Ik haat die kroeg beneden :mad:
|
mijn haar geverfd. en verder nog nutteloze dingen gekocht.
|
Ik heb ook mn haar geverfd, en toen kwamen twee vrienden eten en hebben we spiderman 2 gekeken, met het oog op het op handen zijnde vervolg.
Daarna besloten we uit te gaan maar na 3 minuten gefietst te hebben ben ik maar omgekeerd. Uitgaan met het vriendje is toch altijd niet leuk, dus nu ga ik zo slapen. Lekker. Slapen. |
Citaat:
Rijles, veel gereisd, net thuis, moe. Morgen mn laatste zaterdag in de winkel en de baas is er niet, relaxed. Daarna toch maar eens wat voor school doen, filmpjes kijken en uit. En nu wil ik slapen. Hmmm <3 |
liefdesverdriet, misselijk, niet te doen
maarwhatelseisnew :p |
minder zuupen, zorgt ervoor dat wanneer je zo'n klap krijgt je het enigzins luchtiger opvat. ;) (gezien je posttijd neem ik aan dat je gedronken hebt, dat is dan funest)
ché had mij op de gastenlijst van mic check @ 013 gezet, dus ik kon met hem daarnaar toe. die eerste shizzle was wack (gast maakte wel beats voor immortal technique schijnbaar) maar het was mij veel te aggrohop imago verantwoorde poseur shit. optyfen dus. daarna dus kubus & bang bang en dat was echt SICK. :o mega briljant. het was bij vlagen gewoon dubstep, en de heel de zaal ging los, van voor naar achter. van links naar recht . Nu moet ik heel heel snel gaan slapen want ik moet over een kleine 4 uur op, om mijn ass gekicked te krijgen. en ik heb de cd wekker van schurk aan moeten zetten aangezien mijn telefoon wekker niet voldoet want ik heb gedronken en geblowd. en ik ben veels te bang dat ik er doorheen slaap. dus die staat nu op volume 50, met herrie erin, en over een paar uur gaat-ie af. op hoop van zegen (zijn kamer is schuin onder me, maar met volume 50 moet dat wel lukken, hoop ik) |
wat een paupertopic.
|
Cafe Alto, cafe Hoppe en club 11, zelden zo'n klote nacht gehad als vannacht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15. |