![]() |
Douchen na Sport
Ik geloof dat dit het beste hier past.
Het is mijn opgevallen dat sommige jongens uit een ander team van voetbal (in de B, C) allemaal douchen maar wel met een boxer aan. Ik snap dit niet en vraag me af of wel meer mensen dit doen en waarom? Mijn team doucht namelijk gewoon zonder boxer en we de andere snappen er ook niks van. |
Lal wat een prutsers, zeker Feijenoord-fans?
|
VRAAG het ze?
Zou uit religieuze overtuiging kunnen zijn. |
Citaat:
|
Ze hebben waarschijnlijk gewoon kleine pikkies
|
Citaat:
Maar wij kunnen niet in de hoofden van die personen kijken, dus het juiste antwoord zul je hier wel niet krijgen. |
Dat schijnt in opkomst te zijn ja, douchen met boxer aan. Niet alleen bij moslims. Ik snap er geen drol van want met een natte onderbroek in een broek stappen lijkt me echt heel erg vervelend zitten. Douche dan naakt of douche niet. Ik heb het nog nooit zelf gezien trouwens.
|
dan moet die natte boxer toch ook weer uit om een droge aan te doen :confused:
maar douchen met boxer aan :D :rolleyes: |
douchen na t sporten is zo verwijfd
hockeyers douchen nooit, gewoon scheenbeschermers los en met zn alle stinken en de 3e helft vieren (y) |
Citaat:
|
Het scheelt weer muntjes bij de wasserette
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, quote dan niet :|
|
wij deden dat na gym in groep 8 omdat we toen allemaal beginnend-puberale meisjes waren die ons doodschaamden voor elkaar :Y
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
handdoek eromheen, en dan die natte boxer eronderuit en een droge aan trekken, handdoek weg, en dan vrolijk verder aankleden, hij vertelde het uitgebreid aan mijn moeder. En na het fitnessen kwam ik met een vriend de kleedkamer binnen om onze jassen te pakken, ziet hij een man naakt in de douches, barst hij in lachen uit. ook zoiets.. :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
pikkies zijn door de jaren kleiner geworden, dat is fataal in combi met koud koud water
|
Heeft natuurlijk met onzekerheid te maken.
|
|
Citaat:
|
Thuis douchen is honderd keer chiller (Y)
|
Citaat:
Citaat:
|
Wat begrijp je niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik begrijp het heel goed ;) |
Citaat:
|
Na het fitnissen douchen met allemaal vieze oude gasten? Ik bedank, ander verhaal met teamsport natuurlijk.
|
Citaat:
|
sport is voor homoooos!
|
Citaat:
|
Ik vind dat een beetje raar. Als ik douche na het zwemmen heb ik altijd een zwembroek aan (omdat ik net het zwembad uitkom) maar ik heb ooit op voetbal gezeten (jammer genoeg wel :() en toen douchte ik nooit daar, ik douchte altijd thuis. Daar voel ik me gewoon fijner. :)
|
gelukkig doe ik aan paardrijden maar no waii dat ik met allerlei vieze meisjes onder een douche zou gaan als ik op een teamsport zou zitten. die hoeven echt niet te weten hoe mijn schaamhaar geschoren is of hoe mijn reet er uit ziet. ik houd elk jaar al trauma's over aan onschuldig zwemmen , laat staan in me nakkie
|
ik doe steps maar douche ook gewoon thuis. ik ga echt niet tussen die oude wijven met hangtieten onder de douche staan. gewoon in je sportoutfit naar huis en daar chill douchen en pyjama aan (Y) veel relaxter
edit: dat is dus als je 's avonds sport. maargoed, niet dat het veel uit maakt. |
Citaat:
|
Jemig wat een preutse mietjes zijn jullie allemaal :| :| :| :|
|
Citaat:
Jij vind het misschien toch ook fijner om je shirt in je broek te doen terwijl andere het fijner vinden om hun shirt lekker los te laten hangen, zeggen ze toch ook niet, wat een preuts mietje ben je. Denk gewoon even na voor je iets zegt man. |
Citaat:
En die vergelijking slaat natuurlijk nergens op lol ik zie de connectie geeneens :rolleyes: |
wie niet in groep durft douchen is een mietje.
waarom zou je niet ? lekker blijven stinken tot je thuis komt ? douch dan toch direct... preutse mensen allemaal. |
Citaat:
|
Naakt zijn tussen anderen is niet plezant.
|
MANNEN DIE DOUCHEN MET ANDERE MANNEN ZIJN CLOSET FAGS!
*kommaarkommaarkommaar...* |
Citaat:
Nee serieus, ik heb het altijd zo'n onzin gevonden dat meisjes na de gymles bijvoorbeeld niet gingen douchen 'omdat ze toch niet gezweet hadden' en dat soort onzin. Lekker, het eerste uur een veldloop van 3km en vervolgens nog 5 uur in je stinkende kleren op school zitten. |
ik douchte ook nooit na gym want wij hadden geen douches :confused:
maar ik zit me nu te bedenken dat ik ook bijna nooit naar gym ging hm. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23. |