![]() |
Holland's Next Top Model 2 part deux
:)
|
wow ik zag nu net voor t eerst een stukje maar is die Kim een mongooltje ofzo? zo klinkt ze wel :s
|
Citaat:
en verder een gettospraak :o |
ik heb net de herhaling gekeken en het viel me heel erg op dat de jury eindelijk ook es proitieve dingen zei (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1. kim, 2. christa, 3. bodil, 4. sabrina. ben benieuwd.
|
1. bodil / kim
3. christa 4. sabrina wat is die sabrina een heks zeg! djies! ik vond dr laatste foto wel heel mooi moet ik zeggen.. maar verder, hoe ze doet.. men!! en zij is er zelf toch al heilig van overtuigd dat ze er wel komt, dus dan hoeft ze hier ook niet te winnen.. christa vind ik ook wel leuk, alleen nog iets te .. hmm.. moeilijk te omschrijven beetje huppelkutje ofzo :D kim vind ik grappig. met hoe ze over alles praat en ook hoe ze eruit ziet als ze eenmaal pretty-t up is.. (anders vind ik dr niet zoo.. maar als ze eenmaal make-up en haartjes heeft gedaan voor shoot, dan ziet ze er echt goed uit!) bodil vind ik super leuk, beetje tutje ook, beetje dat zelfde kinderachtige truttie-ding dat christa ook heeft.. maar ik vind dr gewoon heel geinig en ze maakt super mooie fotoos. ik denk dat ik haar wel mooier vind met lang haar trouwens. Op de site van modelmasters staan ook n paar fotoos van haar met lang haar (en die ene met blond haar!!! wat anders!!!) en die vind ik toch eigenlijk ook wel heel mooi hoor! nu krijgt ze zo beetje bol gezicht door dat korte haar, terwijl dat allemaal wel meevalt volgens mij (vond haar trouwens super mooi in die ene paarse jurk van mart visser.. fuut fiuuw!) |
1. bodil
2. kim 3. christa 4. sabrina :) Zolang Sabrina maar niet wint maakt het mij eigenlijk niet zoveel uit :) Omg, Bodil komt uit Leeuwarden <3 :bloos: |
Citaat:
|
Ik vind Kim wel leuk, maar ze zegt soms dingen over anderen en de jury waarvan ik denk dat het niet zo slim is.
1: Bodil 2: Christa 3: Kim 4: Sabrina |
Ik weet sinds vorige week wie er in de finale zitten, oeps. :o
|
Nubis, zitten er 2 of 3 in de finale?
|
3
|
Citaat:
|
jemig die ep van gister were es gekeken en wat was het saai en dood :| idiote stiltes afgewisseld met kutnummers
vorig seizoen vond ik dan leuker :o oh en ik ben voor bodil en ik vind dr jas eng in die videoclip waar ze in speelt |
1. Kim
2. Bodil 3. Sabrina 4. Christa |
huh ik dacht dat bodil uit amstelveen kwam?
|
Ik vind dat Yfke niet bij het feestje had moeten zijn. :o
|
Prachtige foto van Bodil zeg (y) Stom dat ze weg moest..
|
wtf :confused: bodil eruit?!?
|
WTF? Bodil weg?
Ik dacht al een tijdje dat het meer om de HNTM-soap ging dan om wie het beste zou zijn. Door Sabrina erin te houden is er net iets meer soap. EDIT: Nog een keer: WTF? eikelssssss. |
WTF, bodil eruit?! Ik vond het echt helemaal nergens op slaan.
Nu hoop ik dat Kim wint. =D Ze was wel heel leuk, maar ik vind het echt een naaistreek dat bodil eruit moest. (n) |
Had niet verwacht dat Bodil eruit moest :confused:
Nu ben ik voor Kim, geloof ik. |
Ik ben echt heel erg voor Kim. Christa en Sabrina vind ik allebei echt niks.
Ze hebben trouwens niks meer aan Kims wenkbrauwen gedaan! Dat zouden ze toch doen? |
Welk liedje hoor je altijd op de achtergrond als er iemand uit gaat? Ik wil het hebben.
|
Ik vond Bodil altijd iets te gemaakt populair doen. Alsof ze heel goed wist waar ze mee bezig was door het modelmodel te spelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook absoluut niet verwacht dat Bodil eruit zou gaan... was mijn onbetwiste nummer één.
Ze heeft ook zovaak de opdrachten 'gewonnen', dat ik vermoedde dat ze zonder moeite door naar de finale zou kunnen. |
En ook na dat commentaar op dat jezelfprijzendinges ofzo.
Van dat ze het heel graag wilde en dat die jury onder de indruk was, lol. Rare shit hoor. Kim is leuk. Dan moet zij maar winnen . :D |
Citaat:
|
Ik vond Bodil echt zo'n tutje altijd. Ik ben voor Kim. :)
|
Had wel verwacht dat Bodil eruit zou gaan, degene die vanaf het begin favoriet is wint nooit. Wel jammer tho.
|
Bodil eruit :(
Dan Kim maar idd. Christa vind ik ook wel mooi, maar dat 'ja hoor!' als er iets bijzonders gebeurt begint me behoorlijk te irriteren. En haar speech was een verkooppraatje, dat viel me erg tegen. Sabrina is gewoon...argh. |
Jammer van Bodil :(
Maar goed, nu ben ik voor Kim. Als chameleon was ze echt stoer (y) |
wat een pauperdekundigen/pauperjury :D
|
Citaat:
En ze heeft een rare huidskleur. :p |
Citaat:
Wel apart dat je gewoon hun 'naakte' lichaam zag op de tv, zou dat niet durven hoor. |
Citaat:
|
Bodil eruit. Neeee :(
Pfft. Ik ben sabrina zat, zij moet eruit. En, oe, ik zag borsten :bloos: Volgende week is nog niet de finale, wat is er dan? Een aflevering wat de meiden doen in het dagelijks leven? Citaat:
|
Citaat:
|
Noooo! Bodil eruit:( Waarom, waarom? Sabrina kan ik wel neerschieten, laat haar alsjeblieft niet winnen!
|
Stom programma :( :mad: Nu mag kim van mij zeker winnen :cool:
|
noujaaaazeg!!!
pff.. leuke bodil eruit.. als \ze eerst es ff hier op t forum hadden gelezen hadden ze gezien hoeveel mensen vonden dat bodil moest winnen en pff.. sabrina moest gewoon naar huis man... nou oke, maar nu ben ik dus ook maar voor kim. vond haar toch ook al wel hele tijd leuker worden, en die laatste foto was echt mooi! dus leuk.. nou oke ik ben benieuwd.... |
Citaat:
en rosalie is wel sexy :o |
Neeeeeeee bodil :(
Dan moet kim winnen, christa vind ik maar niks en sabrina is helemaal (n) |
Wat achterlijk dat Bodil er uit is!
Eerst zeggen ze dat ze echt die passie heeft (na haar speech), en nu heeft ze zich 'verslapen' (wat een achterlijke woordspeling). Ik vind het stom :( |
Ja en dan wel Sabrina erin laten terwijl sowieso 2 van de 4 juryleden dachten dat haar arrogantie haar carrière in de weg zou staan. :p
Bodil moest winnen, maarja. :( |
tis nou eenmaal Holland's Next Styfke Yfke :o
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54. |