![]() |
Garantie iPod oordopjes
Mijn oordopjes van mn iPod hadden het na een paar maanden al begeven, en na 10 paar andere oordopjes ben ik op het moment nog al blut. Dus ik denk, valt er nog wat te halen bij Apple.
Oftewel mijn vraag: hoe lang is die garantie op oordopjes? Ik heb al op de support site gekeken maar daar moet je een creditcard nummer invullen en die heb ik niet. Heeft het zin om voor een iPod van bijna een jaar oud langs een Applecentre te gaan voor nieuwe oordopjes? |
Voor zover ik weet een jaar. Met een creditcardnummer sturen ze je gewoon een nieuw setje, waarna je je oude setje terug moet sturen. (Anders schrijven ze tien dollar af ofzo.) Ik weet niet tot in hoeverre Apple centers hier aan meedoen, lijkt me een kwestie van niet geschoten is altijd mis.
|
lijkt me niet.. volgens EU richtlijnen moet een fabrikant minstens een half jaar garantie geven..
|
Citaat:
Ik ga wel ff langs een applcentre dan:). |
hebben ze ook garantie tegen erop staan, ze uit elkaar slopen en vervolgens weggooien?:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://depot.info.apple.com/ipod/?co...nl&language=nl
zooi invullen en binnen 2/3 werkdagen nieuwe :) niks terugsturen |
Citaat:
|
Of je gaat een dagje minder uit in het fantaaaaastische utreg en koopt fatsoenlijke doppen. ;) Ik zou die dopjes zowat gelijk wegdoen. Je bent ook een potentiëel doelwit mocht je door hoog-catherijne lopen! (dat klinkt vrij cynisch, maar het is al vaker voorgekomen. hosselaars die zien dat je een iPod op zak hebt. en dan
|
Citaat:
|
Op de bijgeleverde accessoires zit net zo lang garantie als op de iPod zelf. Dat is wettelijk zo geregeld.
|
Citaat:
|
oh dat is verandert dan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als je spanning op de kabel zet bij het stekkertje zal deze het snelste een breuk veroorzaken.. dan kan je verder nog wel zo voorzichtig zijn..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45. |