![]() |
Bekijk preview
Gebruik je dit wel eens? Ik kwam er gewoon net pas achter dat die optie er zit :o
Ik vroeg me af hoe dat bij de rest van de mensen zit. |
Ik gebruik 'm soms. Bijvoorbeeld als ik spelleider ben en het verhaal plaats of alles goed staat enzo.
|
tis da?
|
nee
|
Nee, ik lees mijn post na.
|
Citaat:
|
Soms, om te kijken of de tags werken en spelfouten er uit te halen.
|
Ik doe het wel eens, om te kijken of het plaatje werkt of gewoon om de lap tekst in de weer te geven verhouding te zien.
Het is natuurlijk best wel ontiegelijk zinloos om de functie te gebruiken om de fouten eruit te halen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ken heel die optie niet
|
Citaat:
Die optie dus :). |
Citaat:
|
Citaat:
nee die gebruik ik echt helemaal nooit |
Ga weg uit mijn topic :mad:
Zelf lees ik ook altijd mijn post zodra ik m gepost heb. |
Voor afbeeldingen of verkleinde/vergrote tekst gebruik ik het wel 's, om te kijken of het er goed staat. Bij meerdere quotes in een post ook wel. Bijna niet dus :o
|
Ik gebruik het als ik een afbeelding of iets dergelijks in m'n post heb. Anders niet.
|
ik lees m'n post
|
Ja, om te kijken hoe de layout is wanneer ik tags gebruik en dit:
Citaat:
|
Ik gebruik het soms, bijvoorbeeld als ik foto's post om te kijken of het klopt en om te zien of ze niet bizar groot worden enzo. Verder nooit.
|
ik gebruik ´m bijna altijd :confused:.
|
Ik gebruik hem inderdaad om na te kijken of eventueel gebruikte tags werken en eventueel verbeteringen aan te brengen in een post.
|
Ik gebruik 'm inderdaad ook om foto's, lay-out en tags te checken. Posts waarbij die drie dingen niet van toepassing zijn lees ik na.
Edit: Ik post wel vaak dingen te snel en voeg er dan later nog wat aan toe :p |
Citaat:
|
Alleen om te kijken of een plaatje werkt ofzo.
|
Soms om layout enzo te chekken. Ik wil hem eigenlijk vaker gebruiken bij pm dan bij gewoon forum, maar daar zit 'ie niet. :o
|
Ik gebruik de optie niet, maar ik lees mijn eigen post altijd zodra ik m geplaatst heb
|
Citaat:
|
Ik kijk er alleen naar als ik een post heb waar ik met een aparte opmaak werk :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gebruik 'm altijd en ik vind het irritant dat 'ie bij PM's ontbreekt want daar wil ik 'm ook gebruiken. :( Het leest makkelijker na dan het typ-scherm en als er een plaatje/link/etc in zit dan raak ik gestresst als ik niet kan previewen. Haa, lekker neurotisch :D Vaak bedenk ik me pas na de preview dat ik er nog iets bij wil zetten, dus dan gebruik ik 'm zelfs meerdere keren. Of als ik even niet weet wat ik wil zeggen maar wel al een stuk tekst heb, dan gebruik ik 'm ook, als een soort tussenstand.
Laatst had ik een plaatje in een PM met een vrij lange link, en 't forum pakt lange links niet in een img-tag. Toen wist ik niet of 'ie het zou doen en daarom ging ik maar expres naar het forum en daar doen alsof ik ergens wilde posten, puur om m'n PM-tekst te kunnen previewen. (EN DAT WAS MAAR GOED OOK want dat plaatje deed het dus niet, moest ik 'm zelf uploaden.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als uitlijning van belang is, dan gebruik ik hem. Even kijken of alles goed staat dus :)
|
Nee, nooit gedaan. Die hele optie is me nooit opgevallen, ik doe gewoon tab enter.
|
Ik gebruik hem heel soms...
|
Ik vind behoorlijk idioot om hem almaar te gebruiken.
|
Zeer zelden....
|
Bij pm's zit ie niet :mad:
|
En ook niet als je bericht wijzigt(n). Soms best irritant.
|
Ik vind ook dat ie bij pm's moet. :o Misschien moeten we maar zeuren op BZ. ;)
|
Ik post en lees 'm dan na en edit eventueel daarna nog :o Heel af en toe klik ik per ongeluk op die knop en dan erger ik me wild.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat is ook omdat hij toch gezellig naast 'verstuur reply' zit, nu ik net dus lees dat het gewoon met tab+enter kan (ben ik de enige? :o ) ga ik dat misschien wel vaker gebruiken. |
Citaat:
|
Ik gebruik hem wel af en toe, vooral bij langere posts.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12. |