![]() |
meeting na examen
Ik dacht, misschien is het leuk om na het examen een keer een meet te doen met alle lotgenoten op dit forum?
Idee? |
Ja gezellig :) Zo ongeveer in de week van de uitslag? Op een maandag/dinsdag ofzo? Ik ben in iedergeval dán weer terug van vakantie, er zijn wel meer mensen denk ik die in de week na het laatste examen op vakantie gaan.
Maar lijkt mij een tof plan, wat voor locatie? |
Citaat:
|
Best een nice idee, dan toch een zee van tijd^^
|
Citaat:
OT: Alleen examendeelnemers mogen (vind ik) komen op de meeting. |
Citaat:
|
Citaat:
Na de uitslag lijkt mij idd het beste.. |
Ik denk dat openbare plaats zoals een kroegje ofzo ergens het beste werkt.
|
Het lijkt mij ook wel leuk, al ken ik eigenlijk niemand. Een openbare plaats is denk ik beter. :)
|
Maar wel vóór de uitslag alsjeblieft, want anders ben ik gezakt en dan durf ik echt niet meer te komen :o
|
Utrech CS, standaard plaats voor meets. ;)
|
Citaat:
|
Laten we de meet op 12 juni doen? Dan weet niemand nog of hij/zij geslaagd of gezakt is.
Duivelaartje en ik hebben net samen besloten dat het best een mooie datum is omdat wij dan allebei waarschijnlijk kunnen :o. MEETING datum: 12 juni locatie: ergens in het midden des lands Ja, gezellig! Ik kom :) Evatjuhhhh Ik kom misschien Nee, bah, meetings zijn voor nerds |
Utrecht! :p
Ik kom denk ik wel. Weet alleen niet hoe het zit met het eventuele vakantiewerk wat ik ga doen. Maar dat zien we dan wel weer. Edit: Oeps, zie de post hierboven. ;) |
Ik ben ook voor Utrecht! Het was mijn idee, dus ik kom natuurlijk ook wel :)
Op wat voor tijdstip? Zoals duivelaartje al zegt hebben mensen dan vakantiewerk, dus dan is 's avonds misschien verstandiger. Maar het probleem is dat je later op de avond wel moeilijker terugreist als je ver weg woont. |
Citaat:
|
MEETING
datum: 12 juni locatie: ergens in het midden des lands Ja, gezellig! Ik kom :) Evatjuhhhh duivelaartje rensd Ik kom misschien fromBALKAN :D Nee, bah, meetings zijn voor nerds |
MEETING
datum: 12 juni locatie: ergens in het midden des lands Ja, gezellig! Ik kom :) Evatjuhhhh duivelaartje rensd Ik kom misschien fromBALKAN :D superduck Nee, bah, meetings zijn voor nerds |
MEETING
datum: 12 juni locatie: ergens in het midden des lands Ja, gezellig! Ik kom :) Evatjuhhhh duivelaartje rensd Ik kom misschien fromBALKAN :D superduck steefos Nee, bah, meetings zijn voor nerds |
MEETING
datum: 12 juni locatie: ergens in het midden des lands Ja, gezellig! Ik kom :) Evatjuhhhh duivelaartje rensd Ik kom misschien fromBALKAN :D superduck steefos Ann Nee, bah, meetings zijn voor nerds |
Count me in :D
|
als hanneke komt kom ik ook
|
Als Ikzelf100 komt kom ik niet.
Neh, zet maar op misschien. ;) |
Citaat:
|
Ik kom niet.
|
Dan ben ik op vakantie :)/:(
|
lijkt mij wel tof! ik kom misschien wel, even kijken hoe ik met geld zit en of ik er msischien een paar dagen bij mijn broer aan vast kan plakken (tis nogal een reis voor mij)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[B]MEETING
datum: 12 juni locatie: ergens in het midden des lands Ja, gezellig! Ik kom :) Evatjuhhhh duivelaartje rensd Krabs Ik kom misschien fromBALKAN :D superduck steefos Ann lentekriebel Nesi Hanneke Nee, bah, meetings zijn voor nerds ava/adore naam ingebruik |
[B]MEETING
datum: 12 juni locatie: ergens in het midden des lands Ja, gezellig! Ik kom Evatjuhhhh duivelaartje rensd Krabs Ik kom misschien fromBALKAN superduck steefos Ann lentekriebel Nesi Hanneke Jochemska Nee, bah, meetings zijn voor nerds ava/adore naam ingebruik |
Lijkt me leuk, ik kom (zeer waarschijnlijk):)!
|
Tofff! zullen we een datum prikken? xxxx
|
Hm, zet me maar bij 'misschien'.
Moet toch een keer een meeting meemaken :) |
OH de datum is al geplanned! NOU DAN KAN IK HOOR! JOTTUM .
|
Citaat:
|
MEETING
datum: 12 juni locatie: ergens in het midden des lands Ja, gezellig! Ik kom Evatjuhhhh duivelaartje rensd Krabs Juffrouw Jansen Ik kom misschien fromBALKAN superduck steefos Ann lentekriebel Nesi Hanneke shoebuddy Nee, bah, meetings zijn voor nerds ava/adore naam ingebruik |
MEETING
datum: 12 juni locatie: ergens in het midden des lands Ja, gezellig! Ik kom Evatjuhhhh duivelaartje rensd Krabs Juffrouw Jansen Ik kom misschien fromBALKAN superduck steefos Ann lentekriebel Nesi Hanneke shoebuddy ecrivaine Nee, bah, meetings zijn voor nerds ava/adore naam ingebruik |
Citaat:
|
MEETING
datum: 12 juni locatie: ergens in het midden des lands Ja, gezellig! Ik kom Evatjuhhhh duivelaartje rensd Krabs Juffrouw Jansen Ik kom misschien fromBALKAN superduck steefos Ann lentekriebel Nesi Hanneke shoebuddy Mono-racer ecrivaine Nee, bah, meetings zijn voor nerds ava/adore naam ingebruik QP |
Ik kan niet en ik doe ook helemaal geen examen :o
Anders zou ik best gegaan zijn. |
Oké, maar dat wordt dus ergens in Utrecht ofzo?
|
Hallo allemaal,
Toevallig kwam ik terecht op dit forum en zag dat jullie een meeting willen organiseren voor eindexamenkandidaten... Het ligt ook centraal dus wie weet is het wat voor jullie... *knip reclame* |
Citaat:
|
Citaat:
|
what time?
|
MEETING
datum: 12 juni locatie: ergens in het midden des lands Ja, gezellig! Ik kom Evatjuhhhh duivelaartje rensd Krabs Juffrouw Jansen Ik kom misschien fromBALKAN superduck steefos Ann lentekriebel Nesi Hanneke shoebuddy Mono-racer ecrivaine ikzelf100 Nee, bah, meetings zijn voor nerds ava/adore naam ingebruik QP mezelf ook op de mischien lijst gegooid ^^ |
MEETING
Datum: 12 juni Locatie: ergens in het midden des lands Ja, gezellig! Ik kom!
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56. |