![]() |
anw toepassingen klonen
hallo,
ik moet voor een werkstuk van anw minstens 4 toepassingen van het klonen vinden. ik kan er maar 2 vinden en heb ook de werkstukken op scholieren.com doorgespit. deze 2 toepassingen heb ik: - Reproductief klonen - Therapeutisch klonen ik moet er nog minstens 2. gr. b.v.d. |
onder therapeutisch klonen vallen geneeskundige doeleinden en stamcelonderzoek zeker ook?
|
Citaat:
Stamcel"onderzoek" is meer het onderzoeken van de mogelijkheden met de stamcellen denk ik, stamcellen zijn cellen die zich kunnen ontwikkelen tot elk type cel. Deze mogelijkheid wordt idd gebruikt bij therapeutisch ondezoek. In ieder geval bedankt! Gr. Jeroen. |
Zijn therapeutisch klonen en reproductief klonen eigenlijk wel toepassingen, op een site stond dit:
Klonen kun je onderverdelen in twee categorieën: Therapeutisch klonen Reproductief klonen |
Toepassingen zijn meer praktijkgericht dan alleen dan therapeutisch klonen en reproductief klonen. Dat zijn twee categorieën maar binnen die categorieën zijn verschillende toepassingen denkbaar.
|
Zoals dus stamcel onderzoek en geneeskundige doeleinden, toch?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17. |