![]() |
Koninginnedag
Zijn er nog dope dingen met Koninginnedag ipv kuddefestijn Amsterdam of vechtpartij Haagse Nach?
|
ik zou zeggen, kom naar Groningen! Altijd (y)
|
Citaat:
|
zal wel weer niet verder komen dan de spuistraat
|
idd vanavond en morgen naar the minds!
|
Nee
|
bij mij op t werk schijnt t leuk te worden :p
|
Bijna alle winkels dicht he? Dat vind ik zo kut aan Nederland, als er zoiets is ligt gelijk het hele land stil.
Toch raar voor zo een westers land :( |
Citaat:
|
Na jarenlang thuis gezeten te hebben op de dag dat al het gepeupel eropuit trekt heb ik me dit jaar toch om laten praten om in amsterdam eens te kijken wat er op muzikaal gebied te beleven valt.
|
Ja, thuisblijven en een toffe plaat opzetten.
|
Werken en 's avonds niets doen.
|
Citaat:
|
Hier in Huizen komen Lange Frans en Baas B. Godzijdank zit ik in Amsterdam op het moment dat de ijsblokjesman hier daadwerkelijk gaat optreden.
|
Als je een beetje je feetsjes uitkiest en niet over de damrak etc gaat lopen valt Amsterdam wel mee, ik ga gewoon naar een housefeestje buiten: Sneakerz/TWSTD/Chemistry/Royal Fire
|
Citaat:
|
een badkuip leegzuipen
|
In Utrecht ging om half1 de laatste bus en tram naar ijsselstein, dus dat was zwaar kut, als je nog even wilt feesten.
|
Twstd-outdoor was ondanks de drukte (Y) En afsluiter Bart Skils verraste me in positieve zin.
|
Black Sun Empire, Noisia, Silvahfonk en Limewax @ Simplon. Was VET! (y) En druk verdomme :D Dacht ook een avond vrij te zijn, sta ik alsnog bij te springen :D
|
Ik vond TWSTD niet zo, het geluid viel ook en aantal keer weg dat we daar stonden, maar misschien was het ook omdat ik toen al redelijk gaar was...
Loveland was het beste vond ik, Sneakerz was veel te druk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46. |