![]() |
Ik weet niet helemaal zeker of dit nou in muziek/lifestyle/levensbeschouwing thuishoort, maar ik vond muziek het meest passende... Zoniet, please move :)
Het volgende kwam ik tegen tijdens een van mijn surftochten: http://www.mansonsucks.8k.com/ Ik ben benieuwd wat de meningen over deze site zijn. Neem de tijd, lees de site rustig door, en als je klaar bent lees dan links onderaan de Final Words... Ik vond t iig erg verrassend :) (oh btw. dit is GEEN spam! deze site is NIET van mij, maar ik post hem hier omdat het een nog al controversieel onderwerp is waar veel discussie over mogelijk is!) |
Wat een zoutloos gewauwel over Marilyn Manson en gothics .....
En wat een leuke 1-april grap, ik lach me kapot ....hahahahaha :rolleyes: |
die gast weet niet eens waar hij over praat
|
:rolleyes:
|
Dat is veel tekst die site.. Kan iemand in kort zeggen wat er staat?
Ik ben niet lui, ik ben dislectisch. Oke, ik ben ook lui.. |
dat hij marilyn manson wel mag.
Maar niet al die fans die hem als voorbeeld zien en zwanger van hem willen worden. En hij begrijpt gothics/goths niet want ze doen zelf ook mee aan een trend. |
wel lachen, gothic bashing is altijd humor vind ik
|
ieder zijn eigen toch? Ik luister zelf ook wel naar MM maar ik luister evengoed naar andere muziek... tis maar net waar je van houdt lijkt me.. en dat hij zo oordeelt over mensen die anders zijn dan hem tja laten we zeggen dat ie gewoon niet beter weet
|
ik begrijp wel dat mensen ziek worden van al die meisjes die marilyn manson blaat dit en dat doen
maar om er nou een site over te maken vind ik wel triest |
Citaat:
|
nee
maar ik zie er de grap niet van in hahah leuk :confused: |
ok, marylin manson is een triest figuur , die erg slechte muziek maakt , maar zo'n site maken is ook weer een beetje te veel van het goeie
|
Over Anti-sites gesproken:
Op Cu2. www.cu2.nl/Fuck-otic, erg anti ! Check it out (of niet natuurlijk) |
ja beetje overdreven gedoe vind ik dan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wel waardeloos al die rotzooi die je er bij krijgt :mad:
|
|
ik vind et wel n coole site..hoe die mensen dr op reageren..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
denk ik zo |
Citaat:
|
lache...
hij vind zichzelf iig heel intelligent en hij kan zich ook wel overal uitlulle en ergus ben ik het ook wel met em eens maar teveel geblaat om allemaal te lezen ik vind het knap dattie de tijd heeft genomen om mensen af te kraken... dat doe je niet zomaar... bla |
let op de schuingedrukte text
Citaat:
Wel geinig allemaal maar een beetje nutteloos... ik bedoel als je het niet met hem en z'n idealen en fanbase eens bent... dan negeer je het toch gewoon.. 't is overigens ook wel komisch om te zien hoe amerikaanse verslaggevers schrijven (nouja, die ene dan).. de vooroordelen vliegen je om de oren en objectiviteit is nergens te bespeuren :) |
Citaat:
Uit dat eerste wat ie zegt begrijp ik dat ie tegen censuur in het algemeen is, maar dat als er ooit 1 ding gecensureerd zou MOETEN worden dat dat mm zou moeten zijn... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |