![]() |
Wie mag er van jou weleens een leven gaan zoeken?
:) :) :)
|
Och
|
Citaat:
|
TS begint ;)
|
Omdat je het zo lief vraagt!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou het niet weten, ik vroeg me alleen af wat anderen mensen zouden zeggen ;) |
Mark Almighty
|
Die "bad-ass motherfuckers" op het muziek forum.
Mjaa tis soms wel grappig om te zien hoe ze nieuwe leden helemaal verrotschelden... |
De gemiddelde dorpeling van het muziekforum is sowieso de sneuheid zelve. Een leven zoeken zal moeilijk worden, aangezien de dorpsoudste/sekteleider ze dat niet toestaat.
|
Ah ja, sommige van die lui zijn ook behoorlijk triest ja. O wee als je hun 2 riffs-per-nummer-muziek kut durft te noemen. :D
|
Ik zou graag Sylph posten, maar ik doe het niet.
|
Zou ook wel erg voorspelbaar zijn hè!
|
Pcies pcies
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm dit topic ziet er ineens heel anders uit, nu die spammer weg is. Hulde aan de fb plusser die dat gedaan heeft (y) :D
Volgens mij kan dit topic nu ook wel dicht, volgens mij was ie juist gemaakt n.a.v. wat er vanmiddag gebeurde :o |
Nee nee, dit topic kan ontwikkelen tot een zeer hoogstaande.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En verder: Iedereen met een ppd-gemiddelde dat boven de 10 ligt (inclusief ikzelf). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook zo geweldig interessant, hoe hoog je PPD is ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mij gaat het altijd fout in zulke topics als je in zo'n soort van "gesprek" raakt omdat het topic eigenlijk te dom is. Dan kan ik in een topic zomaar 5 posts in 10 minuten maken :(
|
Citaat:
Citaat:
|
En toch krijg je een waarschuwing als je teveel offtopic gaat :o :mad: :p
|
Citaat:
|
Ik zou betere/andere prioriteiten moeten stellen.
|
Citaat:
|
I have a life, I don't play WoW.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Huisgenoot die al een paar maanden studieloos hier zit :p
|
WolterB, hij heeft 141,977 posts en 71.69 post per dag. :P
|
Ppd is ook niet helemaal betrouwbaar. De mijne staat op het moment dat ik dit schrijf op 1,41, maar ik post toch makkelijk 5 posts per dag. Hij staat op 1,41 omdat ik hier een hele tijd nauwelijks kwam.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:42. |