![]() |
trivial persuit
hey, ik ben dringend opzoek naar trivial persuit vragen en antwoorden. kent er iemand een paar? (liefst zo van die moeilijke)
|
V: Wie probeerde een vrouw die verliefd was op Michael Douglas te vermoorden? ("een vrouw" is het onderwerp van de zin, ik weet de precieze vraagstelling niet meer)
Spoiler
V: Bij welke repenfabrikant heeft de Britse astronaut Helen Sharman gewerkt?
Spoiler
Moeilijke vragen ken ik niet uit mn hoofd :p |
moet ik nu al die kaartjes gaan overtypen?
|
Nee, je moet ze denk ik zelf verzinnen. Zoals:
Vraag: Hoeveel handwortelbeentjes heb je?
Spoiler
Vraag: Hoeveel edelgassen zijn er?
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beetje zinloze discussie, het is beide goed. |
Citaat:
Ontopic: Waar stamt de naam van de Amsterdamse wijk de Jordaan van af?
Spoiler
Waarom was Anna Boleyn, een van de ongelukkige vrouwen van Henry VIII volgens sommige bronnen overcompleet?
Spoiler
Waarom waren de vrouwen van Henry VIII "ongelukkig"?
Spoiler
|
Ja klopt
|
Citaat:
|
we gaan wel verder op pm ;)
|
Os naviculare is een beetje ouderwets. Het schept ook verwarring omdat er ook een os naviculare in je voet zit. Daarom heeft de term os scaphoideum de voorkeur (maar naviculare wordt nog wel gebruikt, snap je het nog ;))
|
Ik snap :P Mutagulum majus en minus zijn er ook al een tijdje uit.
|
Zooo passé, dat het niet eens op google te vinden is ;)
|
Offtopic:
Citaat:
edit: was ook met typfout: http://www.google.it/search?hl=nl&sa...ngulum&spell=1 Is wel op google te vinden als je het goed spelt. edit 2: we dwalen af! |
triviant vragen zijn veel leuker als je álle antwoordopties noemt en er even bij zegt wat de juiste is. Omdat de opties vaak zo stom zijn :o
|
Citaat:
Hoeveel procent van de nakomelingen van overlevenden van de nucleaire ramp in Hiroshima hebben genetische schade opgelopen door het effect van straling op hun ouders? A: 60% B: 40% C: 20% D: 0%
Spoiler
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57. |