![]() |
Jumpstyle
Ik zie het steeds vaker voorbijkomen. Serieus, wat is die shit? Heeft iemand het al in het openbaar gezien? Waar komt het opeens vandaan en wanneer gaat het weer weg? Etc? Ziet er volkomen retarded uit als je 't mij vraagt. |
Wil je nu echt beweren dat je dat topic gemist hebt..?
|
Trouwens, is dat nou 'Heer U Bent mijn Leven' in jumpstyle??
|
Waarom, maar ook waarom kunnen forummers niet gewoon een link van het filmpje zetten ipv het filmpje zelf. :mad:
Ik wilde dit eigenlijk in een andere topic posten, maar mijn arme computertje kon dat niet aan. :( |
ik zag laatst in mijn dorp twee van die ontaarde jongeren 'jumpen' op de tin-en aluminiumbeats van zo'n grafnokia. het zag eruit alsof ze een epilepsie aanval kregen terwijl ze aan het hakken waren.
|
Citaat:
|
maar op dat filmpje lijkt het meer op een soort klompendans voor nike-fetishisten.
|
Afschuwelijk.
|
Ik vind het wel grappig ....
Wat deze twee pappies doen is best knap gedaan en je vind wel degelijk een soort ritme erin terug. In feite niet heel anders dan andere vormen van dans in dat opzicht. Het is maar hoe je ernaar kijkt en wat je gewend bent. |
Citaat:
|
|
beter dan zinloos geweld en obesitaspubers met zakken chips achter de playstation imo ;)
wel schattig in zo'n truttige huiskamer uit je plaat gaan :D |
Citaat:
|
Ja, kan gebeuren natuurlijk.
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=pv18nWHKZDc :( |
Citaat:
|
ik ken een stel mensen die gingen jumpen op een begraafplaats.
|
Muziek.
Oh en inderdaad de oplossing voor de dikke kinderen van nu. |
Citaat:
Ik denk dat ik me dood zou lachen als ik op een feestje was en daar stond een groepje zo rond te hopsen. :( |
Ik hoorde ergens dat de heer Blenderhead de jumpmosh aardig beheerst!
|
Youtubefilmpje plz.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn broertje staat regelmatig zo in de huiskamer
Jumpstyle..ik vat het niet hoor :s |
Citaat:
|
Het is linedancing voor mensen die vinden dat ze te cool zijn voor linedancing
|
maakt nie uit want nu gaat het dood
|
Citaat:
Zolang het geen herhaling wordt met alleen maar youtube filmpjes want daar is al een topic over op muziek. Oja en allerlei zeuropmerkingen etc. hoeft ook niet zo. Ik vind het echt te lachwekkend voor woorden, maarja ik heb de hele gabberhype vroegah ook nooit zo gesnapt. Het is gewoon het nieuwe gabberen alleen ipv kale koppies heeft men nu matjes en blingbling oorbellen. |
Als Belg zie ik IEDEREEN jumpen. Het ziet er stom uit vind ik, en de muziek is echt rotslecht. Nog ontzettend vermoeiend trouwens ook.
Ik woon dan ook nog eens heel dicht bij the OH! in Gavere, zo ongeveer de bekendste jumpdiscotheek in België :( |
|
De nieuwste trend op hardcoreshows: De jumpstylemosh!
|
Bij ons is jumpen met uitgaan in de stad heel normaal?
|
Vroegah was Narcotic van Liquido onze 'jumpstyle'.
Ik vind het er achterlijk uit zien, en ben er dit weekend achter gekomen dat mijn neefje van 10 het veel te goed kan (n). Ieder zijn eigen ding, ik vind een gare kutuitvinding. |
Simpsons en jumpstyle; http://www.youtube.com/watch?v=pv18nWHKZDc
|
je loopt een beetje achter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb het gisteren voor het eerst gezien en ik heb me rot gelachen.
|
ondanks het feit dat je ermee wordt doodgegooit via de tv?
|
ik kijk amper tv, en ik heb het gisteren voor het eerst irl gezien.
|
Binnenkort is er een 'jumpcontest' in het lokale jongerencentrum, kapt. Roodbaard en ik zijn al duchtig aan het oefenen om die knulletjes een poepje te laten ruiken!
|
Citaat:
|
om heel eerlijk te zijn, erg veel van skanken verschilt het niet, eigenlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat liedje kwam in 1996 uit, dus op je 6e was je al actief in de `scene` |
jumpstyle is mijn nieuwe hobby! :eek:
|
Citaat:
|
Waar maakt iedereen zich toch godverse druk om.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56. |