Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   in bad.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1576481)

me... just me 30-04-2007 11:31

in bad..

Hele stomme vraag, maar als je seks wilt in bad heeft een condoom dan nog zin?

Reverend 30-04-2007 11:48

Water icm condooms is sowieso een slecht idee, voor zover ik weet. Daarnaast lijkt het gemiddelde bad me een beetje krap om goed te ballen.

Thijsjuh-ijsjuh 30-04-2007 12:58

Ik zie het probleem niet met water en condooms..
Olie en condooms daarentegen is idd foute boel. Maar water?
natuurlijk, water komt natuurlijk overal, dus ook in haar vagina, waar het dus het normale vocht flink zal verdunnen. En water is al een erg slecht glijmiddel, dus het zal er allemaal niet makkelijker op gaan.

Plus het feit wat reverend zegt, een gemiddeld bad is niet echt ruim genoeg om normaal seks in te hebben. Als je nou een jacuzzi hebt, okeej, dan kan het nog leuk worden

Krabs 30-04-2007 13:13

Sperma gaat dood in water. Dus bij handwerk zal je er niet zwanger van worden. En verder ben ik het niet eens met de rest. Ik heb positieve ervaringen van seks in bad :cool:

Young Predator 30-04-2007 14:17

Citaat:

Ik heb positieve ervaringen van seks in bad
Amen, lekker zonder condoom als je een vaste vriendin hebt. Het is chill oms seks te hebben, te genieten en direct daarna weer fris te kunnen zijn.

me... just me 30-04-2007 16:27

Thnx voa de reacties :) Ik weet genoeg ;)

Young Predator 30-04-2007 18:03

ga ervoor :P. Zeker als je een relaxt ligbad hebt. De nieuwe mogelijkheden... (y)

me... just me 30-04-2007 18:09

hahaha, zal wel lukken (A) :P

Freyja 30-04-2007 23:00

Citaat:

Thijsjuh-ijsjuh schreef op 30-04-2007 @ 13:58 :
Ik zie het probleem niet met water en condooms..
Olie en condooms daarentegen is idd foute boel. Maar water?
natuurlijk, water komt natuurlijk overal, dus ook in haar vagina, waar het dus het normale vocht flink zal verdunnen. En water is al een erg slecht glijmiddel, dus het zal er allemaal niet makkelijker op gaan.

Plus het feit wat reverend zegt, een gemiddeld bad is niet echt ruim genoeg om normaal seks in te hebben. Als je nou een jacuzzi hebt, okeej, dan kan het nog leuk worden

Water maakt stroef, water maakt rubber nog stroever. Condoom + water = meestal niet heel lang heel lekker. Maar dat had je zelf dus al bedacht :P

En je wordt in een bad net zo zwanger als buiten een bad, Krabs, dus klets a.u.b. niet uit je nek.

Seks in badkamer + daarna bad = zwaar relaxt.

Sarah 01-05-2007 07:39

Ja of gewoon even op de rand van het bad gaan zitten. In bad spoelt het vocht weg en wordt het erg stroef en dat is niet lekker en bovendien klotst het water echt alle kanten uit en dat vind ik afleidend.

Andijvie 01-05-2007 09:20

Ja, dat geklots is wel vervelend, helemaal als je daardoor af en toe met je hoofd onder een golfje komt en dus niet normaal kan ademen. Daarnaast is 't sowieso te stroef, vind ik. Liever gewoon seks buiten het bad en daarna allebei samen lekker in bad kruipen. Of eerst samen in bed elkaar een beetje opgeilen en dan buiten 't bad seks hebben.

Chimera 01-05-2007 09:41

Citaat:

Young Predator schreef op 30-04-2007 @ 15:17 :
Amen, lekker zonder condoom als je een vaste vriendin hebt. Het is chill oms seks te hebben, te genieten en direct daarna weer fris te kunnen zijn.
Euh, ze kan prima zwanger van je raken als je het onder water doet hoor, zoveel water komt er bij haar niet naar binnen.

Vidar 02-05-2007 00:15

condoom helpen net onder water iets ivm dat water in condoom komt en dan alsnog in vagina kan gaan ofzo maar weet nie cker voor 95% ofzo

Mariekje* 02-05-2007 17:12

Posts verwijderd, nu weer ontopic graag.

NoDoubt 02-05-2007 17:54

Citaat:

Young Predator schreef op 30-04-2007 @ 15:17 :

(y)

Miss_Ansjj 18-05-2007 19:35

sex in bad echt geen probleem..
zeker wel goeie ervaringen mee kan met en zonder condoom :p
zeker in een bubbelbad is da lekker (aanrader) (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02.