![]() |
Wiskunde A1
hoi, ik moet volgende maand voor een toelatingsexamen de stof van Wiskunde A1 beheersen
het probleem is echter dat ik vroeger alleen op de Mavo wiskunde heb gehad, en dit ook al weer een behoorlijke tijd geleden is, dus je zou kunnen stellen dat ik even van het begin af aan moet beginnen. kan iemand een boek aanraden, of heb ik meerdere boeken nodig hiervoor? ik kon wel een cursus volgen via het James Boswell instituut, maar de kosten bedragen ruim 600 euro dus dat was me iets teveel van het goede.. heeft iemand hier misschien advies voor mij? alvast bedankt, pcv |
Nou, je kunt bij een uitgever wel gewoon een VWO-wiskunde A-boek bestellen en dan met zelfstudie gaan werken. Meer dan 100 euro zul je daar niet aan kwijt zijn.
|
Kijk maar eens op http://www.digischool.nl/wi/index_0.htm
|
Ikzelf heb veel aan het boek : Wiswijs(wiskunde als voorbereiding op de voortgezette studie) Fred Pach & Hans Wisbrun, gehad
Het is een boek voor voorbereiding op universitair onderwijs maar je kunt het ook gebruik als voorbereiding op het voortgezet onderwijs. Het begint bij het begin, van breuken en rationale getallen tot natuurlijke logaritmen. Het enige wat niet behandeld word is goniometrie. Maar ik weet niet of je dat ook bij wiskunde A1 krijgt. Gonio word dacht ik alleen behandeld bij wiskunde B. Succes! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32. |