![]() |
Vriendin boven lukt niet
Ik heb al een aantal keer sex gehad met mijn lieve vriendin en alles gaat super zolang ik bovenop haar lig(missionaris) maar gister probeerde we het eens andersom dat zij bovenop lag maar dat wou dus niet echt lukken .
Mijn sneakiejunior floepte er steeds uit, ik zou echt niet weten waarom het niet gaat, zit mijn vriendin misschien verkeerd? of ligt het er misschien aan dat mijn sneakiejunior niet helemaal kaarsrecht is??? Please help!!! |
Misschien boog ze te veel naar voren of naar achteren...ze moet er eigenlijk 'bovenop' gaan zitten....en gewoon beetje in de richting van je 'sneakiejunior' (of whatever.. :confused: )
|
heb heel soms ook weleens dat ie der dan uitfloept maar dat komt omdat ie dan fftjes neit stijf genoeg is...
kan mischien ook zijn dat je vriendin te grote bewegingen maakt ofozow.. goed oefenen:p |
zal ie denk ik niet stijf genoeg zijn, of misschien beweegt ze op de verkeerde manier ik zou t gewoon nog blijven proberen!
|
sneakiejunior :D
|
Citaat:
maar ik denk inderdaad dat je vriendin denkt dat junior iets groter is dan dat ie in werkelijkheid is. ze moet dus wat minder grote bewegingen maken. |
mischien is sneakie wel te klein. of minder ernstig mischien maakt je vriendin wel te grote bewegingen.
|
mja ik weet niet, is 16,5 cm dan klein? misschien dat het dan aan me sneakie ligt :(
|
Citaat:
maaruh, veel zal het dan nog niej uitmaken! Volg goed de bovenstaande adviezen op :p Is had er ook last van in het begin, en opeens was het over... misschien deed ze zig meer ontspannen ofzow. (grote maakt dus niej zo veel uit) |
Citaat:
een normale penis van een volwassen man is in erectie tusen de 12 en 18 cm lang bron: http://www.sexwoordenboek.nl |
Citaat:
Dan moe tik ook klein zijn met me 16 cm :( :p |
Citaat:
ga er dan maar vanuit dat ze te grote bewegingen maakt... |
Waarom geven zoveel jongens hun piemel een naam?
Best triest eigenlijk :p |
Daarnaast: je vriendin is de bestuurder .. je gaat gewoon liggen en laat je opgeilen, zodat 'ie lekker hard is en dan hangt de rest helemaal van haar af :)
|
t is net sport, hoe meer je oefent hoe beter het gaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enne, tis idd een standje waar je ff op moet oefenen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27. |