Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   verliefd op danspartner (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1576876)

Fille14 01-05-2007 12:47

verliefd op danspartner

hejjj,

is er iemand wel is verliefd geweest op zijn/haar danspartner? En hoe pakte je dat dan aan? zelf heb ik namelijk het gevoel de jongen met wie ik heb afgedanst wel leuk te vinden :bloos:

*blue angel* 01-05-2007 12:59

Citaat:

Fille14 schreef op 01-05-2007 @ 13:47 :
En hoe pakte je dat dan aan?
ik neem aan dat de meesten dat op dezelfde manier zouden aanpakken als wanneer ze op iemand anders dan hun danspartner verliefd zouden zijn :confused:

ik snap het probleem precies niet echt

Morgan le Fay 01-05-2007 13:06

Nee, ik ben gelukkig nooit verliefd geweest op mn danspartner :| Hij was dom en kon niet dansen:p

Maarre, waarom zou dat een probleem zijn voor jou?

Nala 01-05-2007 13:24

Hoe zou je het aangepakt hebben als hij je danspartner niet was en wat maakt deze situatie anders dan?
Gewoon doen!

Nyawa 01-05-2007 13:50

Ja, en die is nu al bijna anderhalf jaar mijn vriendje :). Mijn ervaring is dat je het vanzelf wel merkt als de ander je leuk vindt, omdat dat bij dansen vaak vrij makkelijk gaat, je kunt redelijk close met iemand zijn zonder dat de ander daar meteen een bepaalde gedachte bij heeft. Je danst net iets closer met elkaar, pakt elkaar net iets langer vast als je je evenwicht verliest... Het is niet anders dan met iemand die je op school of in een discotheek ontmoet denk ik, er is niet één vaste methode om dat aan te pakken. Wij hebben ongeveer een half jaar om elkaar heen gehangen en dansten steeds closer en closer, en tja, toen waren we plotseling aan het zoenen :D.

Ik heb ook wel eens gehad dat mijn vorige danspartner verliefd op mij werd maar ik niet op hem. Uiteindelijk kwam dat gewoon uit, zijn we eerlijk tegen elkaar geweest, en bleven we gewoon met elkaar dansen. Later is hij wel gestopt met dansen, maar gewoon omdat hij het niet leuk meer vond, niet vanwege mij. Je hoeft dus niet persé je danspartner kwijt te raken als diegene jou niet leuk vindt, al denk ik wel dat het je situatie verandert, net zoals je verliefd zou worden op een goede vriend. Is je danspartner ook je echte wedstrijdpartner waarmee je meerdere keren traint, of een assistent waarmee je alleen af en toe afdanst en die je eigenlijk niet goed kent?

Fille14 01-05-2007 15:04

ik dans af en toe met hem en ken hem niet zo goed. hij zit wel bij me op school, 2 klassen hoger

sixshot 02-05-2007 01:27

tja ik denk dat je dat al heel snel krijgt omdat je toch constant intiem met elkaar bent.
Ik bedoel tijdens het dansen raken jullie elkaar aan en kijken jullie elkaar constant in de ogen aan.
Dan kan ik mij best voorstellen dat er een soort van vonkje overspringt..... ik denk dat je het gewoon eerlijk moet zeggen tegen hem, ben je ook gelijk van dat gevoel af en weet je gelijk hoe hij over je denkt !!!

x-spekkie-x 02-05-2007 06:26

Citaat:

Fille14 schreef op 01-05-2007 @ 16:04 :
ik dans af en toe met hem en ken hem niet zo goed. hij zit wel bij me op school, 2 klassen hoger
Wat let je dan nog om hem een keer mee uit te vragen? :)

Pruts0r 04-05-2007 15:39

Ja, ik zie het probleem ook niet echt... Nja, nu is jouw situatie wel wat anders als de situatie waarin ik met mn danspartner heb gezeten en dat maakt t voor jou mss wel wat lastig, maar ik zou het hem iig wel vertellen :)

Ik snap zelf ook wel dat er best wel een kans inzit dat je verliefd wordt op je danspartner...

Ik heb dat gehad met m'n ex, zij was toen m'n eerste danspartner (was toen al mijn ex) maar in dat geval was het beter er niets over te zeggen, aangezien ze toch geen nee had durven zeggen als ik dat had gezegd... Ze vond me namelijk zielig vanwege het Syndroom van Asperger dat ik heb (is overigens helemaal niets bijzonders vind ik)

Bij twee anderen (ja twee ja, dat is ook de reden dat ik gestopt ben met dansen: die twee wilden nauwelijks meer met me dansen, met mn "vaste" danspartner van dat moment had ik ook steeds meer problemen tijdens t dansen en de anderen hadden een vaste (wedstrijd) partner :( ) Tegen die twee heb ik het dus wel gezegd, maar ik kreeg een nee als antwoord (dat had ik sowieso wel verwacht) mja, t was van mijn kant uit toch een beetje overhaast, want ik kende ze sowieso nog nauwelijks :(

Mja, als ik jou was zou ik gewoon ervoor gaan.. De kans ja/nee is 50:50 en je weet maar nooit hoe de dingen gaan lopen.. Vaak komen de mooie dingen op het moment dat je ze het minst verwacht en imo klopt dat wel :)

Trifa 04-05-2007 22:16

Citaat:

Pruts0r schreef op 04-05-2007 @ 16:39 :
De kans ja/nee is 50:50
euh..? :p

Pruts0r 07-05-2007 09:07

Citaat:

Trifa schreef op 04-05-2007 @ 23:16 :
euh..? :p
Nja, objectief gezien wel toch? :p

Kweet niet hoe die andere persoon erover denkt, maar objectief gezien is de kans 50:50.... Je hebt namelijk ja en nee, dat zijn dus twee mogelijke antwoorden, nja misschien kan er ook nog wel bij, maar dat is niet echt een antwoord op zo'n vraag... dus elk van die twee antwoorden is eigenlijk 50% kans op ;)

Mja, nu weer OT :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35.