![]() |
Twee weekjes.
Over twee weken beginnen de examens. Hoe zijn we daar allemaal onder? Zenuwen nog onder bedwang? Goed gevoel? Of toch wel angstig?
|
Pff ik vind het zo raar dat het al over twee weken is... Ik kan me echt totaal niet zetten tot leren en heb nul zenuwen.. Denk dat ik het pas een paar dagen van tevoren echt besef :rolleyes:.
|
Citaat:
|
ga nu iig nog lang niet beginnen, eerst vakantie, en de extreme leervakken zoals geschiedenis sta ik toch hoog voor
|
Het maakt mij wel een beetje zenuwachtig, ik hoop in iedergeval dat ik goed bezig ben, het leren gaat redelijk goed alleen heb ik af en toe gewoon echt geen zin. Maargoed,zoals leonoor zegt ga ik gewoon gestaag door en lukt het dan wel, hoop ik, denk ik :)
|
Meestal met alle tentamens leer ik gewoon niet, of 1 dag van tevoren.. Maar de examens hebben toch wel een gevoelige snaar bij mij geraakt en ik ben al een beetje begonnen met leren :eek: Nu verwacht ik wel 10en :p
|
Omdat ik in de eerste week alleen Nederlands heb voelt het verder weg, wat niet motiverend is voor mijn leergedrag :(
|
Ik ben al zeker een maand aan het leren, maar ik voel de spanning toch wel komen...
Want ik wil zo graag slagen dat de kans op niet slagen me op me gevoel gaat werken. |
Ik heb mijn wiskunde b samengevat hier voor me liggen.. Nu nog open doen enzo :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat ik zo de 12e echt de kriebels krijg. |
ben k de enigste die eigenlijk nog niet echt is begonnen
|
Ik ben heel zenuwachtig, en ik ga pas leren vanaf 4 mei :P
Omdat als ik nu al leer ik de leerstof door m'n zenuwen toch niet onthoudt :P |
ach ik probeer iedere dag iets aan een vak te doen, wat helaas steeds in het honderd loopt omdat er dan weer iemand belt om naar het strand te gaan, dat soort dingen. Nouja, ik heb vandaag iig mijn pws afgemaakt :bloos: :rolleyes:
|
Ik word gewoon af en toe een beetje bang van mezelf dat ik zo weinig zenuwen heb voor de examens.
Voorlopig ga ik nog veel werken, volgende week zal ik eens wiskunde en nederlands gaan leren. De rest van de examens liggen zooo ver weg nog voor mijn gevoel. |
Ik word eerder bang omdat ik juist superveel zenuwen heb. Dit is echt niet meer plezant...
|
als ik dit lees krijg ik kriebels, voor de rest niet:P
|
Als ik dit lees lijkt het ineens zo dichtbij...
|
jaaa, over jaaa, over 332 uur hebben we al het eerste examen erop zitten..
|
336 uur :P
|
Ik tel eigenlijk de dagen totdat de examens afgelopen zijn. Over een halfuurtje nog maar 4 weken. Als je tenminste in 6vwo zit en N&G doet. :P Als je E&M doet heb je 1 juni nog wiskunde.
Ik ben alleen zenuwachtig 's avonds in bed, dan ga ik erover piekeren enzo. Maar ik kan me nog niet echt concentreren met leren, het is ook meer herhalen gelukkig. Bah in weken klinkt het kort maar in dagen nog korter. :rolleyes: |
Ik ben nog niet begonnen en maak me totaal niet druk.
|
Citaat:
|
Brr.
|
13 dagen, hehehe ... :o
ik ga nu ff een economie examen maken.. |
Gelukkig heb ik ook geen Grieks. :)
Bahh 13 dagen en het leren wil voor geen meter. |
12
|
Ik heb 10 mei mijn eerste examens :(
In dat vak (Handel en Adminisratie/Management-Organisatie bij HAVISTEN en VWO'ers) was ik altijd al goed, dus ik maak me er geen zorgen over :D Maar voor economie maak ik me heel veel zorgen, en nederlands is een kwestie van leren, net zoals duits en engels. |
Nog 10 dagen :|
|
Voor mij nog 4 dagen, en de zenuwen beginnen al te knagen :( :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:44. |