![]() |
Een CV maken?
Beste mensen,
Ik werd 10 minuten geleden opgebelt door een groot bedrijf waar ik me zelf had gesoliciteert, en in dit gesprek werd ik zelf uitgenodigt voor een persoonlijk gesprek waarbij ik me ID en een CV mee moest nemen, Nu weet ik wel wat een CV is maar heb geen idee hoe ik er 1 maak, heb het wel eens gedaan... paar jaar geleden maar daar weet ik niets meer van :) Dus mijn vraag hier, Heeft er iemand een goed voorbeeld van een CV? Bvd, Oktay |
|
Ik zou het ook even door iemand na laten lezen.
|
Als je die dt-fouten maar niet in je CV maakt :o
|
Citaat:
(waar ik zelf had) gesolliciteerd uitgenodigd m'n |
hier klikken
onderaan doorklikken naar chronologisch of functioneel > onderaan staan er dan voorbeelden |
Citaat:
|
Citaat:
Jouw tekst Beste mensen, Ik werd 10 minuten geleden opgebelt(opgebeld) door een groot bedrijf waar ik me zelf had gesoliciteert(gesolliciteerd),(, geen koma nodig wegens het woord "en") en in dit gesprek werd ik zelf uitgenodigt(uitgenodigd) voor een persoonlijk gesprek waarbij ik me(mijn) ID en een CV mee moest nemen,(.) Nu weet ik wel wat een CV is (,) maar heb geen idee hoe ik er 1 (één)maak,(.) heb (Een paar jaar geleden heb ik een CV kunnen maken, maar tevergeefs.) het wel eens gedaan...paar jaar geleden maar daar weet ik niets meer van (Dus mijn vraag luidt:)Dus mijn vraag hier, Heeft er iemand een goed voorbeeld van een CV? (Bijvoorbaat dank)Bvd, (regel vrij) Oktay |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38. |