![]() |
foundations
welke foundations vinden jullie écht goed (y)??
|
ik gebruik geen....
|
Ik vind alle Foundation Skateboards goed!
Of bedoel je dat niet? :P |
Citaat:
|
Ik heb foundation van max factor en die vind ik wel goed,laat geen vlekken achter enzo en ziet er heel natuurlijk uit,is alleen wel een beetje prijzig.
|
Citaat:
|
Ik gebruik liever poeder, dat kleeft niet zo, zeg maar.
foundation, die van MaxFactor is wel goed geloof ik :) |
Ik gebruik het zo een 1 keer in de maand.. misschien wel 1 keer in de 2 maanden :p
Maar als i het gebruik heb ik van Manhattan. |
Ook altijd erg mooi: de kijklijn iets te donker, bij de haarlijn zo'n wittige streep, en de oren en de nek vergeten, bij die lijntjes van je neus zo'n complete foundations ophoping :eek: :D
|
Citaat:
|
Ik gebruik het nog maar zelden maar als ik het gebruik de foundation van Clinique. Ik heb nu al een goed kleurtje dus vind ik het niet nodig, hooguit een klein beetje poeder van Orlane.
|
Poederfoundation van Vichy houdt erg lang, verstopt je poriën niet, en zie je niet liggen! Wel beetje duur :( . Wel beetje jammer dat founation alleen maar geassocieerd wordt met dozen want het kan echt mooi zijn, als je het niet meters erop ziet liggen. Het is ook lelijk als je een kleur gebruikt dat donkerder is dan je normale huidskleur, maar gewoon je eigen kleur of iets lichter zelfs kan echt mooi zijn.
|
Hej,
ik heb zelf altijd Smooth Result van Maybelline NY. Er staat wel op dat het voor een 'younger looking skin' is, maar daar heb ik het niet voor nodig en jij waarschijnlijk ook niet... :D Deze foundation is heel fijn en makkelijk uit te smeren, je ziet hem niet zitten en je krijgt er een fris en natuurlijk uitziend koppie van! Veel succes ermee, Kusje, Kronkel |
Citaat:
|
Ik gebruik zelf altijd max facotr facefinity 02 ivory. maar eerde omdat dat de lichtste is die verkrijgbaar is... Liever geef ik de voorkeur aan M.A.C of shu Uemura.. maar die zijn meetsal te donker...
|
ik gebruik da spul eik nooit maar als ik het ooit gebruik dan gebruik ik die van boujours bla bla bla! :rolleyes:
|
Citaat:
Ik gebruik deze foundation> http://www.maxfactor.com/contentimages/4.gif Is van Max Factor Werkt wel goed, als zeg ik het zelf.. |
uhms *ontwetendheid* wat doe je met foundation ??
|
Citaat:
net als poeier maar dan vloeibaar |
foundation is smerig, dus gebruik ik nie :D dus ik zou t nie weten...ik heb wel gehoord dat die stick van max factor wel goed zou zijn, mja ik heb er geen verstand van ,dus ik weet nie of t zo is :)
|
none, ik zxou het dus neit weten want di eheb ik dus neit nodig (ja dat had een tikkeltjes arrogantie :p )
|
*heeft nog steeds niet echt idee wat 't is ...*
maar ach :D |
Ik gebruik het niet...
Alle foundations zijn te donker voor mij. Ik heb een hele lichte huidskleur. Weet iemand waar je hele lichte foundation kan kopen? |
Citaat:
(van een meisje klinkt het vast wèl stom :o ) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
ja die sticks van max factor vond ik wel goed, alleen te donker (n) |
Citaat:
|
Citaat:
(ok cremerig) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Van de Max Factor-site: "FACEFINITY COMPACTS Long lasting compact foundation with a light finish" |
Ik heb het niet, vind het niet fijn. Ik heb alleen wat los poeder van Bourjois, dat gebruik ik af en toe
|
Citaat:
|
Ik vind 't vervelend om op te brengen, dus ik gebruik het niet. Gewoon meestal Bourjois-poeder of zo'n stick van MaxFactor, werkt wel makkelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En soms als ik een beetje bleek zie gebruik ik nog van die bolletjes met dat bruin-spul |
Citaat:
|
Dat staat nergens.. :p
Maar oke oke, ik hou al op.. |
Ik gebruik het niet :).
|
Aaaaaaaah ik HAAT foundation......
net of je je gezicht wil verbergen! Je ziet die laag altijd zitten.....ach man,wtf als je puistjes hebt ofzo......ga ze dan niet bedekken, zodat ze alleen maar nog meer opvallen......puistjes hebben is natuurlijk. Bovendien is de meeste foundation heeeeel slecht voor je en krijg je alleen maar meer puistjes en dergelijken. Zeker als je het er niet verdomde goed afhaalt later. (n) owjee, hier zal ik wel veel reacties op krijgen... :mad: :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zou ik dat ook nog wel eens gaan dragen?? Niet iedereen doet het hoor...... tssss En bovendien snap ik niet waarom je foundation op smeert om het met je make-up te matchen?????? :confused: Want als je dus echt een ander kleurtje dan je eigen huidskleur neemt, dan zie je die laag dus zeker WEL zitten. Hoe kun je foundation dan matchen met je meke-up? |
Citaat:
en je moet niet zo boos op lisa worden hoor http://www.sintensity.com/blog/emoticons/cry.gif |
Ik gebruik nooit foundation.
|
Citaat:
en ik wil iedereen in hun waarde laten howr...sorry, als dat overkomt van niet spijt het me... :rolleyes: |
Citaat:
:) ik denk dat ze bedoelt dat als je het eenmaal gebruikt hebt je niet meer zonder kan,omdat (mits je het goed opdoet dan he) het er gewoon mooier uitziet :) |
Ik vind alle foundation zwaar fout (n)
|
heb van maxfactor en huid ziet er "frisser" uit, mits je de goede kleur gebruikt en het met mate opbrengt.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:30. |