Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   foundations (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=157737)

Chelsea 13-07-2002 14:38

foundations

welke foundations vinden jullie écht goed (y)??

shanli 13-07-2002 14:39

ik gebruik geen....

Nigo 13-07-2002 14:43

Ik vind alle Foundation Skateboards goed!
Of bedoel je dat niet? :P

Pebbles 13-07-2002 14:43

Citaat:

shanli schreef:
ik gebruik geen....

kaleidoscope 13-07-2002 14:45

Ik heb foundation van max factor en die vind ik wel goed,laat geen vlekken achter enzo en ziet er heel natuurlijk uit,is alleen wel een beetje prijzig.

Chelsea 13-07-2002 14:45

Citaat:

prototype schreef:
Ik vind alle Foundation Skateboards goed!
Of bedoel je dat niet? :P

uhm nee...

rodina 13-07-2002 14:46

Ik gebruik liever poeder, dat kleeft niet zo, zeg maar.
foundation, die van MaxFactor is wel goed geloof ik :)

Paulaah 13-07-2002 14:51

Ik gebruik het zo een 1 keer in de maand.. misschien wel 1 keer in de 2 maanden :p
Maar als i het gebruik heb ik van Manhattan.

rodina 13-07-2002 14:53

Ook altijd erg mooi: de kijklijn iets te donker, bij de haarlijn zo'n wittige streep, en de oren en de nek vergeten, bij die lijntjes van je neus zo'n complete foundations ophoping :eek: :D

Chelsea 13-07-2002 14:56

Citaat:

rodina schreef:
bij die lijntjes van je neus zo'n complete foundations ophoping :eek: :D
haha ja, daarom zoek ik een goeie foundation die mooi en lang blijft zitten

xsten 13-07-2002 15:24

Ik gebruik het nog maar zelden maar als ik het gebruik de foundation van Clinique. Ik heb nu al een goed kleurtje dus vind ik het niet nodig, hooguit een klein beetje poeder van Orlane.

~Sjeherazade~ 13-07-2002 16:00

Poederfoundation van Vichy houdt erg lang, verstopt je poriën niet, en zie je niet liggen! Wel beetje duur :( . Wel beetje jammer dat founation alleen maar geassocieerd wordt met dozen want het kan echt mooi zijn, als je het niet meters erop ziet liggen. Het is ook lelijk als je een kleur gebruikt dat donkerder is dan je normale huidskleur, maar gewoon je eigen kleur of iets lichter zelfs kan echt mooi zijn.

Kronkeltje 13-07-2002 16:36

Hej,
ik heb zelf altijd Smooth Result van Maybelline NY. Er staat wel op dat het voor een 'younger looking skin' is, maar daar heb ik het niet voor nodig en jij waarschijnlijk ook niet... :D
Deze foundation is heel fijn en makkelijk uit te smeren, je ziet hem niet zitten en je krijgt er een fris en natuurlijk uitziend koppie van!
Veel succes ermee,
Kusje, Kronkel

~Frederique~ 13-07-2002 17:42

Citaat:

shanli schreef:
ik gebruik geen....

acid-star 13-07-2002 17:43

Ik gebruik zelf altijd max facotr facefinity 02 ivory. maar eerde omdat dat de lichtste is die verkrijgbaar is... Liever geef ik de voorkeur aan M.A.C of shu Uemura.. maar die zijn meetsal te donker...

yvonnaah 13-07-2002 17:53

ik gebruik da spul eik nooit maar als ik het ooit gebruik dan gebruik ik die van boujours bla bla bla! :rolleyes:

Paige 13-07-2002 18:12

Citaat:

liefferd schreef:
ik gebruik da spul eik nooit maar als ik het ooit gebruik dan gebruik ik die van boujours bla bla bla! :rolleyes:
Aaaarrgghhh..BOURJOIS!!

Ik gebruik deze foundation>

http://www.maxfactor.com/contentimages/4.gif

Is van Max Factor

Werkt wel goed, als zeg ik het zelf..

AtHell 13-07-2002 18:15

uhms *ontwetendheid* wat doe je met foundation ??

Chelsea 13-07-2002 18:22

Citaat:

AtHell schreef:
uhms *ontwetendheid* wat doe je met foundation ??
op je gezicht smeren
net als poeier maar dan vloeibaar

Blubje 13-07-2002 19:09

foundation is smerig, dus gebruik ik nie :D dus ik zou t nie weten...ik heb wel gehoord dat die stick van max factor wel goed zou zijn, mja ik heb er geen verstand van ,dus ik weet nie of t zo is :)

Mortischa 13-07-2002 19:13

none, ik zxou het dus neit weten want di eheb ik dus neit nodig (ja dat had een tikkeltjes arrogantie :p )

AtHell 13-07-2002 19:17

*heeft nog steeds niet echt idee wat 't is ...*

maar ach :D

Aurelia AutumnRain 13-07-2002 21:14

Ik gebruik het niet...
Alle foundations zijn te donker voor mij.
Ik heb een hele lichte huidskleur.
Weet iemand waar je hele lichte foundation kan kopen?

boardbabe 13-07-2002 21:37

Citaat:

AtHell schreef:
*heeft nog steeds niet echt idee wat 't is ...*

maar ach :D

hehe, ik snap eigenlijk ook niet zo goed waar het voor dient
(van een meisje klinkt het vast wèl stom :o )

boardbabe 13-07-2002 21:39

Citaat:

Aurelia AutumnRain schreef:
Ik gebruik het niet...

Citaat:

acid-star schreef:
Ik gebruik zelf altijd max facotr facefinity 02 ivory. maar eerde omdat dat de lichtste is die verkrijgbaar is...
niets te danken

Chelsea 13-07-2002 21:39

Citaat:

boardbabe schreef:

hehe, ik snap eigenlijk ook niet zo goed waar het voor dient
(van een meisje klinkt het vast wèl stom :o )

om je huid te egaliseren (y)

ja die sticks van max factor vond ik wel goed, alleen te donker (n)

Paige 13-07-2002 22:09

Citaat:

Chelsea schreef:
net als poeier maar dan vloeibaar
Hoeft niet..

Chelsea 13-07-2002 22:10

Citaat:

Paige schreef:

Hoeft niet..

als 't niet vloeibaar is heet 't 2 in 1 hoor
(ok cremerig)

punkyfish 13-07-2002 22:20

Citaat:

shanli schreef:
ik gebruik geen....

acid-star 14-07-2002 02:03

Citaat:

Paige schreef:

Aaaarrgghhh..BOURJOIS!!

Ik gebruik deze foundation>

http://www.maxfactor.com/contentimages/4.gif

Is van Max Factor

Werkt wel goed, als zeg ik het zelf..

dat is geen foundation, dat is creme/poeder :D

Paige 14-07-2002 10:06

Citaat:

acid-star schreef:

dat is geen foundation, dat is creme/poeder :D

Eeehh... :p
Van de Max Factor-site:

"FACEFINITY COMPACTS
Long lasting compact foundation with a light finish"

Roos 14-07-2002 10:06

Ik heb het niet, vind het niet fijn. Ik heb alleen wat los poeder van Bourjois, dat gebruik ik af en toe

Chelsea 14-07-2002 13:02

Citaat:

Paige schreef:
Van de Max Factor-site:

"FACEFINITY COMPACTS

ja precies, compact foundation,,,

Scarlett 14-07-2002 13:06

Ik vind 't vervelend om op te brengen, dus ik gebruik het niet. Gewoon meestal Bourjois-poeder of zo'n stick van MaxFactor, werkt wel makkelijk.

~Sjeherazade~ 14-07-2002 13:40

Citaat:

Aurelia AutumnRain schreef:
Ik gebruik het niet...

Vichy,Clinique en Shiseido hebben mooie lichte.

Esmée 14-07-2002 13:43

Citaat:

Jewel schreef:
Ik vind 't vervelend om op te brengen, dus ik gebruik het niet. Gewoon meestal Bourjois-poeder of zo'n stick van MaxFactor, werkt wel makkelijk.
Me too, vind het bovendien niet prettig zitten, foundation. Krijg je zo'n gechminkt gevoel van. Maar poeder/stick gebruik ik ook weinig eigenlijk.

*Fallen_Tear* 14-07-2002 15:13

Citaat:

Esmée schreef:

Me too, vind het bovendien niet prettig zitten, foundation. Krijg je zo'n gechminkt gevoel van. Maar poeder/stick gebruik ik ook weinig eigenlijk.

Ik ook niet, en als ik poeder gebruik is dat omdat ,'n huid écht heel erg glimt en allemaal rode vlekken heeft. Geen idee welk merk het is ( is al echt superoud ) maar het is gewoon losse poeder in een rond doosje.

En soms als ik een beetje bleek zie gebruik ik nog van die bolletjes met dat bruin-spul

acid-star 14-07-2002 15:18

Citaat:

Paige schreef:
Van de Max Factor-site:

"FACEFINITY COMPACTS

Klopt, maar poeder is ook foundation als in het engelse taalgebruik. en dit topic ging over foundations als in het vloeibare tube spul maar whatever *grinnik*

Paige 14-07-2002 15:31

Dat staat nergens.. :p

Maar oke oke, ik hou al op..

Nuck 14-07-2002 16:12

Ik gebruik het niet :).

Gaia 14-07-2002 19:24

Aaaaaaaah ik HAAT foundation......
net of je je gezicht wil verbergen! Je ziet die laag altijd zitten.....ach man,wtf als je puistjes hebt ofzo......ga ze dan niet bedekken, zodat ze alleen maar nog meer opvallen......puistjes hebben is natuurlijk. Bovendien is de meeste foundation heeeeel slecht voor je en krijg je alleen maar meer puistjes en dergelijken. Zeker als je het er niet verdomde goed afhaalt later.

(n)

owjee, hier zal ik wel veel reacties op krijgen... :mad: :rolleyes:

acid-star 14-07-2002 19:29

Citaat:

Gaia666 schreef:
Aaaaaaaah ik HAAT foundation......
net of je je gezicht wil verbergen! Je ziet die laag altijd zitten.....ach man,wtf als je puistjes hebt ofzo......ga ze dan niet bedekken, zodat ze alleen maar nog meer opvallen......puistjes hebben is natuurlijk. Bovendien is de meeste foundation heeeeel slecht voor je en krijg je alleen maar meer puistjes en dergelijken. Zeker als je het er niet verdomde goed afhaalt later.

(n)

owjee, hier zal ik wel veel reacties op krijgen... :mad: :rolleyes:

ALs je het goed opbrengt zie je die laag helemaal niet zitten. Daar is het helemaal niet voor. EN ik heb 0.00000 puistjes en toch gebruik ik foundation... Het is gewoon om het bij de rest van mijn makeup te matchen... EN jij zal ook nog heus wel eens foundation gaan dragen hoor :rolleyes:

Gaia 14-07-2002 19:39

Citaat:

acid-star schreef:

EN jij zal ook nog heus wel eens foundation gaan dragen hoor :rolleyes:

Waar slaat dat nou op????
Waarom zou ik dat ook nog wel eens gaan dragen?? Niet iedereen doet het hoor...... tssss

En bovendien snap ik niet waarom je foundation op smeert om het met je make-up te matchen?????? :confused: Want als je dus echt een ander kleurtje dan je eigen huidskleur neemt, dan zie je die laag dus zeker WEL zitten. Hoe kun je foundation dan matchen met je meke-up?

ms glampire 14-07-2002 21:39

Citaat:

Gaia666 schreef:

Waar slaat dat nou op????
Waarom zou ik dat ook nog wel eens gaan dragen?? Niet iedereen doet het hoor...... tssss

En bovendien snap ik niet waarom je foundation op smeert om het met je make-up te matchen?????? :confused: Want als je dus echt een ander kleurtje dan je eigen huidskleur neemt, dan zie je die laag dus zeker WEL zitten. Hoe kun je foundation dan matchen met je meke-up?

*zucht* het is heel handig als je huid niet overal egaal/dezelfde kleur is.ik gebruik overigens alleen poeder, geen foundation, nooit gedaan,maar ik wil het wel eens proberen.ik kan alleen geen goede kleur foundation vinden omdat ik nogal een lichte huid heb,maar met alle tips hierboven lukt het vast wel :)

en je moet niet zo boos op lisa worden hoor http://www.sintensity.com/blog/emoticons/cry.gif

~sweetgirl~ 14-07-2002 21:46

Ik gebruik nooit foundation.

Gaia 14-07-2002 22:08

Citaat:

ms glampire schreef:

*zucht* het is heel handig als je huid niet overal egaal/dezelfde kleur is.ik gebruik overigens alleen poeder, geen foundation, nooit gedaan,maar ik wil het wel eens proberen.ik kan alleen geen goede kleur foundation vinden omdat ik nogal een lichte huid heb,maar met alle tips hierboven lukt het vast wel :)

en je moet niet zo boos op lisa worden hoor http://www.sintensity.com/blog/emoticons/cry.gif

Ik bedoel het ook niet boos....maar ik snap gewoon niet waarom ze zegt dat ik het ook nog wel ga gebruiken, dat is gewoon onzin....... snapje...... :rolleyes:

en ik wil iedereen in hun waarde laten howr...sorry, als dat overkomt van niet spijt het me... :rolleyes:

ms glampire 14-07-2002 22:14

Citaat:

Gaia666 schreef:

Ik bedoel het ook niet boos....maar ik snap gewoon niet waarom ze zegt dat ik het ook nog wel ga gebruiken, dat is gewoon onzin....... snapje...... :rolleyes:

en ik wil iedereen in hun waarde laten howr...sorry, als dat overkomt van niet spijt het me... :rolleyes:

:) ik denk dat ze bedoelt dat als je het eenmaal gebruikt hebt je niet meer zonder kan,omdat (mits je het goed opdoet dan he) het er gewoon mooier uitziet :)

Freyja 14-07-2002 22:58

Ik vind alle foundation zwaar fout (n)

Li 14-07-2002 23:45

heb van maxfactor en huid ziet er "frisser" uit, mits je de goede kleur gebruikt en het met mate opbrengt.

acid-star 15-07-2002 00:28

Citaat:

ms glampire schreef:

:) ik denk dat ze bedoelt dat als je het eenmaal gebruikt hebt je niet meer zonder kan,omdat (mits je het goed opdoet dan he) het er gewoon mooier uitziet :)

idd :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:30.