![]() |
Faded dream..
Faded Dream
A joke a game a score for him turned my life changing me forever. maybe I wouldn't have stayed pure but his deceit was a dose of the devil that spread through me and not easily cured. His hot sweaty body muscular and heavy weighed mine down and blurred my already drunk vision. Telling me "hold tight" taming my whimpers and squirms, I closed my eyes in pain. He took my innocence away and who's to say he regrets this day. He was rewarded congratulated for a piece of my life. I may be bruised inside, but growing strong angels life me above his poverty in spirit. Alone I now find a jewel so clear inside that never really was taken. |
auw... :eek:
hij doet me zeer moet ik zeggen herkenbaar. :( het gedicht zelf vind ik niet zo spetterend of mooi of hoe noem je dat, nee, geen hoogstaand gedicht, meer een opsomming van verdrietige gevoelens en gedachten. wat betekend deceit? moet dat niet decided zijn? is maar een kleine verandering :o |
Sure, pak allemaal je woordenboek ;)
Beetje ongestructureerd, leest niet zo mooi. |
Hmz... ik moet me deels bij Snow White aansluiten :(...
Het gedicht zelf is niet echt bijzonder... Meer een soort vertelling van een klote ervaring... ach goede manier van uiten... |
Het begint heel mooi, maar daarna lijkt het een andere stijl, veel directer. Dat vind ik wat minder hieraan.
|
Citaat:
|
Hm, nu verlang ik toch wel naar enige uitleg van CemetarySlut.
Vortex: Hoe kwam je er achter dat die gedichten ook op http://www.netpoets.com/ staan? |
Citaat:
|
Lijkt me niet echt waarschijnlijk. Er staat namelijk een auteur bij die niet echt overeenkomt. En het is ook nog eenverstuur gedicht, dus ik denk niet dat het van haar is, maar goed....
|
Check haar andere gedichten maar...dan wordt het wel duidelijk... Faded dream, Maybelline Eyes, Little sXe joe, Mistake...
|
Allemaal niet van haar?
|
Nope
|
|
Wat zou dat kinderachtig en zwaar dom zijn als dit waar is... tja meteen in aanzien gedaald...
Als je iets van een ander neemt, zet dan iig de bron eronder. |
Inderdaad errug stom. Ik weet ook wel dat mijn gedichten niet 'je-van-het' zijn, maar ik schrijf ze tenminste ZELF!!!!!
|
:eek:
|
Zwaar lullig :confused: uitleg?
|
Citaat:
|
Citaat:
dit topic dan maar voorlopig tot dat ik fb'er van DoP heb weten te strikken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |