![]() |
DK-meet #2
Ja!
Donderdag 3 mei om 15:00 onder het blauwe bord! Komen Daboman - Den Haag centraal DoraRing - Ede Evil Monkey - Ede Juice Kunst - Haarlem en dan via A'dam of Leiden P-apple Spectrum - Rotterdam Centraal Sylph - Zeist Tink* - Emmen (of Groningen) en dan via Zwolle/Amersfoort TopDrop! - Zoetermeer Trass - Eindhoven Misschien Anneka - is al in Utrecht Anthoras jongen1986 - komt gewoon TommY_ |
2 :cool:
|
"Ben jij ook iemand die ik niet ken maar wel ga leren kennen?"
"uhh.... " |
Of je voorstellen met je forumnick. :')
|
Bent u hier voor de kantinemeet?
- Kantine? Bij de Albert Heijn kun je broodjes halen. |
Donderdag 3 mei om 15:00 onder het blauwe bord!
Komen Daboman - Den Haag centraal DoraRing - Ede Evil Monkey - Ede Juice Kunst - Haarlem en dan via A'dam of Leiden P-apple Spectrum - Rotterdam Centraal Sylph - Zeist Tink* - Emmen (of Groningen) en dan via Zwolle/Amersfoort TopDrop! - Zoetermeer Trass - Eindhoven De geest van Leekah - Door de ruimte :bloos: Misschien Anneka - is al in Utrecht Anthoras jongen1986 - komt gewoon TommY_ |
Ah de meeste mensen komen met een groepje geloof ik, dan zijn ze wel makkelijker te herkennen. Zenuwachtige blik, kijkend onder het blauwe bord enzo. :p Hihi. :D
|
Citaat:
Hmmm... "Ben jij ook benieuwd hoe een levensgrote topdrop eruit ziet?" Die is a beter.. |
We kunnen ook raad de forumnick gaan doen. :')
|
Oh, trouwens.
*fototoestel meeneemt* |
Ik ga filmpjes maken. *waarschuwt* :o
|
ik denk dat ik mezlef morgen kunst noem.
IK weet trouwens maar 5 echte namen ofzo! Wacht ik eigenlijk al veel vind. Ik ga achter Tink* aanlopen. |
Ik weet er één :)
Maar filmpjes? Pff, oeps :p |
Mijn openingszin wordt vast: 'Hoi, ik ben Martin en mijn nick ga ik niet zeggen omdat die spuuglelijk is'. En dan: 'Wie wil een dropje? Ze zijn erg lekker'.
|
ik ga zwaaien en de hele tijd met 2 vingersa over mijn linkeronderarm lopen dat betekent lievebeestje in gebarentaal en ik kan niet praten want ik heb keelziekte
|
Ik wil wedden dat jij weer dat verhaal gaat houden over wat je nick eigenlijk is. :p
Ik ben nogal into filmpjes en foto's, maar vooral filmpjes, dus tja.. beware. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien moet ik bij de speelgoedwinkel zo'n speelgoedding kopen> Waar je op kunt tekenen en het dan weer kunt uitwissen en dan ga ik de hele tijd zo communiceren :D |
In wat voor modus willen jullie dat ik morgen ben?
|
Citaat:
En Kunst, dat lijkt me een goed idee. :p Maar tof dat je toch komt! ;) |
Citaat:
ik heb: -hyperactief -hyperactief boomknuffel-huppel-bui -hyperactief irritant-huppel-bui -hyperactief gay-bui-diep-in-de-zee-zingend -hyperactief hetero-bui -bedachtzame elitair -stil-behoedzaam -een beetje druk-stijf -snoepjesuitdelend-stil |
snoepjes... :o
|
Je houdt van snoepjes hè? :o
Jullie kunnen zelfs bepalen wat voor kleding ik aan zal hebben, is dat niet geweldig? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha, ik wil Sylph ook in mannelijke kleren in een snoepjesuitdelend-bedachtzaam-elitaire modus zien :). Jammer dat ik niet kan komen.
|
Citaat:
|
ik zou jullie ook wel eens willen meeten, ben echt nieuwsgierig.
maar ik moet ook werken. ik hoop dat jullie de foto's/filmpjes met ons (leekah) delen! |
Sylph gewoon weer je boomknuffelbui meenemen, die is leuk! :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hè jammer. :p Maar filmpjes en foto's zullen we wel genoeg maken! :)
En Sylph, je gaat diezelfde boom weer knuffelen. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kom niet, hanneke komt niet, dan kom ik ook niet :p :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: