![]() |
een vraagske
:confused: als je smoor bent om ne gast, en die ook op u, dan ben je toch :eek: en kei :) maar als je dan te horen krijgt dat hij een ander heeft, wat voel je dan, want ik weet niet wat ik moet denken en zeggen tegen hem.
HELLEP ! |
dat je dat heel jammer vindt en dat je t graag anders zou willen??
waarom blijft hij bij haar als ie smoor op jou is? |
dat weet ik nu juist niet. elke avond staat hij aan mijn deur. :(
|
Hoe weet je dat hij smoor op je is? Weet je dat wel zeker?
|
ik weet niet, ik heb ook een goede vriend die op 'verliefdheidsgebied' niks in me ziet maar die toch vaak bij me is. Misschien heeft hij dat vriendengevoel ook bij jou?
Informeer gewoon naar z'n vriendin enzo en hoe de relatie gaat (eigenlijk wel lullig :D maar misschien vertelt hij je iets over zijn gevoelens voor jou dan....???) en als je zeker weet dat hij verlief op je is zeg je ook dat je verlief op hem bent??? :confused: zoiets?? Daarna zal hij het vanzelf wel uitmaken met zijn vriendin??? goodluck |
da laatste vobnd ik goe, da heb ik ook gedaan, nu ist ruzie tussen hun, wij kussen elkaar kei veel, en nu weet da meiske dat ook! :p
|
Citaat:
|
ikke nie, zij is een bitch. :mad:
|
Citaat:
Er is op de hele wereld niets erger dan een partner die vreemdgaat, behalve dan een partner die zelfmoord pleegt. Grtz, F |
niet over zelfmoord beginnen, dat heeft er effe niets mee te maken, hij moet gewoon zijn gevoelens volgen en niet bij iemand blijven waar hij niet van houd.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |