Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   nieuwe album RHCP (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=157789)

poecilotheria 13-07-2002 16:16

nieuwe album RHCP

ik heb die net gekocht en vind hem zeer zeker goed klinken !

wat vinden jullie ervan ??

jnieuwelaar 13-07-2002 16:17

ik vind hem wat te rustig. Ik heb hem gisteren gehoord, maar voor zover ik weet is by the way ook het hardste nummer. Maar goed ik hou dan ook van een ander genre.

poecilotheria 13-07-2002 16:19

idd by the way is wel het hardste nummer, maar de rest vind ik ook zeker wel aan te horen

jnieuwelaar 13-07-2002 16:23

Citaat:

poecilotheria schreef:
idd by the way is wel het hardste nummer, maar de rest vind ik ook zeker wel aan te horen
ik zei niet dat het niet zo was. Hij is eigenlijk best funky nog steeds he?

poecilotheria 13-07-2002 16:36

Citaat:

jnieuwelaar schreef:

ik zei niet dat het niet zo was. Hij is eigenlijk best funky nog steeds he?

je herkent er echt weer dat RHCP stijltje in, ik kan het iig zeer goed aanhoren!

sommige nummers vind ik wat te soft maarja er is maar zelden een perfect album waarvan alle nummers geweldig zijn

MCH 13-07-2002 17:03

Hoorde in een platenzaak een stukje van die cd, maar vond dat liedje dat ik hoorde nogal eentonig.

LeRatLuciano 13-07-2002 17:06

yo dit is al het zoveelste topic hierover

Rat

jnieuwelaar 13-07-2002 17:15

Citaat:

LeRatLuciano schreef:
yo dit is al het zoveelste topic hierover

Rat

hmm volgens mij niet hoor, anders geef effe wat links.

je$u$ crust 13-07-2002 17:42

geweldig.. trow away tour telivision is zwaar coel andere nummers ook trouwens :) ze proberen echt neiuwe dingen uit staan zelf een salsa en een ska achtig nummertje op :D

battlestar 13-07-2002 23:44

http://forum.scholieren.com/showthre...ght=mededeling

jah cabron is very salsa-achtig

fruitmand 14-07-2002 15:05

je bent me net voor :mad:

:D

Pebbles 14-07-2002 15:15

Ik heb dr nog nix van gehoord.. nja, behalve by the way dan.. ben wel benieuwd :)

WolterB 14-07-2002 15:28

heb nog maar een nummer gehoord, denk wel dat ik t album ga kopen (ja, legaal)

Reemz 14-07-2002 18:40

Het album is mooi!!!!!!!!!

Infaustus 14-07-2002 18:51

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
ik vind hem wat te rustig. Ik heb hem gisteren gehoord, maar voor zover ik weet is by the way ook het hardste nummer. Maar goed ik hou dan ook van een ander genre.

haha het is nou eenmaal geen death-metal of grindcore

Danique 14-07-2002 18:51

hijs wel leuk ja

disaster 14-07-2002 19:50

Citaat:

je$u$ crust schreef:
geweldig.. trow away tour telivision is zwaar coel andere nummers ook trouwens :) ze proberen echt neiuwe dingen uit staan zelf een salsa en een ska achtig nummertje op :D
eens!!
cabrow, cabrow! zo vet :)

J-roen 14-07-2002 22:26

Citaat:

je$u$ crust schreef:
throw away your television :cool:
can't stop :cool:
the zephyr song :cool:
midnight :cool:

Ik vind het bijna allemaal juwelen.
Het gave is ook dat ze gewoon nieuwe dingen uitproberen en hun stijl verder te ontwikkelen/evolueren.
Ik ben verder ook niet iemand die gauw vies is van een beetje geexpirimenteer met stijltjes, vink koel. By the way :D, wat is er voor de muzikant zelf koel aan om 100 jaar dezelfde muziek te maken?

Overigens moet ik morgen de cd maar even gaan kopen :o

fruitmand 15-07-2002 18:45

Ik vind 'this is the place', 'dosed', 'the zephyr song', en 'can't stop' de beste nummers (samen met by the way) van het album.

The zephyr song wordt trouwens de nieuwe single.

The Chameleon 15-07-2002 18:59

Ze zijn GOEOEOEOED... (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)

science 15-07-2002 19:35

ik vind de RHCP echt zwaar (n) (n) (n)

ten tijden van mothers milk en blood sugar sex magic waren ze nog orgineel en bijzonder. de albums daar na gingen alleen maar naar beneden. en het nieuwe album is echt het top punt van "ik weet niet meer wat ik moet doen dus ik maak het vorige album maar eens na"

het gehele nieuwe album is één grote kopie van californication die ook al niet echt goed was

J-roen 15-07-2002 20:40

Citaat:

science schreef:
ik vind de RHCP echt zwaar (n) (n) (n)

dat mag :)

Citaat:

en het nieuwe album is echt het top punt van "ik weet niet meer wat ik moet doen dus ik maak het vorige album maar eens na"

het gehele nieuwe album is één grote kopie van californication die ook al niet echt goed was

maar kom dan met echt goeie argumenten en ga desnoods ;) de cd eerst eens luisteren, voordat je dingen gaat schreeuwen als 1 grote kopie, onorigineel etc.

Shock 15-07-2002 20:45

Lijkt verschrikkelijk veel op Californication... vind het niet echt bijzonder, t klinkt wel geinig maar ik ga er niet van uit m'n dak

je$u$ crust 15-07-2002 21:27

Citaat:

Shock85 schreef:
Lijkt verschrikkelijk veel op Californication... vind het niet echt bijzonder, t klinkt wel geinig maar ik ga er niet van uit m'n dak
damn.. als je een wist hoeveel verschillen erin zitten.. zoveel neiouwe stijklen die ze uit proberen subtiele invloeden.. gerafineerde geluidjes die je pas na een paar keer luisteren hoort....

jnieuwelaar 15-07-2002 21:29

Citaat:

Shock85 schreef:
Hell no, dit lijkt toaal niet op californication.

- Praga Khan - 15-07-2002 21:34

nummero douze is :cool:

J-roen 15-07-2002 21:39

Citaat:

jnieuwelaar schreef:

Hell no, dit lijkt toaal niet op californication.

Citaat:

je$u$ crust schreef:

damn.. als je een wist hoeveel verschillen erin zitten.. zoveel neiouwe stijklen die ze uit proberen subtiele invloeden.. gerafineerde geluidjes die je pas na een paar keer luisteren hoort....

(y)

precies, btw klinkt ook veel affer, voltooider en volwassener imo.

fruitmand 15-07-2002 22:20

Citaat:

Shock85 schreef:
het is ook niet echt muziek waarvan je uit je dak hoeft te gaan, maar het zit wel ontzettend goed in mekaar, en is een totaal andere stijl dan californication

MCH 15-07-2002 23:30

Citaat:

fruitmand schreef:

het is ook niet echt muziek waarvan je uit je dak hoeft te gaan, maar het zit wel ontzettend goed in mekaar, en is een totaal andere stijl dan californication

Ik kan van rustige nrs. ook wel uit me dak gaan hoor :)

fruitmand 16-07-2002 10:34

Citaat:

Morgan C. Hoax schreef:

Ik kan van rustige nrs. ook wel uit me dak gaan hoor :)

nou ik niet :mad:

Vork 16-07-2002 11:19

daar kan et mooi verder :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56.