![]() |
Kromme gedachten
Ze opende haar mond om wat te zeggen
hortent en stotend bracht ze uit Het was haar niet gelukt het bij te leggen compleet verloren en verbruid Zat ze op de koude vloer te tekenen vervliegend haar leven op papier De zwarte inktvlek te ontlenen drenkend in het nu en hier Grillige figuren drongen verder schaduwtrekkend door haar hoofd als makken schapen dichtbij hun herder hadden zij haar intens verdoofd Ze had het niet goed kunnen uiten dat zij ze liever niet meer had Nu zal ze nimmer kunnen fluiten In haar lijf een heel diep gat |
(y) (y)
heeeeel mooi spreekt me heel erg aan vooral mooi einde greetzzz |
Citaat:
|
Nouw.. kdacht ga ik ook es een gedicht van jou lezen..
Het is niet helemaal mijn dichtstijl, daarom rijm ik zelf ook niet, het beperkt me teveel tot die woorden.. En ja, kvind het bij jou jammer van het tekenen en ontlenen, want verder rijmt het steeds maar dit niet echt.. Maar wat ik jammer vind is dat het mij niet duidelijk wordt waar het nu precies omgaat. Ik vind een aantal dingen mooi gevonden maar voor mezelf mis ik een kern.. liefs, kim |
Vind hem wel wat hebben,
vind hem mooi. XXXX Fan |
dit rijmen is zo geforceerd en dat is jammer, want aan je verdere woordkeus ed zie ik dat je wel dichtvaardig bent, om het zo maar te zeggen....
|
Ik vind em ook wel wat hebben, er zitten wel mooi beeldende zinnen in, maar om de een of andere reden vind ik 'm toch niet zo sterk. Mist iets, iets treffends ofzo...
ps...de overgang van de 1e naar de 2 e strofe vink mooiii!!! Liefs, Mariamne |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb juist wel geprobeerd het treffend te maken maar ik zal nog eens goed kijken wat er nou zo minder treffend aan is. liefs |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54. |