![]() |
Old skool MIDI op de Behringer V-Amp (pro)
Ik heb een Behringer V-Amp pro met pedaal (jippie) maar nu lijkt het me leuk als ik van die oude 8 bit geluidjes kan besturen met mn bas, heeft er iemand een idee of dat met die v-amp ook kan (aangezien je heel veel midi dingen kan tweaken) en of dat er een ander apparaat bestaat waarmee je een bas kan omtoveren in een atari synthesizer?
|
Gecondoleerd.
|
Waarom zou iemand zijn bas willen laten klinken als een Atari synthesizer, en WAAROM geef je je geld uit aan Behringer?
|
Ja nou dit topic er toch is; weet er iemand of je met een Behringer V-Amp (pro) een tostieijzer kunt veranderen in een vouwfiets?
|
Citaat:
|
De meeste muzikanten die ik ken spelen op goede apparatuur;). Het gaat niet open-minded of wat voor onzin. Het gaat erom dat Behringen V-amp een kutapparaat is. En dat Behringer überhaupt dikke dikke kut met peren is.
|
slopen die boel en gewoon een synth kopen.
|
Citaat:
Tot die tijd is het een grappig dingetje en is die zeker niet duur vergeleken met de rest. |
700 euro is onzin.
Sowieso is er bij het voorbeeld van een V-Amp al direct een duidelijke betere keus: de Line6 Pod 2. Voor 150 heb je em nieuw! Niet dat Line6 nu direct geweldig is overigens. Maar het is iig geen Behringer. |
Ik heb net een line6 toneport. Trek t goed om een beetje aan te kutten thuis.
|
Citaat:
Misschien dat wanneer ik de kans heb om een goeie 2e hands te kopen dat ik een Line 6 pod pro xt (19") koop, die kan als het goed is ook gewoon met de FCB1010 aangestuurd worden. |
Optreden met modelling. Niet te doen...
|
[topicsteal]
Wat is daar eigenlijk het grote nadeel aan? [/topicsteal] |
Citaat:
|
Citaat:
Enige grote nadeel van dit ding vind ik dat hij 1 sec nodig heeft om te switchen van effecten, maar dat hebben meer apparaten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06. |