![]() |
Parfum, wat vinden jongens een lkkr geurtje voor meiden?!?!?
Hai allemaal,
K heb ff een vraagje k heb een nieuw geurtje gekocht, tommy girl ( 39 euro). Wat vinden jullie jongens (en meisjes) een lkkr luchtje?? Graag ff reageren en erbij zetten welk merk en of je een jongen of meisje bent en de prijs. -xxx- Nadia |
Jill sander sun
|
Ik ben een jongen en vind het heerlijk als een meisje een scheet laat - meestal is dat gratis, soms heeft ze eerst een pot bruine bonen leeggegeten.. dan kost dat zown 75 eurocent.
|
bedankt CemetarySlut, maar ben je een jongen of meisje en wat is de prijs en Faery graag serieus REAGEREN.
-xxx- |
Citaat:
En ik kan niet serieus reageren, aangezien ik van geen enkel geurtje de naam ken. Jammer, jammer :rolleyes: :p |
Bah, parfum, dat is te sterk. Of bedoel je eau de toilet?
|
ja dat bedoel k.
gewoon wat je een lkrk geurtje vindt -xxx- |
Het lekkerste luchtje voor vrouwen is toch wel Dolce & Gabbana : Light Blue..
mmmmmmm :D |
Gucci Rush 2
Eau de toilet spray |
hugo deep red,boss women, tommy girl, mexx etc etc. tis allemaal wel lekker :D
|
calvin clein one (dies voor jongens en meisjes en die ruikt kei lekker!!) maark weet nie hoe duur die kost :confused:
|
geef mij maar lichaamsgeur
|
Citaat:
|
uhm australian nog wat maar dat word nie meer verkocht :(
|
Tommy Girl, Allure van Chanel, Sun van Jill Sander, Noa, Mexx Woman, Hugo Boss, bladiebla.
|
bruno banani (y) :rolleyes:
|
Kep zo'n rozengeur-dinges, volges mij zo'n speelgoedmerk, vind t best lekker ruiken :]
|
ralph van ralph lauren
mexx women en andere geurtjes van mexx ben de naam kwijt deep red van hugo boss |
Die ene van Acqua di Gio, of Estee Lauder Pleasures of NOA
|
Sunwater van Jill Sander
Flowe van Kenzo Coolwater Woman van DavidoFF.. Daniel hechter sport (femme) |
white musk van de body shop, is ook nog een btje te betalen :D
|
ralph van ralph lauren
|
Citaat:
Sun is echt mn lievelingsgeurtje. En ik heb er nu bij Summermoods-night volgens mij is die van Lancome (?) |
Citaat:
DKNY The Fragrance Polo Sport RL Deep Red Hugo Boss Davidoff Cool Water Jill Sander Sun Euhhm.. nog een paar luchtjes die ik niet vaak op heb (adidas, oilily enzo) |
Dat luchtje van JP Gaultier in dat "vrouwelijke" flesje is ook (Y), maar wel erg zoet. Moet bij je passen
|
Allure van Chanel
Anais Anais van Cacharel (die blijft lekker :) ) Oilily Women Woman van Hugo Boss Sensation van Jill Sander Elle van Giorgio Armani En mijn nieuwe aanwinst, echt superlekker: Ralph van Ralph Lauren. De helft hiervan zal al wel genoemd zijn maar dat heb ik allemaal niet gelezen ;) |
--> calvin clein!!
--> hugo boss! |
geef mij maar gewoon lekker ruikend busje deo...scheelt een hele hoop centjes
|
Hugo Boss - Deep Red
Jill Sander - Sun Gucci Rush 2 (niet 1, die is goor :/) Ralph van Ralph Lauren Noa Contradiction CK DKNY en dat ene van Anna Sui.. maar daar ben ik de naam van vergeten. :/ (heeft stiekem gewoon alles opgelezen wat hier staat bij vriendinnetje) :o |
Citaat:
|
ik hou helemaal niet van geurtjes, maar het enige geurtje wat ik wel lekker vind is G(?) volgens mij heet het zo, het zit in een flesje dat in de vorm is van een vrouwenlichaam en de kleur van de vloeistof is paars. en wat ik ook wel lekker vind is (..) geen idee hoe die heet eigenlijk, hij is iig heel erg duur echt iets van 80 euro ofso en ze hebben hem bij de bijenkorf, het doosje is iig wit met een bloem erop, mja dat zijn er zoveel...hm kzal wel s ff gaan opletten hoe die heet :) maar dat zijn eigenlijk de enige geurtjes die ik lekker vind, verder vind ik het allemaal maar stinken :o:)
|
Citaat:
|
very valentino van valentino
|
Sui love van Anna Sui, Tommy Girl, Olily :D :) :cool: :rolleyes: :eek: :p :D
|
sexy graffiti van escada
armani red jeans loulou van ? moonflower van de bodyshop |
Citaat:
Of ming Shui, ook lekker. Dat soort luchtjes krijg ik meestal, heb er geen geld voor over om allemaal van die dure luchtjes te kopen.. Angel vind ik ook heel lekker, en een of ander luchtje van Olily :) |
Laura Biagotti ( geloof ik)
Ralph-Ralph Lauren 'houtgeurtjes' Adidas.. kweetook niej wrom... gewoon... |
Citaat:
|
Hoeveel kost dat luchtje van Ralph Lauren??? :confused: :confused: :confused:
-xxx- nadia |
Citaat:
|
Maar graag ff de prijs in euro's!!
-xxx- nadia |
Citaat:
|
Citaat:
|
85 euro?????
K weet dat ie lkkr ruikt, me vriendin heeft hem. -xxx- Nadia |
Citaat:
en je bent vergeten je post in de verfpot te dompelen |
Citaat:
|
Niet vergeten k had er geen zin in. Nu wel weer, maar hoeveel euro kost Ralph Lauren dan???
-xxx- |
Citaat:
|
Omdat zij ernstig ziek is en nou niet de behoefte heeft om iemand te spreken en of ze het me ooit nog kan vertellen???
Maar kan iemand nou gewoon ff de prijs geven?? :confused: -xxx- mij |
estée lauder- pleasures
kenzo- kenzo flowers ralph lauren- polo sport davicoff- cool water yves saint laurent- baby doll emporio armani- white- elle/she/lui nieuwe aanwinst: Guerlain- shamila, zo lekker:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53. |