![]() |
Groningen 20 Mei (Zo): Indie & Hardcore Fest
Zondag 20 Mei
Indie & Hardcore Fest (Nico - Omission / Rush 'N Attack verjaardag show! + The Black Atlantic CD presentatie!!) Line up: RUSH 'N ATTACK (hc) THE BLACK ATLANTIC (indie) OTIS (hc) LUKE PICKETT (indie) DAILY FIRE (hc) MUSIC FOR THE DEFECT (indie) Locatie: Platformtheater Ticket: 5 € Open: 15:30 Aanvang: 16:00 |
present!
|
Jess (Y)
|
Waar zijn de A's Rick? Ik bedoel, Nico speelde de releaseshow als invalbassist dus ik verwacht de A's er wel een beetje bij op z'n birthday-bash!
Verder toffe line-up, denk dat ik er wel bij ben! |
misschien
|
|
oh leeuuuk ik wil ook.
|
aangezien het nico's verjaardag is kom ik ook!
|
Citaat:
|
leuke line-up btw
|
Jammer dat het zo ver weg is.
|
otis :cool: .
is alleen te ver weg. |
Russian Attack, cool bandje
|
Citaat:
|
De A's spelen wel!
|
Citaat:
|
volgende dag examen :(
|
Citaat:
|
ik ga :).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
was leuk en vooral otis was vet (Y)
|
Citaat:
binnen een minuut zaten walter en oud bassist michel de crodwdsurfen en had mario een bloedend hoofd. ook cd gekocht en verdomme wat blijft die band ook al na zovaak gezien te hebben toch gaaf. |
mario is die zanger zeker? die had een grote pleister op zijn voorhoofd haha
|
haha echt?
mijn band zou gister ook optreden met hen, maar aangezien onze drummer met een soort gelijke pleister rondloopt ging dat niet door (n) . |
ah dat is echt wel zwaar balen (N) ik had eigenlijk ook een cd moeten kopen, luister nu die myspace en echt (Y) (y)
|
ja geweldige band en ook super aardige gasten.
daily fire deed me gister btw niks. |
die heb ik gemist geloof ik, zegt me niks. ik vond black atlantic ook erg goed, maar volgens mij is dat een gronings bandje en waren die er bij jou niet bij?
|
daily fire - deed mij helemaal niets
otis - erg gaaf (Y)(Y) die band met die cello - zat ik buiten, en volgens mij heb ik ook niets gemist straight A's + rush'n attack - hard the blabk atlantic - opzich wel gaaf, niet helemaal mijn ding |
Citaat:
|
Shows op zondag is nooit een goed idee! Mokerharde kater! Desalniettemin ging het allemaal wel aardig geloof ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |