![]() |
DK-meet #3
:)
|
Bewaar deze nog maar even voor over een paar uur.
|
Inderdaad.
|
:o
|
whehe :D (n)
|
up.
|
den haag meet dus!
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar je woont natuurlijk :p Citaat:
Ik vind het een goed plan want dan hoef ik maar heel kort te reizen :p |
Citaat:
|
cs is bij mij 5min fietsen vandaan ;)
|
Citaat:
|
OKé ik beken ik woon in Heemstede!
Nieuwe meet!!! dinsdag 5 of vrijdag 8 juni in Den Haag om 14.00 (anders gaat iedereen weer pre-meeten enzo) of 13, 15, 20, 23 juni. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar laat anderen maar eerst zeggen. |
Mag iedereen komen, of moet je al eerder iemand hebben gezien?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
12 minuten met de trein naar Den Haag :cool: (y) En begin juni lijkt me prima. Ik heb 31 mei mn laatste examen. Misschien moet ik daarna nog wel mn boeken inleveren ofzo.. ff kijken.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vond eigenlijk iedereen wel redelijk stil overigens, behalve kunst :o Vanaf de Mac begon iedereen te praten :) |
Hoe tink* en ik naar de meeting gingen!
http://members.lycos.nl/bertdejong44/kantinemeeting.zip Net even gemaakt :P Flash director movie :o |
Oh en ik heb er 6 mensen van hier in betrokken
|
En hij upload nog dus jullie moeten even 2 minuten wachten,.
|
Citaat:
Charlotte zei inderdaad erg veel, maar dat was juist leuk. |
Ik ga niet op een zaterdag hoor, ik ga niet mijn geld besteden aan een veel te duur treinkaartje.
|
Ik zou een vrijdag echt ideaal vinden. :P
|
Ik maak vaak lange dagen met m'n studie dus een doordeweekse dag zou ik niet zo snel kunnen.
|
Hahahaha. Ik dacht opeens aan de Nazgul immitatie van Michael :D (y)
|
Wtf is Nazgul. :p
|
Citaat:
*Googlet* Kijk, die individu op die draak is een Nazgul. :) http://endy.de/mers/images/galerie/nazgul.jpg |
Ah vandaar. :p Oké ik viel niet echt in slaap, maar het was zo saai omdat ze alleen maar aan het lopen waren, dat ik 'm uit heb gezet en een leuke film ben gaan kijken. Maar als ik moe zou zijn heeft die film wel in slaap val potentie. ;)
|
Ben ik de enige die juni supersnel vindt?
|
@kunst
waarom het goed was dat ik er niet was? Je had het over mensen die kleiner waren, i kben 1.63.. ;) @rest Den Haag is super vanuit hier gezien, centraal kan ik in 25 minuten zijn (totaal) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kom niet. Het zou wel mooi zijn om al die forumers te ontmoeten. :(
|
Citaat:
Hier is trouwens de groepsfoto. Sorry voor de vertraging. http://i83.photobucket.com/albums/j3...t/Dakaniet.jpg Uit m'n hoofd, beginnend bij het meisje vooraan met haar hoofd omgekeerd en rechtsom de groep langs: P-apple, TommY (nauwelijks nog te zien op de foto), evil monkey, topdrop, kunst, Juice, mr soija, Tink*, Ijsblokje, Sylph (verstopt achter trass en daboman), Trass, Daboman, Doraring. EDIT: hmmm, waren sylph en ijsblokje niet toevallig omgekeerd? Ik herinner me nog vaag dat tink bezig was met die pleister bij sylph :p Maar goed het is een beetje lastig te zien op de foto omdat sylph zich verstopt :p |
Citaat:
|
Citaat:
kostte me werk ja:o |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |