![]() |
Schaamhaar ja of nee?
Hee,
Mijn vriend en ik willen heel graag seks, maar ik weet niet of ik mijn schaamhaar weg moet halen of niet? Wat hebben jullie zelf? Wat vinden jongens beter? Greetz Lila. |
Niet doen. Ik zou het wel een beetje netjes bijwerken zodat het geen warboel is. Maar je hebt nou eenmaal schaamhaar en je hoeft je daar echt niet voor te schamen. En kaal is echt niet een pretje hoor.
Je vriend is vast ook niet kaal. Jongens zonder haar dáár zijn lachwekkend. :) |
Ik zou doen waar jij je het gemakkelijkst bij voelt, dat kan kaal zijn of volledig behaard. Maar mischien ook gewoon kortgeknipt of in een streepje. Jouw vriendje maakt het waarschijnlijk helemaal niks uit, omdat hij veels te bezig is met de seks;)
Maar ben nu van plan om echt seks met hem te hebben, of om gewoon wat verder te gaan(vingeren etc)? Als je nu namelijk, uhm ja noem je dat coitus? :confused: , gaat hebben heeft hij je toch wel eens eerder naakt gezien. |
Ik zou pas seks gaan hebben op het moment dat je je vriendje zélf durft te vragen wat hij mooi vindt (als je tenminste wilt doen wat híj mooi vindt en niet wat je zélf mooi vindt).
|
Doe wat je zelf leuk vind!
|
Citaat:
Maar goed, gewoon doen wat je zelf wil en als ie erover begint te zeiken is het een loser. [edit] En dan bedoel ik zeiken in de zin van zeuren, al is ie ook wel een loser als ie er letterlijk over begint te zeiken natuurlijk. |
Doe gewoon waar jij je zelf fijn bij voelt.
|
Citaat:
|
vlechtjes lijken me wel leuk;)
Streepje is het mooist en practisch. Maar je hebt eigenlijk alleen last daar van dat haar bij beffen, verder maakt het niet zoveel uit. Als jij je maar prettig voelt. En als hij op je afknapt omdat hij je schaamhaar niet mooi vind is hij je niet waar hoor, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. |
Nou, zo'n jaren 70 bos haar is niet echt sexy.
Mijn persoonlijke voorkeur is kaal, ik heb het niet zo op lichaamshaar ( including my own, obviously), maar een beetje haar is ook niet verschrikkelijk erg, lijkt me. :) |
Mja, ik vind het wel positief dat je ermee bezig bent hoe je jezelf als seksueel wezen het liefst (letterlijk dan) bloot wil geven. Experimenteer wat. Kijk wat je zelf het mooist vindt. Ik vind schaamhaar zeker geen probleem en zelfs enorm leuk om mee te friemelen. Helemaal niks vind ik soms nog mooier. Streepjes of figuurtjes ben ik niet zo voor. En nog: als je wat probeert en je vindt het maar niks, het groeit zo weer bij.
|
Citaat:
OT: Heb het er een keer met je vriend over, het verschilt per jongen wat ze het mooist vinden. Wat dingen uitproberen is ook leuk idd. :) |
Citaat:
In seks zijn niet zoveel regels, en al helemaal niet rondom schaamhaar. Voor seks geldt: Alleen dat doen wat je en je partner willen. Dus of dat nou een grote bos is, kaal, streepje, hartje, vlechtjes, zo heel veel maakt het niet uit. |
Meeste jongens vinden een streepje het mooiste.
Ik dus ook. Maar euhm, vouwen die hun niet scheren is om van over te geven, zelf al bef je niet, gewoon het uitzicht. Dat je het vol laat staan ok ( alle niet ok mja) maar scheer dan PLS het haar op je schaamlippen zelf. Enige haar dat er zou moeten zijn is op je onderbuik net boven de clitoris. Van daaruit een streepje. Maar jeetje toch niet BOEM alles, is echt een afknapper, jak. Je mag dan nog zo mooi zijn, als je het beneden niet verzorgd loop ik snel weg. Dan is de aantrekkelijkheid SNEL zoek .... En luister naar deze raad, want dit is de juiste mss kwetsende waarheid. MOet gezegd worden. Jongens die meiden met BOEM-haar schoon vinden bestaan niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik vind niet dat je je zozeer voor schaamhaar hoeft te schamen. Tja, waarom ze dat nou zo noemen. Iedereen heeft daar haar, dus boeiend. :) |
Citaat:
|
Kous heeft de waarheid in pacht. Laten we voortaan alles aan hem vragen. Handig, want hij weet wat iedere man wilt.
Dus... |
streepje!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou zelf doen wat JIJ het prettigst vind. Maar praat er eens over met je vriend. Kaal vind ik overigens verschrikkelijk :s Ik hou van bijgewerkt. |
Scheer er een mooie vlinder in ofzo? Ik heb ooit een kapper gezien op tv die dat bij hoofdhaar deed, er figuurtjes in scheren. Misschien kan je dat met je schaamhaar ook proberen.
|
Er moet helemaal niets.
Wat jongens mooi vinden verschilt per jongen. Als je zeker wilt weten dat je goed zit, kun je er een streepje van maken; jongens die het liefst kaal zien vinden een streepje ook wel ok, en jongens die het liever wat natuurlijker hebben ook, en jongens die het liefst een streepje hebben al helemaal natuurlijk. Maar ik ben het ook wel met Morgan eens dat je dat gewoon aan je vriend moet kunnen vragen. Ik vindt het sowieso idioot dat je kennelijk seks wil met je vriend, terwijl hij je zelfs nog nooit naakt heeft gezien :confused: |
Mijn vriendin heeft altijd een streepje gehad, het lijkt me daarintegen wel een keer leuk als zij wat laat staan, dat doe ik namelijk ook. (laten staan)
|
Citaat:
|
Ik vind helemaal kaal het mooiste, maar ach, zoveel maakt t allemaal ook weer niet uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@Duivelaartje: hier nergens last van, zal wel geluk hebben dan :p |
Citaat:
|
Als JULLIE voor het eerst seks gaan hebben, zal het hem echt niet boeien hoe jouw schaamhaar geschoren is. Hij is al helemaal door het dolle van het feit dat hij uberhaupt in je broek mag.
Zou het jou wat kunnen schelen hoe zijn schaamhaar eruitziet? Nou dan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het opzich wel aangenamer als de schaamlippen geschoren zijn en de bos erboven een beetje bijgewerkt.
|
nee
|
Citaat:
|
Citaat:
verder wel akkoord met de inhoud van de uitspraak ;) :p |
Een streepje idd (y)
Citaat:
|
Omdat het zich in de schaamstreek bevindt?
|
Zo ver was ik ook nog.
maar waarom dan schamen voor die streek. tuurlijk, blabla vroeger, onkuis, seks-bah, enz.. maar een woord dat iets meer toespeelt op het leuke van die 'streek' was toch fijn geweest:) |
Ik hoop dat je zelf kunt verzinnen dat het hier niet schamen betreft als in: 'je hebt het en het is lelijk dus mag niemand het zien'. Het betreft hier de streek die altijd bedekt blijft voor het overgrote deel van de mensen die je ontmoet en heeft daardoor de naam schaamstreek gekregen lijkt me. Je schaamt je toch, als je ineens naakt in het café staat?
|
Brabant, dat is pas een schaamstreek.
Maar goed, met een streepje zit je inderdaad wel veilig. |
Maak gewoon een mooi streepje, altijd een leuke tussenweg en handig ook.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schaamhaar Even zoeken en er stonden nog interessante dingen ook. :P |
Citaat:
|
En dat mannelijke schaamhaar niet? :confused:
|
Citaat:
|
ah ik dacht al
|
Citaat:
|
Kaal of een streepje vindt ik het meest sexy... maar opzich, wat maakt het eigg uit?? je gaat tog voor de sex of niet? je gaat tog niet speciaal die schaamstreek bekijken en daarop afknappen of wel dan ? als je dat doet ben je egt een LOSER, dan ben je je meisje nie waard vindt ik!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50. |