![]() |
Schokkende bekentenissen
Beken hier, Biechtstoel.
TS begint: Sylphs posts komen heel anders over, nu dat hij niet heel lang en bleek blijkt te zijn. :( |
Waarom? :( Uitleg kthx.
|
Citaat:
Bij jou posts zie ik echt zo'n figuur voor me. Zo heeeel lang en bleek. NU denk ik elke keer aan hoe je er uitziet op die foto met je capu op! Het is anders. |
ik heb vanmorgen tegen iemand gelogen om onder iets uit te komen.
het is niet een verschrikkelijke ramp ofzo, maar ik houd niet van liegen en toch deed ik het, omdat ik geen puf had om te komen. |
Ik doe aan fappen!
|
ik heb veel te bekennen, van die dingen die je niet zeggen wil. Zeker niet als mensen je 'kennen' (--> gezien hebben)..
Vorige week had ik het nog zo durven posten! |
ik luister de bee gees
en ik ben nog maagd nou woo-fucking hoo :D :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een paar offtopic posts verwijderd, de volgende heeft per direct een ban aan zijn/haar broekk
|
Citaat:
maagd zijn is niets schokkends, ben het ook :) (y) @HvJ, Jezus Christus. :| |
Ik bijt soms mijn nagels.
|
Citaat:
|
OT!
Ik heb wel eens een dropje gestolen van het kruidvat :bloos: |
omg :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ok, dikke ontopic: Ik ben net opgestaan en ik heb mijn tanden nog niet gepoetst. Nou blij? :s |
oh, met 1 april heb ik een relatie geveinsd en omdat we pas anderhalve week geleden beken maakten dat het nep was, was een aantal niet geamuseerd :D
|
Citaat:
ik haat liegen en toch doe ik t steeds vaker om onder dingen uit te komen :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: |
De dingen die ik heb gedaan, zijn te schokkend om hier neer te zetten.. :bloos:
|
Ik vond de meet nog leuker dan verwacht!
|
Citaat:
OT: Ik heb werk, moet dinsdag al werken maar ik durf het mijn mama niet te vertellen :bloos: Want ik mocht geen nieuwe dingen doen tot na mijn examens! Maar als ik niet nu ga nemen ze me niet meer aan. IK WIL OT2: Ik heb gelogen tegen mijn mama dat ik niet op de Meet was :bloos: |
Ik heb ook wel eens ongelijk.
|
Citaat:
ot: Mn broer is al sinds gisteravond thuis, en ik heb m nog steeds niet gezien :o |
Citaat:
Ik heb het vriendje van een vriendin geslagen! :bloos: |
ben je lekker mee.. :D (n)
|
Haah maar ik heb PerenIjsjes in huis!
|
Citaat:
|
Dat ik, stiekem allemaal dingen ga doen die ik niet mag. MAar dat komt omdat ik niets mag!
|
Citaat:
waarom? |
Citaat:
Goed he!? OT: ik heb slechte gedachtes gehad |
Citaat:
al is het wel fout vannem :nono: |
Citaat:
Ik heb de was niet opgehangen. |
Citaat:
OT: Ik vind het fijn om op vrijdagavond so you wannabe a popstar te kijken :o. |
Citaat:
oh shocking, ik heb 40.000 posts :eek: |
dat ik al een tijdje een intime relatie heb met naam in gebruik :bloos: en dat is echt waar jongens :bloos: :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: Ik heb de hele week niks aan school gedaan, terwijl dat eigenlijk wel zou moeten. |
Citaat:
Is het echt? OT: Toen ik 6 was heb ik in de badkamer heel veel water naar mijn broer gespoten (douchekraan) en toen de hele badkamer nat was ben ik gaan huilen. Mijn broer kreeg straf en moest opruimen terwijl ik beneden tv keek. |
Citaat:
:p omg... sorry maar dat vind ik echt zielig :p |
Citaat:
Ot; Ik moet nodig opruimen. :o |
Citaat:
|
Oké ik beken, ik vind BirdsNest heel schattig *aaah*! ofzoiets :)
OT: ik heb toen ik 10 was van die kleine bekertjes kapot gemaakt van mijn buurmeisje. Maar het was perongeluk en ik heb het nooit durven zeggen. |
kunst is stiekem ook best schattig :o *aaaaahh!* ;)
ot: We hebben net verloren met onze wedstrijd :( |
Oh wat een leuk topic! Ik hou van schokkende bekentenissen :bloos:
En ik heb er een heleboel alhoewel ik ze niet allemaal zo zou weten. Allereerst heb ik wel eens (meerdere malen eigenlijk) toen ik nog in Rotterdam woonde eieren naar mensen gegooid samen met een huisgenootje en een keer een koffiepot vol koud water over een onschuldige voorbijganger heengegooid. (reken me hier niet op af, ik was een zestienjarig, zwaar depressief, opstandig gothicmeisje op kamertraining :bloos: :() En dat laatste is ook wel een schokkende bekentenis. Ik ben gothic geweest en had kort, zwart haar. Tevens vertoonde ik hierdoor in combinatie met mijn bril ernstige gelijkenissen met Jack Osbourne :( Daarnaast, voor de mensen die het nu nóg niet wisten ben ik lesbisch. Andere dingen komen wel weer als ik erop kom :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:25. |