![]() |
ontmaagden en zwanger
hallo iedereen
ik wil met mn vriend naar bed maar ben bang om zwanger te worden is een condoom genoeg en zijn er nog andere beschermiddelen, oh ja ik ben en mag nie aan de pil kussie :cool: |
1condoom is voldoende hoor :D
Waarom zou je niej aan de pill mogen? (n) Is makkelijk met die stopweek enzow en je hebt bijna geen kans op zwanger te worden. :p Dat wil iedere moeder :) |
Condoom en eventueel zaaddodende pasta erbij ?
|
Citaat:
|
Een condoom is voldoende voorbehoedsmiddel om zowel zwangerschap als soa's te voorkomen. Als je echt veilig wilt vrijen kun je bijv. Durex Topsafe gebruiken, een condoom met zaaddodende pasta. Andere condooms (bijv. durex Fiesta of Comfort) zijn wel veilig, maar hebben geen zaaddodende pasta.
Ow ja, en als je per sé aan de pil wil (wat mij niet onverstandig lijkt): Je kunt gewoon naar de huisarts gaan en het aan hem vragen. De dokter heeft een zwijgplicht, dus je hoeft er niet bang voor te zijn dat hij/zij het aan je ouders vertelt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dusja verder kan ik je niet helpe... 'k hoop voor je dat condoom niet scheurt ofzo... |
Citaat:
als je een condoom koopt van een goed merk verklein je de kans dat het condoom scheurt aanzienzlijk. maar het is in het kader van zwangerschapspreventie wel verstandig om, als je wat langer met je vriend naar bed gaat, toch aan de pil te gaan. Mocht het condoom dan scheuren, dan wordt je in ieder geval niet zwanger. En precies zoals StefanLovertje zegt: Het is geen wedstrijd, je hebt nog een hele tijd. |
Citaat:
|
Citaat:
Let wel op dat de pil niet tegen soa's beschermt! |
Citaat:
Er is nog geen enkel middeltje gevonden dat 100% uitsluitsel geeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb je een bron hierover? |
Citaat:
|
echt zeker wel condoom gebruiken als je niet aan de pil bent en goed uitkijken dat ie niet scheurt...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29. |