![]() |
bijbaantje
ik heb sinds kort een bijbaantje in de horeca (afwassen :rolleyes: ) en verdien €2,50 p/u dis bar weinig en zo heel leuk is 't ook weer niet want ik sta daar toch maar bietje alleen
Kan ik niet beter een krantenwijk nemen ofzo... of wat verdient wat beter want dit schiet niet egt op |
omg stel je niet aan, ik krijg 3,60... 2,50 is nog best veel voor iemand van 15, denk je nou echt dat je rijk word op je 15e van werken... je kan een krantenwijk nemen maar daar krijg je in verhouding nog minder omdat je veel meer moet doen.
|
horeca betaalt gewoon slecht
daarbij ben je pas 15 |
met een krantenwijk verdien je idd meer
|
het minimum loon is geloof ik €2,43 voor een 15 jarige, waarachtig! je zit er wel 7 eurocent boven ! :eek:
|
Krantenwijk verdient goed idd, ik denk dat je zo op 2x zoveel uitkomt.
|
Doe dan de ochtendkrant, dan verdien je ongeveer 190 euro per maand
|
Citaat:
Zou jij ook kunnen doen met 3.60 per uur. |
Ik vind 2,5 en 3,6€ echt heel weinig, daarvoor zou ik echt niet werken :o. Liggen de lonen (voor bijbaantjes) in Nederland lager dan in België ofzo?
Ik werk vanaf mijn 15e ongeveer in de horeca en heb altijd 7,5€ p/u verdiend. |
Bedankt voor de reacties, kwou idd even kijken hoe het met andere zat enz. maar werk er niet zo lang en ik heb alleen in m'n eentje moeten afwassen als ik straks wat meer mag is het ook wel leuker denk ik
|
Citaat:
ik verbaasde me er in het begin ook serieus over dat er mensen bestààn die voor drie euro een uur willen staan afwassen. ik kreeg als zesjarige al bijna zoveel om mijn oma te helpen met zakdoeken opplooien :rolleyes: (een kwart frank per zakdoek ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu ja, weliswaar maar één keer in de horeca gewerkt, maar voor de rest hebben mijn vakantiebaantjes nooit onder de €8 per uur gezeten. :cool: :) |
Bedankt voor de reacties,
dus er zit maar één ding op ik ga naar belgie verhuizen ff |
Citaat:
|
hmm toen ik 15 was verdiende ik 5 euro als afwasser... (dat loon is trouwens niet omhoog gegaan in 2 jaar). maar ik denk dat het heel erg afhangt van waar je aan t werk gaat want 2,5 is idd wel erg weinig!
horeca verdiend juist altijd wel goed heb ik het idee inv ergelijking met andere baantjes |
Toen ik 15 was verdiende ik 3,00 per uur in de afwas. Elk bijkomend jaar kwam daar 0,50 cent bovenop. Nu hang ik op 4,50 p.u.
|
Citaat:
|
horeca betaald egt wel goed..ik ben 16 krijg 4 euro per uur mag gratis eten en drinken en de fooi is voor mij..ong 2 uurlonen per avond..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je vroeg uit je nest kunt komen kun je een krantenwijk overwegen. De Telegraaf is loeizwaar, zeker op zaterdag, maar het betaald goed, mits je binnen de gestelde tijd klaar kunt zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
wat voor functie heb je dan? mja ik werk soms ook via een horeca uitzendbureau en daar krijg ik ook 6 nogiets... |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja, sinds AZC Crailo dicht is zitten ze dan ook verschrikkelijk omhoog om bezorgers. |
Damn ik zie jullie allemaal net zo weinig te verdienen:/ ik verdien zelf 6.12 netto per uur, en ja ben 17 maar ik werk dan ook in een fabriek als oproepkracht (ordepicker:D) elke avond 6 tot 10
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05. |