![]() |
Pokemon Diamond & Pearl
Met de amerikaanse release nog maar 4 dagen van ons weg (en mijn pre-order gedaan) leek het me tijd om hier een serieus topic over te maken. Zijn er nog anderen die net zo erg uitkijken naar deze game als ik? En gaan er nog andere serieus competitief, online battlen nu de scheiding tussen speciale aanvallen en gewone niet meer type-afhankelijk is?
Oh en uiteraard: wie wil er met me gaan ruilen ;)? |
Betekend dit dat Pokemon eindelijk online gespeeld kan worden? Ik vond dat gezeik met zo'n kabel echt maar niets. En is dit voor de DS of de GBA?
|
IK heb na blauw geen pokemon meer gespeeld, maar deze wil ik toch wel hebben. Al wacht ik tot de release in nederland en kan me dat online gebeuren niet zo boeien.
En als je dan nog niemand hebt gevonden om te ruilen wil ik dat ook wel hoor :p |
Heb je beide Diamond en Pearl besteld? Of alleen 1 van de twee? Als je beide hebt besteld, waarom?
Ik denk dat ik ze ook ga bestellen. :o Alleen weet nog niet welke. |
Citaat:
Ik heb niet meer aan import gedaan na liksang dicht ging, maar gaat toch weer kriebelen |
Citaat:
En ja het is op de DS en ja het gezeik met kabels is over :p. Ik heb ze besteld op cd-wow.nl trouwens, kost maar 31,99 als ik t goed herinner en er komen geen verzendkosten bij ^_^. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Screens e.d?
|
lijkt me een leuk spel maar ik heb nog geen goede ds emulator gevonden die het ondersteunt (maar dan heb ik een kopie van het spel maar geen ds dus het is legaal)
|
Citaat:
http://ds.ign.com/articles/780/780115p1.html Hier een link naar een paar filmpjes en wat screens e.d. |
Citaat:
|
er is nou een pokemon special op tv over rescue team
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verdorie waarom heb ik nou geen DS :(
|
Citaat:
Nog maar 2 dagen dan wordt ie verstuurd, hoop dat ik em (voor) vrijdag heb oid :p. |
Toen ik Pokemon Emerald voor de eerste keer speelde wist ik echt niet waar al die vage nieuwe Pokemon vandaan kwamen.
Het GameBoy idee blijft een goed idee. Ik ga zeker 1 van de 2 halen :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(zijn de originele 150 dan nu niet ineens enorm underpowered in vergelijking?) |
Citaat:
|
de emulatie verloopt behoorlijk sloom maar van wat ik gezien heb tis wel een old skool wel geinig spelletje :cool: (y)
|
shit,ik had gedacht dat ie ook voor de gba kwam(shit2:ik ga een psp kopen geen DS)
|
Ik heb ondertussen mijn Pokemon Diamond & Pearl versie binnen. \o/
Alleen geen f*cking tijd om nu te spelen. :'( |
Citaat:
|
mijn ouders gaan morgen naar de VS en dan nemen ze Pokémon voor me mee (Y). tenminste, ik hoop dat 'ie niet overal uitverkocht is..
|
Citaat:
|
Als ik het goed gezien hebt valt de release hier halverwege juli. :s (n) Ongeveer met de nieuwe potter. Juni zou beter zijn, zo'n spel is ideaal voor in de vakantie. Misschien moet ik hem ook maar gaan importeren, hoewel dat vast erg lastig is zonder credit card en dan voor een beetje redelijke prijs.
|
Citaat:
|
weet iemand nog een goede emulator die pokemon wel op 100 procent snelheid kan draaien? (of sneller)
and dont worry ik ga hem zelf kopen hoor alleen eerst ff kijken of het wat is :) |
Citaat:
|
God het lijkt wel heel erg veel op zijn voorgangers (n)
damn ik zou het mooi vinden als je meer vrijheid hebt als in wat voor trainer je bent. Dus als jij geen zin hebt om iets te doen dat dat ook gewoon kan en dat mensen je dan minder aardig vinden ofzo. Het is vreselijk braaaaaaaaaaaf Ik denk nog steeds dat niks het haalt bij leaf green en fire red. |
Citaat:
@Ieke: Normaal wel, maar ze hebben last met de aanlevering van Pokemon geloof ik :/. Mijne zou al een week geleden verzonden moeten zijn en er is nog steeds niks binnen bij hun. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nooit meer daar bestellen dus. :|
Ik ben er al weer bijna practisch op uitgekeken. :p |
pokemon ?
Ik heb een spel besteld dat Action Replay Ultimate Pokémon Codes heet.
Dit is de beschrijving Je hebt de spellen gekocht. Speel ze als een pro? tenminste "If you can't catch 'em all" en nog veel meer! Ultimate codes voor Pokémon opent alle pokéballs van je favouriete Pokémon spellen op je Game Boy Advance en Game Boy Advance SP op manieren die je niet voor mogelijk hield. De kracht van Action Replay, Ultimate Codes voor Pokémon zorgt ervoor dat je Pokédex gevult wordt. Er zijn ook andere cheats, zoals oneindig geld en items, zoals "Rare Candy", "Potion", "Antidote", "Burn Heal", "Full Restore" en meer - veel meer. Als je een Magic Door Code nodig hebt voor Pokémon Fire Red of Leaf Green, dan hoef je niet verder te zoeken. De Ultieme Pokémon codes ondersteunen de volgende spellen: # Pokémon Mystery Dungeon: Red Rescue Team # Pokémon Emerald # Pokémon Fire Red # Pokémon Leaf Green # Pokémon Ruby # Pokémon Sapphire # Pokémon Pinball Ruby & Sapphire Hoe werkt dit presies is dit ook een soort spel of een boekje ? Want ik kan toch moeilijk 2 games in 1 gba drukken ? Weet iemand hoe dit te werk gaat ? Alvast bedankt Silver |
Van de officiële site:
http://us.codejunkies.com/shop/produ...l=1&ProdID=898 Oftewel, gewoon de Pokemon cartridge op de AR-catridge klikken en in je GBA schuiven :) Je hebt dus wel een origineel pokemon spel nodig. Dit systeem zorgt er gewoon voor dat je het anders kan spelen dan dat de makers het bedoeld hebben. Niet zo'n nieuw systeem hoor, de NES had het al met de Gamegenie :cool: |
Als ik het goed begrijp is dus de pokemon game op de pokemon codes klikken en de pokemon codes in de gba stoppen ?
|
Waarom zou je willen cheaten?
|
Citaat:
En wat cheaten betreft, als er ook een cheat bij zit dat je met Sapphire álle 386 bestaande pokémon kunt van is ie het waard :P |
Vriend van me had er een voor yellow en blue enzo, leuk apparaat. Maar het verpest het spel wel een beetje als je met lvl 250 fire beesten cold attacks gaat doen enzo.
|
Je kan ook een emulator (dat action replay ondersteund) en een rom van je favo spel voor je computer downloaden, a-r codes op het net te google'len. Dan ben je eigenlijk goedkoper uit.
Maar een computer/laptop kan je niet overal mee naar toe nemen. Emulator: Een emulator maakt het mogelijk om een ander of verouderd computersysteem in een eigen of nieuwe omgeving na te bootsen. Offtopic: Ik dacht dat makers van action replay allang gestopt waren met het produceren van die dingen, omdat de populaire consoles allemaal gebruik maken van cd's/dvd. |
Zo kun je alles downloaden, films cd's games etc. Sommige mensen willen het gewoon origineel hebben ;)
Overigens is het voordeel van die apparaatjes dat ze nieuwe info kunnen downloaden als je een breedband verbdinging hebt (althans, dat zag ik bij de info voor die van de PS2). En op een GBA/DS kun je geen disks afspelen, dus moet je wel met zo'n apparaat werken :) |
Zondag ben ik in het bezit van Pokémon Pearl (y)
|
Citaat:
Voor al mijn spellen die ik heb voor mijn 1st gen-gameboy, heb ik al rom. Het heeft daarmee ook z'n voordelen, beter geluid, betere graphics. Citaat:
Een commercial (van de gamegenie) uit de goede oude tijd :) <3 |
Mja, een paar van de voordelen (waarom ik zelf dus wel roms heb :P) zijn de Snapshots die je kunt maken en vooral het verhogen van de snelheid. Als ik op tv/internet filmpjes van hoe Pokemon speelt erger ik me echt aan de gruwelijke traagheid. Maar ik ben het dan ook gewend met 300% snelheid ^_~
|
Ik heb het binnen en omg geweldig. 15 xp en boem lvl 22 ;) voor altijd masterballs. En pokemon waar ik nog niet eens van gehoord had of gezien heb, die in de game voorkomen.
Moeite waard ;) |
Citaat:
Naja, t zal wel :p. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |