![]() |
[php] machinehead.php?bio hoe moet dat
ik heb een vraag ik wil graag op me site alemaal info over banden maken aleen ik wil geen 1000 paginas dat ik eeen hooft pagina heb en een speciale pagina voor bio maar dat ik het alemaal in 1 file kan zetten maar dan wil ik het dus zo willen kunnnen oproepen
bijv: machinehead.php?bio voor de biografie machinehead.php?mp3 voor de mp3s wie weet hoe ik dat moet doen |
gebruik action oid.
machinehead.php?action=bio machinehead.php?action=mp3 dan ergens in machinehead.php: PHP-code:
|
dus moet ik dan dit doen een php file maken zoel
test.php en dara moet dan in staan PHP-code:
|
Het kan ook met ?bio en dan de... $QUERY_STRING gebruiken. :)
|
|
Citaat:
|
misschien een idee om er een databaseje achter te zetten??
als je het nu over 1000 pagina's lijkt mij dat meer iets voor een db kijk eens op www.hotscripts.com of www.phpdotcom.com of je daar iets kunt vinden in jouw richting |
ik weet het aleen dat zoek ik al heel lang maar kan ik nergens vinden en aagezien ik niet supper goed in php en mysql progameren ben gaat het een beetje moetlijk en op die sites weet ik dus ook niet onder welke catogirie ik met kijken ik zou het lieft zo hebben dat ik in een admin gedeelte me hele site kan bijwerken en dan wil ik niet zoon some phpnuke maar echt waar ik alles kan dat ik ook een band bij artist channel kan toevoegen zonder dat ik in de .php moet kloten dat ook crew leden het kunnen veranderen ik wil een soort (www.shoutweb.com)
|
Leer eerst eens leestekens te gebruiken zeg, je verhaal is niet te volgen.
Als je iets dergelijks wilt doen zul je moeten leren programmeren in PHP. Punt uit. Daarvoor is genoeg info te vinden op 't net. Veel plezier dus. |
Citaat:
PHP-code:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26. |