![]() |
Mono Machine four song demo!
http://www.monomachine.net/users/freek/demohoes.jpg
Combining post-hardcore, indie and some progressive electro elements Mono Machine is a band to be reckoned with. coming from the small town of Schijndel in holland they have been making intense and energetic music sinds the beginning of 2005. Check out the 4 new songs at http://www.myspace.com/monomachine . Een nieuwe demo dus, een exemplaar op cd met een mooi gekopieerd hoesje kun je voor 3 euro op de kop tikken door een mailtje te sturen naar freek@monomachine.net of door een van ons op een showtje aan te spreken :) 2 juni - showtje in de onderbroek te Nijmegen, meer showtjes t.b.a. |
Wow, aardig gaaf artwork!
Ben verder wel benieuwd naar jullie muziek nowadays, ken alleen die eerste 2 "nummers".. (die ik wel trok) |
onderbroek! misschien kom ik wel even langs dan.
|
Ik trek het allemaal goed Freek (Y). 300% beter dan de vorige opnamen.
Soms klinkt de distorted gitaar iets te cheap, ach. |
Niet echt mijn ding, maar klinkt wel aight. Dacht de Sunn wel goed te horen :P
Zang staat iets te hard though vind ik. |
Bedankt iedereen (y) Ik ben zelf ook niet helemaal content met de productie maar het is ook maar een demo natuurlijk.
Nu eerst weer eens wat showtjes spelen en dan eens kijken of we in het najaar een EP-tje kunnen doen ofzo. |
klinkt heel tof, gaaf die samples er ook tussen.
en wat deadnation zei, de zang staat iets te hard. verder vind ik de zang heel raein achtig, maar misschien ben ik daar de enige in. |
Tonight I'm going to pack my bags and leave this all for good!
Hoppa. Die productie mag best zo klinken wat mij betreft. Ik trek dat wel. Verder is het niet echt mijn ding, maar goed, dat hoeft ook niet. Klinkt in ieder geval niet slecht Freek! Succes d'r mit jong! |
"Leave this town for good" ;)
Maar bedankt en up maar weer! |
ik kan het wel waarderen.
|
Citaat:
|
lol
|
Hehe nee dat ben ik niet van plan, hoogstens om een showtje te spelen ;)
|
Schijndel ligt niet in Holland.
|
Blasfemie
|
ik vind het vet maar van mij had de productie toch wat voller gemogen. denk dat dit live wel cool is dus kom maar eens naar het oosten des lands (y)
|
jezus, in welk hol heb je dit opgenomen zeg?
Klinkt wel KVLT en TRVE op deze manier, emo-blek :p Muzikaal heeft t wel wat iig |
oh, en NIET clean zingen aub.. beetje wankel en valsig. En de gitarist mag zo en nu dan ook nog wel wat strakker.
|
Ik stoor me niet enorm aan die wat valsige zang.
|
Jij zat dan ook in Rip-Off.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb het nog ergens op een vage cd staan.. had het laatst in mn auto opstaan met ramen open en dan door eindhoven rijden :cool: harde baas ben je dan.. barbie girl ftw.. |
Harde flyert! Mogelijk wordt Dr. Doom nog aan de line-up toegevoegd (y)
|
Newjack forumshow ;)
Nee mooi flyertje |
Citaat:
|
Dr. Doom is toch die grindband uit Drenthe? Ex my great devastator?
|
Jezus, Freek. Het spijt me zeer maar ik vind het echt mega kut! Doet me denken aan die show van Amen Ra.
|
Coole flyer idd.
|
Citaat:
Dat laatste is voor ons wel een beetje een compliment (y) |
Citaat:
|
hey maar ik moet de drumkit dus meenemen he? 2 toms genoeg?
|
Volgens mij gebruikt onze drummer high/low/floor (y)
http://www.monomachine.net/content/media/onderbroek.jpg Nog een flyer van de Onderbroek zelf, geniaal :D |
haha, vet.
|
Citaat:
|
toffe flyer, typografie is wel van mij gejat he ;)
|
Vet die flyer. :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55. |