![]() |
franse hiphop
hoi ik hou van hiphop en in het kader van de franse verkiezingen dacht ik: wat is nou goede franse hiphop? ik heb geen idee, maar hebben jullie wellicht tips?
in de laatste aflevering van Nova/Den Haag vandaag draaiden ze iig een paar leuke nummers. |
Sayan Supa Crew!
|
saïan supa crew - KLR
JA! Versta er geen flikker van maar het is wel heel gaaf. |
http://www.thefrenchtouch.org/_image...es/105_154.jpg
ttc- ceci n'est pas un disque |
Diam's!
|
Goede Franstalige hip-hop:
IAM (met o.a. Shurik'n, Akhenaton, Freeman, Kheops, Imhotep), Booba, Faf Larage, Mafia K'1 Fry (met o.a. Rohff, Rim-K, Manu Key), Kool Shen, Fonky Family, MC Solaar, Ol' Kainry, Oxmo Puccino, Saïan Supa Crew (zoals hierboven al genoemd), Sinik, Sniper en Starflam (uit België). Goede albums: Shurik'n - Où Je Vis IAM - L'école du Micro d'Argent IAM - Revoir Un Printemps Sinik - Sang Froid Booba - Panthéon Shurik'n & Faf Larage - La Garde Fonky Family - Si deut veut MC Solaar - Qui Sème le Vent Récolte le Tempo MC Solaar - Prose Combat MC Solaar - Mach 6 |
Kijk, daar kan ik iets mee! Bedankt!
|
Wat heeft het met de verkiezingen te maken? :confused:
|
Even wat clipjes:
MC Solaar - Solaar Pleure - Tof nummer, orginele clip! MC Solaar - Bouge de Là - Een oude track, maar zeer de moeite waard :). Shurik'n - Samurai - Schitterende track, prachtig album! Sinik - Autodestruction - Agressief, maar toffe tracks! |
LeRat Luciano wist altijd veel over Franse HipHop maar weet niet of die kerel hier nog komt, ik versta er ook nooit wa van maar het klinkt idd wel gaaf.
|
niets meer aan toe te voegen.
thanx voor de namen makaveli (Y) |
Citaat:
|
S.i.n.i.k
Zeer goede shit.. Mc Solaar is ook leuk B.O.S.S is ook wel geinig, maar S.i.n.i.k is beter. |
Citaat:
|
en niemand noemt ntm :confused:
check "chacun sa mafia" van ntm & nas ! saian supa crew is natuurlijk ook zeker de moeite. and IAM heeft ook mooie dingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
assassin
rohff |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43. |