![]() |
Het grote examencursus topic
Heb jij een examencursus gedaan of ga je dat nog doen? Ik ga zelf waarschijnlijk een cursus van 1 dag voor economie1 en wiskunde a1 doen in Arnhem. Het is niet zo intensief als in Leiden en je cijfer stijgt met 1 procentpunt :confused: Vage shit, ik weet niet of dat erg goed is, maar ik ga het toch maar doen, want ik ben te lui om er thuis aan te zitten..
Iemand anders? |
Ik geef ze ;) (niet in Arnhem/Leiden btw)
|
Ik ben in Leiden geweest.
Het was erg nuttig. Maar moeilijk om daarna weer écht aan de slag te gaan. Btw; na de cursus deed ik mn herkansing, en ik ging van een 3.7 naar een 5.5, en gemiddeld maakte dat van een 4.8 een 5.1. Wiskunde a1.2 |
Ik ben ook in Leiden geweest, voor natuurkunde.
Voor mij was het nuttig: eerst haalde ik alles door elkaar en nu weet ik wat ik wanneer moet doen en welke formule ik ervoor nodig heb etc. |
As. zondag examentraining economie in Arnhem, ben benieuwd :)
Stond eerst ingeschreven in Leiden, maar moest opzeggen door gezondheidskwaaltjes, eigenlijk wel jammer... |
Citaat:
ik ga donderdagochtend nu doen in Arnhem, ben benieuwd ga wiskunde a1 wel doen in leiden, tenminste.. ben ingeschreven, maar je krijgt pas anderhalve week voor de data bericht?? :confused: |
Citaat:
|
nouja ik heb al bericht dat ik 26 en 28 mei geplaatst ben dus das fijn
|
Wie gaat er 17, 18 en 19 mei naar de examencursus van geschiedenis in Leiden?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41. |