![]() |
Beschadigde/gestolen post
Afgelopen vrijdag is naar mij een envelop met daarin een flashkaart en mini SD kaartje verzonden. Deze was afkomstig uit een inkoopactie en zonder verzekering, niet aangetekend verzonden. Ik weet dat dit niet slim is, dus hoef daar verder niet op gewezen te worden.
Vandaag kreeg ik het in een plastic hoes binnen: TPG POST Uw postzending is tijdens het verwerkingsproces open geraakt. Zonder kennisneming van de inhoud is de zending opnieuw gesloten. Onze excuses hiervoor. De envelop is duidelijk opengescheurd, niet een klein scheurtje wat tijdens het verwerkingsproces zou kunnen ontstaan. De verpakking van het flashkaartje zit er nog in, het kaartje zelf niet. Het is dus duidelijk gewoon gejat. Heb ik nog enige poot om op te staan? |
Hij is niet aangetekend verzonden, dus je hebt weinig poot om op te staan. Maar stap eens naar TNT en de verkoper.
|
Citaat:
|
Eerder wel ja. Vandaag de dag moet je toch bij TNT zijn.
|
Citaat:
en helaas, pindakaas in dit geval,wel balen zeg. (n) |
hoe zat het kaartje verpakt? Als het een doosje is, wat je heel secuur moet openmaken, kan je best eens gaan klagen bij de post.
|
Ik heb hetzelfde gehad met een boek. Opgestuurd via de post, zonder poespas en de envelop is opengemaakt en het boek was weg. Ik was de verstuurder en moest dus een opdracht indienen om het boek te zoeken oid. Na een paar brieven bleek dat ze het boek niet konden vinden, dus pech voor mij.
Echt belachelijk trouwens, maarja... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is er sprake van een consumentenkoop?
|
Citaat:
|
Citaat: