![]() |
Wie weet er een spel zoals....
een spel zoals Grim Fandango En Monkey Island???
Zulke spellen zijn wel kick en heb ik nodig :) Wie weet wat nog meer zulke spellen zijn. Of anders: EEN KICK SPEL?? |
Er zijn genoeg van dat soort spellen ze worden tegenwoordig alleen niet meer gemaakt. Zo zijn er bijvoorbeeld de kings quest reeks, de larry reeks en 2 bijzonder goede indiana jones adventures. Vooral die laatste 2 zal ik checken als ik jou was. Maar zoals ik zei ze ze best oud dus verwacht geen goede graphics.
|
Als je Monkey Island leuk vindt (ik neem aan dat je deel 4 hebt gespeeld) moet je ook zeker de voorgaande delen spelen. Deel 3 ziet er nog goed uit (alhoewel geen 3d) en deel 1 en 2 iets minder indrukwekkend, maar het blijven fantastische games (Deel 2 is het leukste deel btw) :)
|
Citaat:
|
Heb laatst op mijn p266 MI1 en MI2 uit de kast gehaald en de graphics zijn dan niet geweldig, maar het spel is echt :cool:
Die humor...ongeevenaard (y) Wie verzint er nou vegetarische kanibalen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben groot fan van Woodruff & the schnibble of Azimuth :D
|
Sam n Max hit the road
Full Throttle :) |
Broken Sword
|
Citaat:
Ik vond het wel lollig |
Er is , geloof ik, een nieuwe uit
Syberia, moet je maar ff de demo downloaden op www.spelletjegarnaal.be Waarom zijn die Belgische site's eigenlijk beter dan die van ons? |
Citaat:
Wel goeie site ja |
Sierra heeft ook wat goeie spellen gemaakt.
De Quest for Glory serie... de Gabriel Knight serie... (Succes met het opsporen ervan.) |
The longest journey is zelfs in het NL, alleen wel beetje serieuzer enzo, maar wel gaaf opzich.
voor de rest ja broken sword enzo. DOTT = :D . |
Citaat:
Maar de Leisure Suit Larry spellen vind k ook wel goed (erg goed) echt lache op sommige momenten |
Hm ik wil Broken Sword een keer spelen...Is alleen nergens meer te koop of te downloaden :(
|
Citaat:
Die by the sword ": limb to limb Broken Sword: The shadow of templars " II Fallout en Stonekeep echt tof man (y) En bie by the sword, met van die verschrikkelijke kutcrontrols met de muis :D:D:D hehe |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15. |