![]() |
welke kleur haar hebben jullie????
hoofdhaar: donkerbruin/zwart
baardhaar: donkerbruin/zwart okselhaar: donkerbruin/zwart schaamhaar: donkerbruin/zwart mijn verdere lichaamsbeharing is ook donker Wat ik me trouwens afvraag is, als je oranje haar hebt of je dan ook oranje borst/oksel en schaamhaar hebt. Een roodharige vriend van mij zegt van niet, maar hij verafschuwt zijn haarkleur, dus ik weet niet of hij het verzint, omdat hij er zich voor schaamt(wat helemaal niet hoeft) :nono: |
sommige mensen hebben er problemen mee en jij niet
:) |
Knalrood schaamhaar ftw :cool:
|
Er is meer correlatie tussen de kleur van schaamhaar en de kleur van wenkbrauwen dan tussen de kleur van schaamhaar en de kleur van hoofdhaar. Maar zelfs dat is geen 100 % match.
Ik heb lichtblond hoofdhaar, de rest is donkerbruin (ja het haar op m'n onderbenen niet trouwens, dat is middenblond, en dat op m'n armen en bovenbenen is witblond) |
precies, wat maakt t uit :S,
|
hoofd bruin, de rest donkerbruin.
Ik ken wel iemand met roodachtig haar en die heeft ook rood schaamhaar. |
Rood :cool:.
Ohja, jij hebt toch ook geen blond schaamhaar en bruin hoofdhaar. :( |
alles donkerbruin
|
bruin hoofdhaar en de rest is zwartig:P
|
blond hoofdhaar en de rest is lichtbruin
|
Ik vind dit een beetje een kantine topic...
anyway, álles is blond :o |
Alles rood. Maar er zijn inderdaad ook roodharige mensen met blond, bruin of zelfs donkerbruin schaamhaar (d'r zijn ook roodharige mensen met donkere wenkbrouwen, hè).
En er zijn genoeg mensen met blond haar en donker schaamhaar, LiefsVanHier. |
Blond hoofdhaar, de rest zwart ;)
|
Blond op m'n hoofd, de rest wat donkerder. Op m'n armen en bovenbenen ook blond, onderbenen ietsje donkerder.
|
Citaat:
Ja mijn wenkbrauwen zij blond. |
hoofdhaar: in de winter bruin en nu donkerblond (lichter dan écht bruin)
okselhaar: heb ik van mezelf niet/nauwelijks en het is blond wenkbrauwen: donkerblond/bruin |
Je schaamhaar heeft vaak ongeveer dezelfde kleur als je wenkbrauwen, mocht je dat interessant vinden.
|
Citaat:
|
Blonde haren op mijn armen en benen en wenkbrauwen
Donker schaamhaar, okselhaar. (voor zover aanwezig) Hoofdhaar was oorspronkelijk blond, nu door verven is mijn uitgroei een beetje donkerblond/bruinig. Overigens toen ik geboren werd had ik bijna zwart haar. |
hoofdhaar: donkerblond
baardhaar: heb ik niet ;) okselhaar: donkerblond/lichtbruin schaamhaar: lichtbruin wenkbrauwen: lichtbruin mijn verdere lichaamsbeharing is blond |
Citaat:
|
Citaat:
|
rood geverft haar, van de oorsprong was het blond, voor de rest is alles donkerbruin/zwart :)
|
Citaat:
|
Hoofdhaar: donkerblond/ bruin (ik vind het bruin, de kapper noemt het donkerblond)
arm/ beenhaar: donkerbruin schaamhaar: zwart okselhaar: zwart Wenkbrauw: bruin (ik ken overigens iemand die zwart hoofdhaar heeft en rood/ rossig oksel (en schaam???)haar heeft) |
Blond, overal
|
hoofd : bruin
oksels : zwart gezichtsbeharing : zwart schaamhaar : groen (lang verhaal :p) |
Citaat:
ja dat is echt maf, mijn broer heeft bijcoorbeeld donkerbruin hoofdhaar en een rooie baard. echt vreemd:) |
Een rooie baard hebben heel veel mannen, hoor.
Ontopic: Donkerblond hoofdhaar. Zeer donkerbruine / zwarte wenkbrauwen, okselhaar, schaamhaar. Lichtblond lichaamshaar |
Citaat:
|
zwart :o
|
Hoofdhaar is blond,
wenkbrauwen zijn ietsje donkerder, maar nog steeds blond, schaamhaar (en ook okselhaar) is vrij donkerbruin, richting zwart. Verdere beharing is blond. En verder heb ik me altijd afgevraagd hoe blond schaamhaar eruit ziet... |
Citaat:
|
Lichtblond. Vroeger was ik echt bijna wit. Ik heb mijn haar wel geverfd, maar het is nu weer terug naar mijn eigen kleur. Ik ben er blij mee, het past bij me. :)
|
zwart to the max :cool:
|
Bruin/zwart
|
Hoofdhaar: donkerblond.
Okselhaar: donkerblond/bruin. Schaamhaar: donkerblond/bruin. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoofdhaar: blond
Wenkbrauwen: donkerblond Lichaamshaar: blond Schaamhaar: Uh, bijna zwart denk ik :p |
Citaat:
|
Sommige mensen zeggen heel stellig dat ik blond ben. Anderen vinden mij donkerblond. Sommige mensen vinden mijn haar bruin, anderen zien er rood in. Hoe dan ook, mijn haar is niet zwart. :D Het ligt een beetje aan het licht, het gaat het meeste richting donkerblond.
Haar op mijn armen en benen is wel echt blond. Overig haar bruin. |
Citaat:
ja euh en? daarom kan ik het toch nog wel maf vinden :confused: |
Wat is er zo interessant aan om te weten wat voor kleur haar je medeforummers hebben?
|
hoofdhaar: bruin, best donker, maar ook weer niet bijna zwart
bovenbeen haar: donker blond/licht bruinig onderbeenhaar: nu niks, maar na een paar dagen niet scheren zwart okselhaar: idemdito als onderbeenhaar armhaar: na de zon blond, anders bruin schaamhaar: donkerbruin (en ik denk idd wel net zoiets als mn wenkbrauwen) :o ik dacht overigens eerst altijd dat iedereen bruin schaamhaar had, behalve een paar die dan rood hebben :o |
Hoofdhaar: lichtblond
Wenkbrauwen: donkerblond Beenhaar: lichtblond Schaamhaar:donkerbruin |
Ooit blond, nu bruin
|
zwart hoofd oksel en schaamhaar, de rest blond (geen idee hoe dat kan).
|
Ben van mezelf donkerblond, maar dat is zwart geverfd. Lichte wenkbrauwen, lichte haartjes op mijn armen en benen en overal, alleen donker schaamhaar & okselhaar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25. |