![]() |
Als jij blaadjes aan elkaar niet...
Gebruik je dan keurig één nietje of ram je meteen het halve magazijn van je nietmachine erdoorheen? En waarom doe je dat? :)
Ik doe dat laatste, want ik vind nieten leuk. :) Ik ben benieuwd! |
Ik 1tje. Behalve als het er onstabiel uitziet, dan wil nog weleens een 2de gebruiken. Ik vind het een beetje zonde als je heel veel nietjes er doorheen ramt, want dat staat niet netjes. Wat moeten mensen wel niet van jou denken als je ze aan elkaar geniete blaadjes geeft en het ziet er niet uit? :eek:
Ik doe hem altijd schuin, ik dacht ik vermeld het er nog even bij, dan blijft het sneller goed zitten! :) :) Als mensen mij slordig aan elkaar geniete blaadjes geven vorm ik stiekem al wat voordelen over die persoon :bloos: |
Ik doe het zo kriskras door elkaar waardoor het op een ster lijkt.
|
Ik niet heel netjes! Of mooi horizontaal of mooi in een hoek van 45 graden.
|
Ik gebruik eigenlijk nooit nietjes. Snelhechters ftw!
|
Er staat 'als' ;)
|
Ja maar ik dacht laat ik even duidelijk zijn.
|
Eentje haastig en aan de linkerkant. ;) Maar eigenlijk doet het kopieerapparaat dat. ;)
|
ohw als het iets belangrijks is niet ik netjes 1 of 2 nietjes.
Of ik maak een niet kunstwerk. Maar dat is bijna nooit als ik nuchter ben enzo. |
Altijd één nietje: schuin, tot in de perfectie gepositioneerd voor optimale grip en comfort.
|
Ik niet graag een heel magazijn het blaadje in, ook als het al vast zit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik niet niet.
|
Ik probeer met exacte precisie een nietje door het papier te piercen. Precies op de plek waar de linkerhoek overal 1,337 cm vanaf zit. :)
|
Iedereen die zegt dat hij niet niet is een lowlife en verdient niets minder dan de strop.
|
Citaat:
|
Ik maak altijd een hartje met nietjes. ;)
|
Een nietje :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus... :o |
Citaat:
|
hee mepsteen,
heb jij je computer zo ingesteld dat hij automatisch in ieder topic namens jou 'faaltopic' post? ;) |
Citaat:
|
soms 1 nietje schuin bovenaan
en soms 2 nietjes links (maar dan is het ook echt feest). |
Keurig eentje natuurlijk.
|
Citaat:
|
4
|
1 nietje in de linkerbovenhoek. Ik haat nietjes. Ik heb er een keer eentje in mijn duim gehad. Ja, helemaal er in. En nu hebben we oorlog, de nietjes en ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44. |