![]() |
Bij welke supermarkt doe jij het vaakst boodschappen?
Ik de Albert Heijn! Want die is maar 2 minuten fietsen en de rest allemaal meer.
|
Citaat:
|
Ik ook de AH want ik werk daar en dan heb je zo'n pasje en dan krijg je 10% wat je besteed aan boodschappen later op je rekening gestort, dat wil ik natuurlijk niet mislopen!
|
De AH omdat als je dat hier in het dorp niet doet gaat al snel het gerucht dat je op het punt staat om failliet te gaan!
|
Citaat:
Ik heb nog een Lidl dichterbij maar als je daar wordt gesignaleerd wordt er gelijk een inzamelingsactie voor je gehouden ;) |
Ik doe nooit boodschappen.
|
Dekamarkt, kijk er op uit en zo 1 minuut lopen nog geen eens.
|
aldi
|
De albert heijn want ik kom langs drie albert heijns op weg van college naar huis. Ik gebruik meestal de middelste.
Als ik tijd heb en veel spullen nodig heb ga ik naar de aldi. Als ik geen tijd heb en ook geen college ga ik naar de super de boer, want die is dichtbij. |
Albert Heijn, want daar werken mijn vroeger collega's en das leuk.
|
Super de Boer.
|
Thuis de Aldi, in Leuven de Unic die nu een vreemde naam heeft gekregen. De eerste omdat die het goedkoopst is (meestal dan), de tweede omdat die het dichtstbij is.
|
Nettorama. (y)
|
Ik fiets een kwartiertje naar de Albert Heijn, omdat de dichtstbijzijnde supermarkt rot fruit en beschimmelde groente verkoopt en geen biologisch vlees.
|
Meestal C1000, zit 't dichtste bij.
|
Albert Heijn omdat ik dan boodschappen doe na mn werk.
Vomar, omdat die in de buurt is. Maar voor mn cappuchinokoekjes ga ik naar de Aldi, daar zijn ze het lekkerst! ;) |
Bas van der Heijden want die is goedkoop en zit op m'n route van het station naar huis :)
|
Citaat:
|
ah want die is altijd open als ik nog zooi nodig heb (zondag enzo)
|
Aldi, want dichtbij
Bas v/d Heyden ietsjes verder, maar gezellig om heen te gaan en er boodschappen te doen. :p |
Lidl
|
C1000
|
Citaat:
|
Plus. Omdat ik er werk, wel zo makkelijk :)
|
Citaat:
Heb ik nu ook een band met jou?:bloos: |
C1000, maar af en toe naar de Edah omdat die dichterbij is, maar die edah is echt een k*t-edah (slecht personeel enzo).
Verder gaat mijn vriend wel eens naar de Albert Heijn, maar om de een of andere reden krijg ik dan altijd een allergische reactie als ik er dichter dan 10 meter bij in de buurt kom. Niks persoonlijks, tenzij je bij AH 1095 werkt ;). |
Citaat:
|
Citaat:
ot: Heel soms ga ik ook naar de AH to go |
Em-Te
|
Plus en Aldi (y)
|
de Jumbo, omdat ik er werk.
Maar met mijn ouders altijd de Albert Heijn XL en dat vind ik ook een fijnere winkel. :) |
Citaat:
|
meestal de AH.. maar die in Wageningen vind ik het niet om te doen..
|
In aflopende volgorde.
c1000, Aldi, AH, Lidl, Konmar (is inmiddels veranderd in AH :() |
Citaat:
|
Bij mij in de buurt zijn er alleen maar albert heijns (kwa grote supermarkten). Die zijn ook allemaal tot 22:00 uur open (y) en zondag van 10 tot 18 uur. sinds kort ook een AH XL in de buurt.
De lidl en aldi zijn al gauw 15 min fietsen hier vandaan. Ik ga soms ook naar de Turk, want er zitten hier achter bij mij in de straat (1minuut lopen) wel 4 kleine turkse winkels en 1 grote supermarkt. |
Citaat:
|
Dirk van den Broek natuurlijk, want die is cheap ass (en het dichtstbij).
|
We hebben hier veel supermarkten allemaal op redelijke afstand.
ik ga meestal naar de C1000 of de ah, maar de lidl en aldi zijn ook dichtbij dus daar ook. Ik wissel steeds af. |
Meestal C1000, omdat die in de buurt is. Alleen bij de AH en Aldi hebben ze ook dingen die ik soms nodig heb en dan ga ik daar dus heen. :)
Oh ja, ik doe ook (wekelijks) boodschappen bij de Natuurwinkel, maar daar koop ik van die specifieke dingen en niet zo heel veel. |
Het wisselt...
Als ik vanuit werk met de auto richting huis rijd en me bedenk dat ik boodschappen voor een week wil gaan doen, ga ik naar de Jumbo. Heb ik thuis iets acuut nodig, dan loop ik naar de Super de Boer.. Het is alleen kut dat dit de meest dure supermarkt is :| Verder bezoek ik regelmatig de Boni omdat ie redelijk goedkoop is en het maar 4 minuten fietsen is... Soms, sporadisch doe ik inkopen bij de aldi of de lidl.. Hier moet ik meer moeite voor doen (Aldi heeft nooit parkeerplek, Lidl is betaald parkeren.. En fietsen ben ik te lui voor :( ) |
Vaak bij Deen, maar op de tweede plaats komt de Aldi.
En omdat mijn vriend bij AH werkt, neemt hij daar vandaan ook wel eens boodschappen mee. |
Jumbo <3
Daar kom ik langs vanuit college en dat vind ik ook de fijnste supermarkt. Als ik heel erg lui ben en iets snel moet hebben, ga ik naar de Super de Boer, die zit hiet om de hoek maar die vind ik stom. En als ik bij mijn ouders ben ga ik naar de AH. |
Eigenlijk altijd bij AH, die zit het dichtste bij (loopafstand) en ik kom langs nog eens 2 AH's als ik van school naar huis fiets.
Als ik bij mijn ouders ben ga ik altijd met de auto naar de Aldi. :cool: Lekker goedkoop vlees inslaan. Het diepgevroren rundergehakt daar kickt echt wel ass van elke grote supermarkt-gehakt. |
De C1000 en ook wel bij de Digros. Die winkels zijn het dichtste bij, maar bij de Digros kun je niet zo goed groente en fruit kopen. Af en toe ga ik naar de Albert Heijn of de Hoogvliet.
|
AH to go of Bas v/d Heijden
|
Resp. de Hoogvliet (=dichtstbij) 3 min lopen
de Dirk (=ietsje minder dichtbij) 5 min lopen AH/Lidl combinatie = 10 min lopen / 5 min fietsen. |
Emte is 2 minuten lopen. Lidl is 5 minuten fietsen. Is afhankelijk dus hoe groot de boodschappen zijn. Veel = emte. Weinig en geld gebrek = lidl.
|
Super de Boer. Die is in de buurt. Verder vind ik het een ideale supermarkt.
|
AH, want 't dichtste bij.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49. |