![]() |
Terminator 3 gaat (misschien) niet door, gestopt met filmen.
Citaat:
|
maar, maar....
spoiler - - - - - .....ik wil weten waarom hij sarah connor's graf plundert.....:( |
Steeletje knuppels, moet dat perse in LA geschoten worden? Andere landen zijn veel goedkoper.
|
Citaat:
|
Nog wat weetjes:
1- de trailer met echte beelden van de film komt over +- 1,5 maand uit. 2- Arnold zou een scene doen waarin ie in ZICHZELF rent ( :confused: ), die gaat helaas niet door. 3- Er wordt veel tijd in de film gespendeert aan/in de toekomst |
Citaat:
http://www.thearnoldfans.com/movies/t3/pictures.htm |
Als ze nu stoppen is het geld echt weggegooid...
Ze gaan dus wel gewoon door met filmen lijkt me, alleen moet er wat worden aangepast ;) |
ach boeiend ook eigenlijk... verwacht toch niet veel v/d film
|
Neeeeee, klote #&*!!!!%^*$#@&I(^!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat vind ik er van, ik zat wel te wachten op deze film; of het een flop wordt(dat zijn veel vervolgdelen) of een veel leukere dan 2 of 1.
Laten we maar hopen dat dit een roddel is, wat erg aannemelijk is trouwens |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik verwacht trouwens veel van Terminator 3.
|
Citaat:
Ik verwacht er heel wat van. |
Lees net de officieele reactie van Warner Bros:
Citaat:
|
OOOOOOH NEEEEEEEE:eek::(
snik... :rolleyes: alle terminator films waren klote |
Citaat:
|
Citaat:
whaha, die's goed :rolleyes: |
Citaat:
En: kindjes, braaf zijn. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Juist omdat er nauwelijks acteurs uit voorgaande delen meespelen lijkt me dit deel totaal overbodig...Maargoed, we zullen zien.
|
Welke idioot maakt er nou een moordmachine in de vorm van een vrouw? Wij willen Robert Patrick, terug..
Ik vind die film alleen al kut omdat Arnie (Drs. Arnie tegenwoordig huh?) het echt niet voor elkaar gaat krijgen om ' Terminatrix' op een verantwoorde manier uit te spreken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11. |